מחפש פרילנסרים ב- כתיבה, עריכה, הרצאות, נאומים?

מאמרים בתחום כתיבה, עריכה, הרצאות, נאומים

איך לבחור גן מתאים לילד שלכם?

מדריך להורים המבקשים למצוא גן מתאים לילדים שלהם.

רשימת ה"לא לעשות" 9 דברים לא לעשות כדי להגדיל יעילות בעבודה

רשימת ה"לא לעשות" שתגדיל משמעותית את האפקטיביות שלכם, את ניהול העבודה והמשימות שלכם, ומה שקרוי היום באופן מאד פופולארי - ניהול זמן.

פותחים עסק חדש? מה עם תוכנית עסקית?

פתיחת עסק חדש הוא צעד שמתחיל אצל רובנו בהרגשה שהגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית. הבחירה לפתוח עסק כזה או אחר נובעת לרוב מהרצון של כולנו להגשים את עצמנו ולהראות לעולם מי אנחנו, מה אנחנו יודעים לעשות ומה יש לנו להציע. במילים אחרות, זהו תהליך שהוא קודם כל רגשי, אח"כ מקצועי ורק בסוף מציאותי. השלב המציאותי הוא המקום שבו אנחנו לומדים שכל עסק צריך שתהיה לו הצדקה עסקית, שיהיה מי שירכוש ממנו, ושבסו...

על המחיה ועל הקלקלה...

פורסם במדור 'נתפס בכלכלתו', במגזין 'מומנט' 05/2018

כוחה של המילה

מהו כוחה של המילה? איך ייתכן שאנשים כמו הצליחו להניע מיליוני אנשים לכדי מוות וחורבן - רק באמצעות מילים? המילה היא הכוח החזק ביותר בעולם - ומי שיודע להשתמש במילים - יכול ליצור חורבן - או לתקן ולברוא מציאות טובה יותר.

אז מה באמת דורשת הצלחה

מאמר ישן נושן בסגנון כתיבה מיושן, אשר מתאר רכיבי חיים הכרחיים לאדם המתפתח המערבי.

תוכן מדוייק יעיף את העסק שלך!

"....תוכן הוא המלך..." ביל גייטס

הפרעות קשב וריכוז - התמודדות באופן טבעי

מאת: Eden-Ink
מאמר אודות תופעת הקשב וריכוז ודרכים יצירתיות לפתור אותה.

כוחה של המילה הכתובה

שילוב שנעשה בין כתיבה אינטואיטיבית לכתיבה טיפולית, הינו לפחות בעיני שילוב מנצח. הכתיבה האינטואיטיבית מאפשרת לנו לכתוב הישר מתוך תת המודע, ללא ביקורת או קול שופט, לזהות קולות בעצמנו שלא הכרנו, מחשבות שלא ידענו שהסתננו לתוכנו, 

ללכת לקניות עם בת שלוש עשרה וחצי.

מאת: Hadas Kalifa
המסע לקניית מכנסיים ראויות לביתי בת השלוש עשרה וחצי.

הציונים החדשים

מאת: Hadas Kalifa
משפחת ברהמי עלתה מאירן לפני כאחד עשרה שנים.ראיתי את האומץ, הכאב והעלבון שליוו אותם בהגעה לארץ הנכספת, המזעיפה פנים לבאיה.השתאתי מול הכוח שבשמחה, בידידות, במאור הפנים שלהם. אלו הציונים החדשים.

על סקסיזם בפרסומות ובמערכת החינוך, וקצת בר רפאלי..

מאת: מיה שחף
בכל יום מחדש, אע"פ שהמילה חדש אינה רלוונטית לכאן, אני נעצבת לגלות ש"אין חדש תחת השמש". השמש חשובה ואף קריטית, לעיתים מיטיבה ומחממת, ולעיתים, יכולה לצרוב את עורנו ותודעתנו. עד שנשים לא תדרושנה או/ו תקבלנה מעטה הגנה (ואני לא מתכוונת לקרם הגנה, זה לא מספיק!), החל מילדות, ה"נמכרות" על ידי אימותיהן ברשתות החברתיות באמצעות תצלומים חושפניים ומבזים..

גם בונובים זקוקים למשקפיי ראייה

מאת: Eden-Ink
מאמר אשר מטרתו להמחיש את יכולת התרגוום שלי ובנוסף את יכולת הכתיבה הגבוהה.

Still flying, still searching

מאת: Eden-Ink
טקסט להמחיש את יכולת הכתיבה היצירתית שלי ויכולת התבטאות באנגלית.

A Good Mentor

A good mentor is always willing to share skills, knowledge and expertise. They always understand your fear and help you overcome them.

האם קארל מארקס צדק?

מאת: Urbunny
בחינה בדיעבד 100 שנים אחרי - האם הנחות היסוד של הקומוניזם צלחו את מבחן המציאות?? לקוח מתוך הבלוג שלי - "המדריך לקפיטליסט המתחיל"

סוף סוף אוכל להיות מי שאני.

אוקיי, זהו אינו באמת מאמר, אלא מן התחלה של סיפור שהתחלתי לפני ככמה חודשים, אבל לא כל כך המשכתי מתוך פחדנות, אולי אני אמשיך אותו. אם תרצו תוכלו לקרוא אותו, אני מפרסמת אותו פה באתר לא מתוך גאווה שמא אני חושבת שאני כותבת טובה, אלא פשוט כדי שאולי אתם הלקוחות תוכלו להיחשף ליכולות הכתיבה והעריכה שלי. מקווה שתהנו. בברכות בת-אל .א.

מכתב יד לספר על המדף

להיות עורך זה דבר ראשון להיות קשוב לסופר ולטקסט שלו. לא לכפות את עצמך. לא לכתוב אותו בעצמך. לרכך קצוות חדים, זה כן. למצות את הטוב שבטקסט. לא לכפות. גם לא להטביע את חותמך בצורה מופרזת. ואני לא מדברת רק על דיאלוג, במובן שהעורך יציע משהו והסופר יקבל או לא יקבל. אני טוענת שעורך לא צריך לעשות שינויים מופלגים בספר, או להציע לסופר איך לכתוב אותו, גם אם הסופר מוכן לכך. עורך טוב ייקח לעריכה ספר שהוא של...

ניהול ידע בארגונים דינאמיים

ניהול ידע הוא המילה הבאה בארגונים דינאמיים. ככל שהידע ינוהל טוב יותר, בצורה ברורה ופשוטה, יכולת השליטה הפנימית של הארגון תגדל וכוחו לייצר עובדים מקצועיים ועצמאיים תהווה את מקור הכוח והגאווה שלו. ארגון דינאמי צריך לדעת להתמודד עם הצפת המידע בצורה כזו שתתן מענה הכי טוב וברור לעובדיו ולסוכנים שעובדים איתו. היום הציפייה היא למצוא מענה לכל נושא בצורה הכי ברורה ובזמן הקצר ביותר. אם מדובר על חבר...

הרעלת פאראצטמול

מאת: קולמוס
עבודת מחקר קצרה שנכתבה במהלך שלב מד"א בעקבות היתקלות במקרה חריג של מטופלת אשר צרכה כמות לא מבוטלת של טבליות אקמול, כחלק מניסיון התאבדות.
תוצאות 61 - 80
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 לעמוד הבא »