מחפש פרילנסרים ב- מכירות?

מאמרים בתחום מכירות

העסק כמכונה משומנת

בכל עסק, קטן וגדול, קיימות אותן המחלקות המחייבות לניהול העסק. עבודת המחלקות אחת עם השניה, משולה לשילוב של גלגלי שיניים המניעים אחד את את השני. כל גורם הנכנס בין גלגלי השיניים מפריע להעברת תנועה חלקה ופוגם בתפקודם ותפקוד העסק.

Amazon Seller Services – Grow Your Ecommerce Business by 10x on Amazon In 2020

Amazon is the future. It is the largest e-commerce market place with millions of sellers from across the world. Previously in 2018, the company was valued at nearly $1 Trillion. 

Lifting solutions- making the load management easy and smooth!

Lifting operations are fundamental to many operations in the construction and heavy industries, which are concerned with the lifting and lowering of a load. Bishop Lifting provides with the best lifting solutions and lifting equipment supplies.

How Far Is It Safe to Shop from Online Perfume Stores?

It is very common, easy and safe to buy something through the online mode, but when it comes to purchasing body perfumes, it can be confusing for you to choose an appropriate product.

Characteristics of the Products Built Through Foam Molding

מאת: iMold USA LLC
The plastic parts manufactured through the structural foam molding have some unique characteristics, which is why it is being used widely in many industries.

How to Use a Shimmer Body Mist to Get the Best Results?

If the sweating odor is a matter of concern for you, then a mist body spray can help you as it provides relief from unpleasant body smells and gives a pleasant aroma.

מי אמר אני ולא קיבל? שווי שוק בהיקף של 886 מיליארד דולר מעניין? קבלו!

הנשיא טראמפ הודיע כי יטיל מכסים על כל יבוא הסחורות ממקסיקו - היקף היצוא של מקסיקו לארה"ב בשנת 2018 עמד על 346.5 מיליארד דולר, מכסים אלו מתווספים למכסים על סין בהיקף של 540 מיליארד דולר.

הזדמנות בשווי 550 מיליארד דולר

היבוא לארה"ב מסין וטורקיה הסתכם ב 2018 ב 550 מיליארד דולר - כעת בגין ביטול הסכמי סחר והטלת מכסים חלון הזדמנויות פנומנאלי ליצרנים מישראל.

תפקידיו המרכזיים של מנהל/ת פיתוח עסקי

על פניו ההגדרה הכי מדויקת בהבנתי תפקידו של מנהל הפיתוח העסקי – Business Development מתמקד ביכולת לשלב ניתוח שיווקי אסטרטגי ומכירות. בחברות המדגישות צמיחה וחדשנות מנהל פיתוח עסקי מעורב בכל דבר, החל משלב פיתוח מוצרים חדשים, כניסה לשווקים לא מוכרים, עבודה מול עובדים ונותני השירות. הם שותפים חשובים ביצירת אסטרטגיות שיווקיות עדכניות, עוזרים בתהליכי מכירות מורכבים, ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות. אבל ב...

Why Should We Not Use Poor-quality Perfumes?

Using random perfumes can be harmful to you in many aspects, which is why it is extremely important to purchase a branded product from one of the most reliable stores.

Tech Race: Store Of The Future

שיווק ומכירות לארה"ב - השוק הגדול בעולם - הוא בחזקת "הארץ המובטחת" עבור כל עסק. ליבת העושר של שוק זה מונעת ע"י הצרכן המודע המשפיע והעשיר בעולם,והתחרות על כיסו ונאמנותו עזה - מצד יצרנים בכל העולם, אך בעת זו התחרות מחריפה ועולה הילוך - קמעונאיות ה OMNICHANNEL (קמעונאיות להן פלטפורמות סחר אלקטרוני וחנויות), העלו הילוך ברמת השקעות בהיקפים של עשרות מיליארדי דולרים בפיתוחי טכנול...

האם כדאי לתת ללקוח הנחה?

כדאי לתת לקוח הנחה ? אני יוצא בסדר? אני לא מוזיל את עצמי ? מציע/ה ללקוח הנחה והוא עדיין לא סוגר איתך ? המאמר הזה הוא בשבילך!

מחזון למציאות באמצעות ייעוץ ארגוני, פיתוח עיסקי ובניית אסטרטגיה מנצחת

השאלה הראשונה שאני נשאל בפגישות עם הנהלות, מנכ"לים ובעלי עסקים מתמקדת בעניין הבסיסי ביותר – מהי הדרך הנכונה לתחילתו של כל תהליך ייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי? כיצד מתחיל תהליך נכון של ייעוץ ארגוני? מניסיוני אני מבקש לקבוע כי תהליך נכון של יעוץ ארגוני וליווי מנכ"ל או הנהלה מתחיל במפגש ראשוני שמייצר את ה"כימיה" הנכונה. לאחר מכן, יש צורך לייצר תיאום ציפיות והגדרת משימה, כולל הגדרת ה...

are YOU there yet?

הקמעונאות בארה"ב מגלגלת מחזור מכירות של למעלה מ 5 טריליון דולר בשנה. כל יצוא הסחורות של מדינת ישראל בחציון הראשון של 2018 לארה"ב הסתכם בפחות מ 1% של היקף זה. היקף הפוטנציאל של שוק זה עצום, וחלון ההזדמנויות יוצא הדופן שנפתח עקב מלחמת הסחר עם סין תחום בזמן, אך מלחמת הסחר היא רק מרכיב אחד של הגורמים המשפיעים על ההזדמנויות. בפוסט https://www.gmarks360.com/blog-1/are-you-there-yet...

בניית תיק לקוחות -איך מתחילים?

מאת: upselling
גיוס לקוחות לתיק חדש או קיים זו משימה שדורשת ממנהל התיק המון, אורח רוח, ואמונה בדרך שהוא עושה. בשונה מניהול שוטף בו שטף הפניות זורם אל מנהל התיק, ולמעשה הוא זה שנותן ומוכר את הפתרון. בתהליך הגיוס מנהל התיק הוא המשווק שיוזם את הפנייה ללקוח הפוטנציאל ומספר על הפתרון שהוא מוכר, ובכך מעלה את הצורך אצל הלקוח שלך. רגע לפני [ואפילו קצת יותר מרגע] , חשוב לבנות את התיק של העסק לך שמספר על...

שופינג אונליין ; אלי אקספרס

מאת: S.T design
כחלק מהמסע שלנו כמעצבות פנים תכננו ועיצבנו דירה מהממת עבור המעצבת שני, השותפה בS.T design ובעלה מתן גואטה. לשני ומתן היה חזון ברור וידוע מראש כיצד הבית יראה מבחינת סגנון עיצובי, מהם הקווים המנחים, ומי יהיו אנשי המקצוע שיעזרו להשיג את המטרה. אך שאלה אחת מאוד קריטית ומשמעותית להמשך התהליך נשארה פתוחה, מהו התקציב?

Mens Diamond Wedding Rings Sydney - Lotusjewels

מאת: Lotus Jewels
Jewellery is something which is well associated with woman. It is flashy and attractive, a type of attention which men don’t actually look for. But there is one piece of jewellery that a man will wear 100% throughout his lifetime, his wedding ring.

מלחמת הסחר בין ארה"ב וסין - הזדמנויות פז ליצואנים ישראלים

מלחמת הסחר בין ארה"ב וסין מהווה הזדמנות פז עבור יצואנים ישראלים עקב התייקרות סחורות מסין בין 15%-25%. מכסים שהטיל הממשל האמריקאי נוגעים לתחומים רבים החל בטכנולוגיות, דרך ריהוט, מוצרי פלסטיק, ועד במזון / חקלאות. יצרנים מכל העולם שהתקשו להתחרות עם מחירים נמוכים מסין,גורפים כעת נתח שוק הן ישירות מול הקמעונאות והן באמצעות שיתופי פעולה.

וולמאט נגד אמזון

תחום הקמעונאות (סחר אלקטרוני וחנויות) משתנה בעקבות התפתחות כלכלת חוויה, אך המלחמה בין וולמארט ואמזון - על כיסו של הצרכן האמריקאי- מגדירה את תהליכי ה OMNI-CHANNEL באופן הוליסטי ע"י המרחב הדיגיטלי באמצעות טכנולוגיות ואלו משולבות בחנויות, בבית הצרכן, ואפליקציות במכשירים הניידים שלו. מה שחשוב להבין הוא כי בארה"ב הסחר האלקטרוני עומד על כ 9% בלבד, יתר המכירות מבוצעות בחנויות, ומסיבה זו אמז...

מכירה נכונה

רוצים להרוויח ממכירות? תעשו את זה נכון(:
תוצאות 41 - 60
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 לעמוד הבא »