מחפש פרילנסרים ב- מכירות?

מאמרים בתחום מכירות

יעיל או אפקטיבי?

מאת: B-Meeting
איזה איש מכירות הוא הכי טוב? זה שעושה את העסקאות הכי גדולות או אולי זה שעושה הכי הרבה עסקאות? התשובה הנכונה כמובן היא: "זה שיודע לייצר פדיון גבוה יותר ביחס לתשומות העבודה שלו". מהו עובד יעיל? ומהו עובד אפקטיבי? לכאורה זה אותו דבר, אבל זהו שלא!

עשה ואל תעשה בעבודה עם הבנק

עשה 1. אם במהלך ניהול העסק מסתבר לך כי הניצול הממוצע של מסגרת האשראי שלך בחח"ד נמוך מ0 50% – מומלץ להקטין את המסגרת המאושרת. אל תחשוש מחריגות קטנות, זמניות ומבוקרות. בניהול נכון תחסוך הרבה כסף. 2. הגש לבנקאי שלך תוכנית עסקית שיטתית ומקיפה. פרט והדגש את תזרים המזומנים הצפוי. דע, כי רוב העסקים קורסים בגלל קשיי נזילות ולא בגלל הפסדים עסקיים. 3. הצג בפני הבנקאי שלך את דוחו"ת המע&...

step 2

מאת: RS consulting
אין קיצורי דרך. יש כאלה חריפים יותר, מהירים יותר, זריזים יותר, כאלה שישר קולטים, אמיצים. יש כאלה שקצת פחות. זה לא משנה. זה לא קורה בין לילה. זה לא "פשוט קורה" ובטח לא "נוחת עלינו." אנחנו נגרום לזה לקרות. יחד.

קליק על משאית

לוגו-לוגו-לוגו. על משאית בפקק, על קיר מול החלון, על עט שביד. נשאר לעשות קליק ואנחנו נכנסים באתר...

עבודה מהבית ,האם זה אפשרי באמת להרוויח כסף ?

מאת: MyPC
עבודה מהבית ,האם זה אפשרי באמת להרוויח כסף ? כתב וערך : נסר אלדין נסר. שלום לכולם , האם באמת אפשרי להרוויח כסף מהבית דרך האינטרנט ?? שאלה שכולם רוצים לדעת תשובה אמיתית ומדויקת עליה אחת ולתמיד. חודשים ואפילו אפשר להגיד שנים שאני כמו אלפי ואולי מאות אלפים בישראל וכמובן מליוני אנשים בעולם התעניינתי בנושא זה של עבודה מהבית ,הכנסה פסיבית , ביטחון כלכלי , אם לא להפסיק לעבוד בחוץ אז לפחות שתהיה ...

3-1/2 Stories and Insights that will Help Freelancers and Company Owners

You may ask “What’s the ½ story?” For that you’ll need to read to the end

פרויקטים נבחרים

מאת: CSP Networks
פרויקטים נבחרים שבצעתי ב-15 שנים האחרונות בתחום תקשורת הנתונים ומרכזי מחשוב. בארץ ובעולם.

מה באמת עוצר אותך מלמכור יותר?

מה לגבי העסק שלך? למי אתה נותן להיות אחראי על המכירות בעסק? הרי ברור שהסיכוי לשרוד לעסק שלא מוכר, קרוב לאפסי. זה ממש גזר דין מוות, כמעט כמו לעלות לכביש מבלי לדעת איך לנהוג.

מצלמות אבטחה לבית – מיגון מתקדם לבית

פתרונות מיגון באמצעות מצלמות אבטחה

מכירה?

למכור זה קל.... לא בטוחים שלמכור זה קל? מתקשים למנף את המכירות שלכם? רוצים למכור יותר?? אנחנו יודעים שניתן לרכוש מיומנויות מכירה, ניתן לשפר הישגים וניתן למכור טוב יותר! SuitsU נוסדה בכדי להטמיע ולשפר מיומנויות מכירה נכונה מתוך ניסיון, אומץ ואחריות אישית.

זמן לפעולה

מאת: Media Mails Inc
למרבית בעלי העסקים מכוננת התשוקה להיות בסדר גודל של המתחרים הגדולים, להיות מפורסמים כמוהם, ליצור שיתופי פעולה איכותיים, ליצור קשרים חדשים ולהרחיב את טווח הנראות מול לקוחות פוטנציאלים קיימים – בקיצור: לגדול !

זכיינות- פרנקס ייעוץ לזכיינות:

מאת: חיים
עסקי זכיינות תמיד היו נראים לי מעניינים מאוד.. ניראה היום כי כל אחד יכול להרשות לעצמו להיות אדם עצמאי ולגרוף הצלחה עסקית חסרת מעצורים תוך השקעה מינימאלית בלי צורך ודאגה לנושא בניית המוניטין או הפרסום האגרסיבי. בעקבות האהבה לעולם הזכיינות החלטתי לפתוח את העסק העצמאי הראשון שלכם.. להגיד לכם שזה לא היה מפחיד? לא ניראה לי שזה יהיה נכון מצידי.. אך בד בבד אני יכול להגיד לכם, לאחר כמה שנים טובות שהעסק...

חשיבותו של מחיר המטרה

מאת: גנירטק
מאמר זה מדבר על חשיבותו של מחיר המטרה . המאמר נשלח לאנשי רכש בחברות היטק אשר רוכשות רכיבים אלקטרונים מחברת ASTUTE , חברה מ UK שחברת גנירטק מבצעת פיתוח עיסקי לחברה בישראל . החברה הגדילה את המכירות שלה הבארץ במאות אחוזים תוך שנה . למידע נוסף נא לפנות לרונן לינג 0544-356804

הלקוח… מי הוא, קוים לדמותו ואיך לעזאזל מגיעים אליו

איך מגדילים את כמות הלקוחות? איך מגיעים ללקוחות חדשים? איך עושים שיווק? בעצם הלקוח הוא המנוף של כל עסק, עוסק פטור, מורשה וחברה בע"מ… אז איך בעצם מגיעים אליו???

אקסלנט פיתוח עסקי מחפשים את הלהיט הבא למכור

אקסלנט פיתוח עסקי חברה המתמחה במכירות ואסטרטגית מכירות במיקור חוץ. אנו מחפשת את המוצר הבא שיכבוש את השוק ויהיה להצלחה גדולה. למי שיש מוצר איכותי בעל הוכחת מכירות קיימת. אנו נשמח לדבר וסייע לכם לעשות עוד מכירות ולהביא עוד לקוחות.

חברה נותנת שרותי הטמעה, מתן פתרונות ייחודים ושרותי התאמת תוכנה

מאת: GazitBMS ltd
חברה נותנת שרותי הטמעה, מתן פתרונות ייחודים ושרותי התאמת תוכנה לצרכי העסק אינדיווידואלים, כולל פיתוחים לסביבת האינטרנט ומערכות CRM למגזר עסקים הקטנים ובינוניים. ברשות החברה מגוון רב של מודולים בכל הנישות. שירותים במעטפת הכוללת למנהלי שיווק ומנהלי מרקום המעוניינים לקבל פתרון ברמתone stop shop לכל מערך עזרי השיווק שונים, גיוס, ניהול, ניהול דוחות, עובדים, מלאי, מוקדים וכד'. פתרונות לניהול העס...

חברה המשווקת תוכנת CRM לניהול עסק ולקוחות המתקדמת בשוק.

מאת: GazitBMS ltd
GazitBMS משווקת מוצרי תוכנה לניהול שונים, בכל התחומים ובהתאמה אישית לכל עסק, מבוססי אינטרנט. תפיסה חדשנית ויעילה לגיוס, שירות, ניהול הלקוחות, מתן פתרונות ייחודים ושרותי התאמת תוכנה לצרכי העסק אישיים, ניהול העובדים, שיפור מכירות וביצועים בכל עסק. מוצרים עיקריים המשווקים על ידי החברה CRMONLINE כולל פיתוחים לסביבת האינטרנט ומערכות CRM למגזר עסקים הקטנים ובינוניים.

אקסלנט פיתוח עסקי מחפשים את הלהיט הבא למכור

אקסלנט פיתוח עסקי חברה המתמחה במכירות ואסטרטגית מכירות במיקור חוץ. אנו מחפשת את המוצר הבא שיכבוש את השוק ויהיה להצלחה גדולה. למי שיש מוצר איכותי בעל הוכחת מכירות קיימת. אנו נשמח לדבר וסייע לכם לעשות עוד מכירות ולהביא עוד לקוחות.

בלקוחות נישה כדאי לטפל כמו בילדים

שיווק יצירתי ולקוחות נישה - דרך נוספת להסתכל על ילדים ולקוחות, הסתכלות ראשונית על האופן בו בינה יתרה מבצעת חשיבה עסקית. אחרת !

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא הבייבי שלי. עם השנים למדתי שלבחירת המילים יש השפעה מכרעת על תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח , במיוחד כשמדובר במילה הכתובה !
תוצאות 61 - 80
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 לעמוד הבא »