מחפש פרילנסרים ב- כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט?

מאמרים בתחום כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

באתר XPlace תוכלו למצוא מגוון רחב של פרילנסרים עבור כתיבת תוכן לאתרים בכל תחום העולה על דעתכם - בין אם זו כתיבה לאתרי אינטרנט לצורך SEO (קידום אתרים), כתיבה יצירתית, כתיבה טכנית וכל דבר אחר.

איך מוחקים אזכורים שליליים מגוגל ? יחסי ציבור באינטרנט

האופן בו שמך יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל הוא הבסיס למיתוג האישי שלך באינטרנט. מכיוון שגוגל הוא צומת מרכזי לחיפוש מידע באינטרנט (90 אחוז מהגולשים בישראל ובעולם מחפשים מידע במנועי חיפוש), לאזכורים שיהיו לך בו (במיוחד בעמוד הראשון) תהיה השפעה מכרעת על תדמיתך ברשת

האחריות הויראלית של בתי ההשקעות בישראל

הרצת מניות באמצעות טוקבקים היא תופעה מדאיגה.לדעתי,נוכחות בתי השקעות במדיה הויראלית ופעילות נבונה של מיתוג עסקי ומיתוג אישי ברשת,יכולה דווקא למנוע אותה.

עזבו תרומות, תכתבו בלוגים - העמותות עוברות למדיה הויראלית !

התרומות הרבות של גופים גדולים למען החברה הולכות ופוחתות בעת מיתון. מבחינה שיווקית ותדמיתית זה לא צעד חכם במיוחד, אבל כנראה מתבקש. לעמותות שנפגעות מכך, יש דווקא אלטרנטיבה מצויינת למתג את עצמן בזול ובצורה אפקטיבית: המדיה הויראלית - זמינה,פופולארית ומשפיעה יותר מתמיד.

הכירו את האירנטוורקינג...

טוב, אז אולי לא זכינו לראות איזה אחמדיניג'ד גירל כמו החמודונת של אובמה, או ה"ליבני בוי" המיתולוגי אבל המספרים האחרונים מלמדים אותנו שלפחות בכל הקשור לנוכחות ברשת, האירנים כבר מזמן מעצמה.תשאלו את מוסאווי, מהדי כרובי ואפילו ידידינו אחמידיניג'אד, והם יגידו לכם שכל הפגנה בעצם מתחילה בפייסבוק.

מלחמת העולמות

מאת: כתיבה
ג'ינס בגזרה ישרה וצמודה או ג'ינס-סרבל? עם היכנסו של הבויפרנד ג'ינס אל זירת האופנה המקומית לפני כשנתיים, התחוללה מיני דרמה.לצד הסקיני המסורתי והמדגיש נכסי גוף נשיים הופיע הבויפרנד ג'ינס: זרוק, חצוף וחסר בושה. תחילתה של מהפכה? לאלוהי הג'ינס פתרונים.

אישה באמצע החיים

מאת: כתיבה
גיל המעבר אצל נשים נחשב לתקופה מאוד מפחידה: סיום תקופת הפוריות, התחלתן של תופעות פיסיולוגיות לא נעימות והסיכון הגבוה יחסית ללקות במחלות דוגמת סרטן השד ואוסטואופורוזיס. אך יחד עם זאת, אישה המתקרבת אל המחצית השנייה בחייה עשויה לגלות את עצמה מחדש; תחביבים שנזנחו בשל הצורך לדאוג למשפחה, חוזרים למלא מקום מרכזי בחייה. תחושת הבגרות והשלמות שמביאה עמה התקופה החדשה בחייה גורמת לה להעריך את חכמת החיים, ה...

תוספי תזונה לסוגיהם

מאת: כתיבה
בשנים האחרונות הפך שוק תוספי התזונה למשגשג לצד השימוש בתרופות קונבנציונאליות. הטבע צייד אותנו במגוון רכיבים שהתבררו כמועילים לתחלואים כאלה ואחרים, כפי שהעידו אינספור מחקרים לאורך השנים. מאמר זה ינסה לעמוד על הקשר בין הטבע לבריאות, יפרט דרכי התמודדות טבעיים עם בעיות בריאות נפוצות, ובנוסף גם יתריע על הסיכון האפשרי שבהזמנת מוצרי בריאות באינטרנט.

איך להשתמש בפייסבוק כדי לבנות את העסק שלכם

מאת: ניר ב
פייסבוק (Facebook) הינה אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר, וכמות החברים בה גדלה בצורה מהירה ביותר. היא מהווה כלי מצוין ליצירת קשרים, אך כמו כלים ואתרים נוספים שקיימים, שהשיווק בהן או קידום יוצרים התנגדות ורוגז מצד המשתתפים. אז היזהרו כאשר אתם משתמשים בפייסבוק, ועשו את כל הפעילויות השיווקיות מתחת ל"מסך הרדאר", או שאתם תפספסו כלי חזק מאוד לקדם את העסק שלכם. במאמר זה אתן לכם מספר המלצות...

עושים סדר בתקציב השיווק

אז מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? האמת, שדי הרבה, לפחות בכל הנוגע לתקציב השיווק שלנו. כי אפקט "אחרי החגים" והדיאטה שהמיתון זימן לנו צפויים כנראה להמשיך.אבל כמו בכל דיאטה מה שחשוב זה להקפיד על המזון הנכון והבריא. וכשזה מגיע לתקציב השיווק, יש ברוך השם מספיק אלטרנטיבות יעילות ולא יקרות. אז לרגל הפסח, הנה מספר מתכונים...

זה בהחלט כדאי מאוד - הזמנת עבודה אצל פרילנסר בלתי מוכר

כשלקוח פוטנציאלי מחפש עבוד, לרוב הוא מחפש ניסיון אצל מציע השירות. הוא אכן מוצא אנשים עם נסיון. אבל אלה גם דורשים תשלו גבוה. האמנם זה תמיד כדאי?

מיתוג אישי וריאליטי

רבים שואלים אותי על הקשר בין טרנד המיתוג האישי לטרנד הריאליטי. הקשר בין השניים הדוק, ולו רק בגלל שהם צמחו במקביל אחד לשני. אולם, לשאול מה קדם למה, זה כמו לשאול אם הביצה הגיעה לפני התרנגולת, או להיפך. במילים אחרות, ניתן לומר כי הריאליטי נולד חלקו מתוך עקרונות המיתוג האישי, ואילו טרנד המיתוג האישי קיבל את כוחו גם בזכות הפופולאריות העצומה של תוכניות הריאליטי.לאחר שהבהרנו נקודה זו, הבה נבחן יחד ...

ניהול תדמית ברשת של קמפיין בחירות

זוכרים את תעמולות הבחירות של פעם? איך אפשר לשכוח את "הגשש החיוור" שנתרמו לקמפיין העבודה, ומנגד את ספי ריבלין שהסביר למה כדאי להיות ליכודניק. ישבנו (חלקנו) מרותקים למסך, ובעיקר אהבנו לראות איך שני הצדדים יורדים אחד על השני. היום משקלה של הטלוויזיה בתעמולת הבחירות הולך ופוחת. זה לא רק בגלל שהיום יש לנו מאות ערוצים עם תוכניות מעניינות הרבה יותר מאשר צפיה ביריבים פוליטיים מתגוששים, זה גם, ואולי בעי...

אתר מכירות - כך נגדיל את יחס ההמרה

בניתם אתר מסחרי ועיצבתם אתר מכירות לתפארת, הוא אפילו מקודם יפה מאוד בגוגל ונהנה מ"טראפיק" (כמות כניסות) נכבדה. אבל מה הבעיה? אין קונים.

מהי רכיבת אופניים אתגרית ?

מאת: master-writer
בכתבה זו מרואיין עוז דודאי, מאמן נבחרת האופניים של "טימשגב", לגבי השקפותיו המקצועיות בנוגע לרכיבת אופניים אתגרית. העילה לראיון הוא מסע אופניים של 22 רוכבים צעירים מכרמיאל-משגב, עד ים המלח-עין גדי, וחזרה. מאמץ כזה מעורר שאלות על משמעות, מוטיבציה, טכניקה ובריאות נפשית.

כמה סודות על תוכן או מאמר

ניתן ללמוד מכל אדם מספר סודות, אם תרצו אספר לכם קצת סודות על תוכן... לצערי , בגלל שהמדריך מפורסם במספר אתרים במקביל יפורסם כאן רק חלקו הראשון ובהמשך החודש אפרסם גם את חלקו השני.

קידום חברת היי-טק באמצעות כתיבה שיווקית ?

מאת: master-writer
המאמר סוקר את הכללים החשובים של כתיבה שיווקית, המאפשרים לחברת היי-טק לקדם את מטרותיה האסטרטגיות והשיווקיות.

שיווק גני ילדים

מאת: רגופלוס
כן, לשווק גן ילדים היום זה לא מה שהיה פעם. מהקייס הזה ניתן למעשה ללמוד על שיווק בכלל בעידן האינטרנט לכל עסק שיש לכם.

בניה ירוקה אקולוגית

מאת: master-writer
האם בניה ירוקה מאתגרת את הארכיטקטורה הקיימת והופכת לטרנד עיקרי ? - מהפך בתפיסה בישראל: וילות, שכונות, בתי ספר, כפרי-נופש ומרכזים מסחריים אקולוגיים. דוגמה לכלכלה ירוקה.

כתבות תדמית דרך חדשה להגיע ללקוח

כתבות תדמית מאפשרות לך לפרסם מוצר או שירות באמצעות כתבה ולא באמצעות מודעת פרסום. בעולם השיווק של היום המשחק הוא איך להגיע ללקוח בלי לגרום לו להרגיש שדוחפים לו, מוכרים לו. כתבת תדמית זאת הדרך
תוצאות 441 - 459
« לעמוד הקודם 1 2 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 לעמוד הבא »