מחפש פרילנסרים ב- מכירות?

מאמרים בתחום מכירות

Owner / Online Distribution Channels Expert Consultant/Advisor at Online Marketing Strategies

שיווק באמצעות שותפים הוא "מטרייה" לכל שיטות השיווק הקיימות מומחה בבניית ערוצי הפצה/מכירה אינטרנטיים.

איך מרימים CRM?

אתייחס כאן לארבע השאלות המרכזיות שאנשים שלחו וניגש ישר לעניינים: 1. אז איך באמת מתחילים? שלב ראשון: הולכים לאמזון או כל אתר בינלאומי אחר למכירת ספרים ומחפשים ספר תחת קטגורית החיפוש "introduction to CRM"" או "CRM about".

הגדילו ושפרו את איכות הלידים - חלק ב'

בפוסט הקודם סיפקתי שתי עצות בסיסיות להגדלת ושיפור איכות הלידים: להקים מערכת לניהול הלידים, ולהקים מחלקה שתייצר את הלידים. עכשיו באמת מתחיל שלב הטיפים.

הגדילו ושפרו את איכות הלידים - חלק א'

זו באמת שאלת המיליון דולר. כל בעל עסק רוצה להגדיל את כמות הלידים ולשפר את איכותם. בייחוד בתקופה זו חשוב שהיחס בין לידים לסגירות יהיה מינימלי כדי לחסוך השקעה מיותרת בלידים שלא מתפתחים ללקוחות.

על הקשר בין פרסום מקצועי בגוגל, לינקים לאתרים, שעונים ומקומות לשבת בחינם בקניון

אם הייתי מספר לך שכשאתה בונה דף פרסום מקצועי בגוגל אתה צריך להתייחס אליו כמו קניון מה היית חושב על כך? אם הייתי אומר שהדף הזה צריך להיות כמעט בלי קישורים מה היית אומר אז? מוזר? קרא עכשיו את המאמר ותבין את ההיגיון!

כיצד נותנים הנחה

מרצים רבים מתחום המכירות אומרים "אנשי מכירות טובים יודעים לסגור עסקה מבלי לתת הנחה" ואני אומר "אין דבר כזה, לא להוריד מחיר". אם לקוח מתעקש וזהו התנאי שלו לרכישה עדיף שנוריד מחיר בטקטיקה שניצור מצב של WIN WIN (שני הצדדים מרוויחים), מאשר נעבד את העסקה. להלן הטקטיקות להורדת המחיר :

השיווק הרזה והאפקטיבי

תקופת המיתון אינה מטיבה עם העסקים ויוצרת ירידה במחזור המכירות וברווחיות. בכתבות ובמאמרים רבים אני רואה המלצות להגביר את פעילות השיווק והפרסום דווקא בתקופה זו ואינני מבין מהו ההיגיון סביב המלצות אלו .

"הסוד" בעסקים ובדת היהודית

בקורסים למכירות של המרכז הישראלי לשיווק בין נושאי ההדרכה, אנו מלמדים את המשתתפים להשתמש בתת המודע כאלמנט נוסף בדרך להצלחה במכירות, שכן איש מכירות שלא מאמין ביכולות המכירה שלו, לא יצליח להגיע להישגים גדולים וישנה חשיבות רבה להכנה המנטאלית לפני תחילת העסקה על הצלחתה.

ניהול אפקטיבי של מערך המכירות חלק – א'

בחברות ובארגונים רבים, בחירת מנהל מכירות מקצוען, היא אחת ההחלטות הקשות ביותר ליזמים ומנהלים, הצלחת העסק והכנסותיו תלויות באופן ישיר בפונקציה זו.

המכירות באולם תצוגה

חברות, רשתות וארגונים, משלמים כסף רב לעיצוב וארגון אולם התצוגה כדי שיהיה מושך ובנוסף כדי להביא למקום לקוחות פוטנציאליים משקיעות חברות תקציבי ענק לפרסום בהנחה שהפעילות תגדיל את קצב כניסות המבקרים .

תערוכת הרכב EQUIP AUTO 2009, אוקטובר 2009/ג'אן ציון

"ג'אן ציון יבוא ושיווק חלפים לרכב בע"מ" נוסדה בשנת 1979. החברה עוסקת בייבוא ושיווק חלפים מקוריים מתוצרת פיז'ו וסיטרואן לרכבים פרטיים, מוניות ומכוניות מסחריות קלות. לחברה ניסיון ארוך שנים בתחום, והיא מספקת שירות אמין ומקצועי, ברמה הגבוהה ביותר, על ידי צוות מיומן, אחראי ואדיב. ייחודה של "ג'אן חלפים" הוא במגוון חלקי החילוף העומד לרשותה – למעלה מ- 30,000 פריטים ...

מיתוג אישי עסקי באינטרנט

מה ההבדל בין מיתוג עסקי למיתוג אישי באינטרנט? מיתוג וקידום עסקי באינטרנט יביא אליכם קהל לקוחות פוטנציאלי. לדוגמא: אם הנך עורך דין בעל משרד המתמחה ברשלנות רפואית, חשוב מאוד שהאתר שלך יופיע גבוה בתוצאות מנוע החיפוש תחת הביטויים: "עורך דין לרשלנות רפואית", "רשלנות רפואית בניתוח" ועוד.

ניהול תהליך הגבייה - חלק ג

בימים של משבר בהם לקוחות רבים של חברות נקלעים לקשיים כלכליים, על בעלי החברות לדעת כיצד לבצע תהליך גבייה נכון על מנת להבטיח לחברתם תזרים מזומנים חיובי. במאמר זה נסקור בשלושה חלקים את תהליכי הגבייה הנכונה והמקצועית החל מהתקשרות עם לקוח חדש וכלה בגביית התשלום מלקוח בעייתי. בחלק א ו-ב של המאמר סקרנו את שלבי ההתקשרות, ההסכמים וגביית התשלום מהלקוח. בחלק זה, האחרון בסדרה, נתאר את שלבי הגבייה מלקוחות ב...

כיצד לנהל את כספי הארגון

המשבר הכלכלי מאלץ את המעסיקים לעשות "חושבים" כבר היום. בין השאלות: האם כדאי, בתחומים מסוימים, להשתמש בשכירים, או שמא עדיף להשתמש בשירותי מיקור חוץ – למסור עבודות לעובדים חיצוניים ולשלם להם לפי פרוייקט

חשיבות תהליך הגבייה לאור המשבר - חלק א

בימים של משבר בהם לקוחות רבים של חברות נקלעים לקשיים כלכליים, על בעלי החברות לדעת כיצד לבצע תהליך גבייה נכון על מנת להבטיח לחברתם תזרים מזומנים חיובי. במאמר זה נסקור בשלושה חלקים את תהליכי הגבייה הנכונה והמקצועית החל משלבי ההתקשרות עם לקוח חדש וכלה בגביית התשלום מלקוח בעייתי.

חשיבות תהליך הגבייה לאור המשבר (חלק א)

בימים של משבר בהם לקוחות רבים של חברות נקלעים לקשיים כלכליים, על בעלי החברות לדעת כיצד לבצע תהליך גבייה נכון על מנת להבטיח לחברתם תזרים מזומנים חיובי. במאמר זה נסקור בשלושה חלקים את תהליכי הגבייה הנכונה והמקצועית החל משלבי ההתקשרות עם לקוח חדש וכלה בגביית התשלום מלקוח בעייתי.

חיזוק הקשר עם הלקוח – בניית אמון

בניה וחיזוק הקשר עם הלקוח הינו מרכיב חשוב ביותר, בתהליך המכירה ובהמשך, בניהול ושימור הלקוחות לאורך זמן. מקצועני מכירות יודעים שבניית הקשר עם הלקוח נעשית בשניות הראשונות של פגישת העסקים הראשונה, כבר בלחיצת היד אנו יוצרים וודאות ומעבירים ללקוח ביטחון ורוגע שניתן לסמוך עלינו.

ELP - קמפיין סלולארי, לספר סיפור טוב

מאת: ELP
פרסום ושיווק סלולארי, בעולם משקיעים על זה מיליארדים ומה איתנו? ניתוח השוק כיום ולאן כל זה הולך דרכי עבודה עם המדייה הזו וגם כמה טיפים

חשבונית מס, קבלה ומה שבניהם

הסבר על הפקת חשבוניות, קבלות ויתר המסמכים הקשורים במכירה של מוצרים ושירותים. הנהלת החשבונות של העסק אינה מסובכת, אבל חשוב לדעת מספר דברים לפני שמחילים בה. המאמר מסביר כיצד לבצע את הנהלת החשבונות של העסק באופן עצמאי.

פתרון חדש יבטל הצורך בכרטיס אשראי ברשת ויגביר את האמון בקנייה

מאת: כמה עולה
סטארט אפ ישראלי חדש מאפשר שיחת וידאו Live בלי צורך בהתקנת תוכנה ובלי עלויות נלוות למשתמש. המוצר מוצע לחברות המוכרות באינטרנט כדי לאפשר לקונים להעביר את פרטי כרטיס האשראי שלהם באופן ויזואלי למוקדן אנושי.
תוצאות 81 - 100
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 לעמוד הבא »