מחפש פרילנסרים ב- כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט?

מאמרים בתחום כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

באתר XPlace תוכלו למצוא מגוון רחב של פרילנסרים עבור כתיבת תוכן לאתרים בכל תחום העולה על דעתכם - בין אם זו כתיבה לאתרי אינטרנט לצורך SEO (קידום אתרים), כתיבה יצירתית, כתיבה טכנית וכל דבר אחר.

Crafting A Good Research Paper On Semantic Analysis

מאת: David Mill
Semantics, the part of linguistics that studies the meaning of words and phrases, has been a hot topic for centuries. Analyzing the meaning of words and examining word combinations can be a fun assignment if you like linguistics.

למה האתר שלך צריך בלוג שמתעדכן קבוע?

אתר אינטרנט כיום הוא כרטיס ביקור של העסק. הוא מספר ללקוח על מה העסק שלך, למה כדאי לו לבחור בך ואיך בדיוק אתה יכול לעזור לו. אבל בדיוק כמו שכרטיס ביקור לא עוזר לך אם הוא נשאר במגירה שלך, ככה האתר שלך לא עוזר לך אם הלקוח שלך לא נחשף אליו

6 תשובות לשאלות שכל משווק באמצעות תוכן צריך לשאול

תוכן איכותי מעשיר את האתר שלכם, אבל בלי מעקב נכון אחר הביצועים, ההצלחה של התוכן תישאר מקרית. ניתוח השיווק הדיגיטלי שלכם מספק לכם דאטה שיאפשר לכם לכוון את כותבי התוכן שלכם טוב יותר וישפר את האסטרטגיה השיווקית. גוגל אנליטיקס הוא כלי מצוין כדי לעזור לכם להבין את הביצועים של התוכן באתר שלכם. במאמר הזה אנחנו עונים על 6 שאלות שכל משווק באמצעות תוכן צריך לשאול.

סיום שחייב להיות יריית פתיחה

מאת: Avivim
סגירת שדה דב, הייתה חייבת להיות יריית הפתיחה לפרויקט נמלים אוויריים וימיים בינלאומיים חדשים לישראל, בים, מול תל-אביב. כמו נמל התעופה "קאנסאיי" באוסאקה שביפן ונמל התעופה "צ'ק לפ קוק" בהונג קונג.

Online business

מאת: Anthony Brown
“Find out what you like doing best and get someone to pay you for doing it.” (Katherine Whitehorn)

The dos and don'ts of effective CV writing

מאת: Anthony Brown
"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new." (Albert Einstein)

הדיאטה הסודית: ככה קים קרדשיאן משילה משקל עודף

כידוע לכולנו, לכוכבות הוליווד הגדולות שזוכות לסיקור יומיומי חשוב להיראות במיטבן, וזה ברור ומובן. הן לרוב שומרות על אורח חיים בריא ופעיל שכולל אימוני ספורט קבועים וכמובן גם תזונה נכונה. קים קרדשיאן למשל, מתכוננת בצורה קצת פחות יומיומית ורגילה...

מדוע לבחור דווקא בי?

מתוך המבחר הגדול של כותבי התוכן, מזמינה אתכן ואתכם להכיר משו חדש- לא מתיימר ולא תבניתי. אחר- מחוץ לקופסא אך בתוך המעגל. יצירתית, כישרונית ומביאה אל המילים תבלינים וניחוחות אחרים.

מחאה

מהי "מחאה"-המילה הקטנה שאומרת כל-כך הרבה.

מעמוד שמיני לעמוד הראשון בגוגל ב-10 ימים

לפני חודשיים התחלנו לקדם את אחת החברות המובילות בתחום הייעוץ B2B בישראל. מדובר בקבוצת חברות אשר כל חברה עוסקת בתחום ייעוץ שונה, כל החברות מרוכזות באתר אחד. אחת הבעיות העיקריות היו שגוגל לא הבין במה האתר עוסק בגלל ריבוי הנושאים.

באר שבע בתקופה העות'מאנית

באר שבע (בערבית: بئر السبع, תעתיק מדויק: באר א (ל)סבע), בטורקית: Beerşeba) הוקמה על ידי העות'מאנים סביב שנת 1900, במקום שבו נמצאת היום העיר העתיקה בבאר שבע והייתה תחת שליטת האימפריה העות'מאנית, עד שנכבשה באוקטובר 1917 בקרב באר שבע על ידי יחידות צבא מחיל המשלוח המצרי של האימפריה הבריטית. היא העיר היחידה שתוכננה והוקמה על ידי האימפריה העות'מאנית בכל שנות שלטונה בארץ ישראל.

חמאס ו"האביב הפלסטיני" : הימור שגוי

תנועת חמאס שרדה שינויים פוליטיים מרחיקי לכת מאז כניסתה לזירה הפוליטית הפלסטינית ב 2006, שינויים שאילצו את הנהגת התנועה לגלות גמישות מדינית ואידיאולוגית שלא נדרשה ממנה בעבר. חמאס גם הצליחה למנוע מאירועי האביב הערבי לזלוג לתחומי רצועת עזה בהיקף משמעותי. אך התהפוכות הפוליטיות שחוללו אירועי האביב הערבי במדינות השכנות טרפו מחדש את הסדר האזורי והציבו בפני הנהגת חמאס בחירות קשות, שהשלכותיהן מעמידות סי...

החלקתם בגלל כתם שמן? ייתכן ותמצאו אשמים בתאונה

בית משפט השלום ברחובות קבע כי בנוסף לעירייה אשר בשטחה התרחשה התאונה, גם הנהגת אשר איבדה שליטה על רכבה אחראית באופן חלקי לתאונה

דאגו לבטיחות כלבכם, בלי לקרוע את הכיס או המצפון

הכלבלב המתוק שאימצתם הוסיף חורי שיניים דקורטיביים לספה? פירק לגורמים את השטיח? ביצע הליך של הנדסה חוזרת בשולחן הקפה? למזלנו, יש פתרון נוח ויעיל שישמור על כלבכם בטוח ויחזיר לכם את השפיות

Few Ideas on How to Improve Your Argumentative Essay

מאת: Edu Helper
While there are different essay types, most have shared common grounds. However the Argumentative essays hold few particular features which differentiate it from the standard essays. It is important to be aware of these key features so that you can produce a argumentative essay that is easily understood even by a layman.

מה הקשר בין אמון בחיים לביסקוויטים

מאת: Hadas cohen
איך רוכשים אמון? ואיך ממשיכים להזין אותו תוך כדי החיים? ואיך כל זה קשור לחבילת ביסקויטים לא טעימה במיוחד?

מראה מראה שעל הקיר ( אז מי באמת נחשב הכי יפה בעיר-על הקשר בין דימוי גופני לדימוי עצמי)

מאת: Hadas cohen
למה אנחנו עסוקים כ"כ במראה שלנו? מה במשוואה התוצאה למי שנחשב "מושלם? מה זה בכלל אומר להיות אחד כזה?

על שינויים ( או: מי מפחד מהדוב בגדול)

מאת: Hadas cohen
למה אנחנו מפחדים כ"כ משינויים? מה יגרום לנו לעשות את הצעד הראשון בדרך לשינוי? שינויים הם אוסף של הזדמנויות לכישלון, אבל גם להצלחה. מפחיד, זה בטוח. השאלה מה מפחיד יותר, להכשל או להצליח?

תודה ליוגה

מאת: נטלי פיק
כמה ארוך המסע עד אלינו....

Introduction to content writing

Initial overview of the content writing platform
תוצאות 161 - 180
« לעמוד הקודם 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 22 23 לעמוד הבא »