מחפש פרילנסרים ב- כתיבה שיווקית?

מאמרים בתחום כתיבה שיווקית

אז מה באמת דורשת הצלחה

מאמר ישן נושן בסגנון כתיבה מיושן, אשר מתאר רכיבי חיים הכרחיים לאדם המתפתח המערבי.

Looking to Buy a Cheap Engagement Ring For Your Future Wife?

מאת: Luminus Diamond
I hope that after going through the points which have been showcased you will end up buying a cheaper engagement ring. There is no point in buying an expensive ring when you can get the same style and design at a way less price. The money saved can be invested somewhere else.

4 Steps to a B2B Content Marketing Strategy that Drives Revenue

מאת: Tamar Weiss
An B2B organization's content shouldn't just talk about their products. But at the same time, your content must be oriented towards inspiring customers to purchase your product. How can you build a B2B content marketing strategy that drives revenue but doesn't just talk about how great your products are?

מכירה נכונה

רוצים להרוויח ממכירות? תעשו את זה נכון(:

נו מתי מגיעים?

דעי את היעד, נצרי את הדרך.

אפלוסות - הצועדים האינדיאנים

מאת: Morphis Writing
אפלוסות - הסוסים האינדיאנים - נושאים עמם צעד מיוחד, מהנה ומועיל, שהחל להופיע עוד בימי ילידי אמריקה. מקדם ועד הלום, האפלוסות שרדו והתפתחו, עברו ידיים רבות והיסטוריה מרהיבה שרק הוכיחה את מעמדם הגבוה בעולם הסוסים כפי שהוא נתפס היום.

Postuler pour un nouveau Job

מאת: French Pro Text
Postuler pour un nouveau Job, c'est un peu comme tenter de conquérir le cœur d'une personne qu'on vient à peine de rencontrer.

הפרעות קשב וריכוז - התמודדות באופן טבעי

מאת: Eden-Ink
מאמר אודות תופעת הקשב וריכוז ודרכים יצירתיות לפתור אותה.

China's fast growing industry

מאת: Eden-Ink
מאמר באנגלית על התפתחות התעשייה הסינית בשנים האחרונות.

Make your MARKeting

מאת: Eden-Ink
מאמר שיווקי באנגלית אודות שיווק

איך לשווק בפייסבוק ובגוגל מבלי להוציא שקל

בואו נעשה את כל מה שמציעים לנו בסדנאות המודעות השונות – נסתכל על החצי המלא של הכוס. אולי זה דווקא לטובה שאין לכם שקל לפרסום. רבים מהאנשים שמבצעים שאילתות חיפוש בגוגל מדלגים בשאט נפש על מודעות ממומנות, גם אם הן בתחום שלהם. הם לא מחפשים משהו ממומן, הם מחפשים מישהו אמין, ישר ומומלץ. מישהו שאפשר לסמוך עליו. הרבה מאוד אנשים מטמיעים בראשם את העובדה שלעיתים היא נכונה ולעיתים לא, שאם העסק שלך צריך מימו...

מחשוב ענן-הפתרון המושלם לעסקים קטנים ובינוניים

יתרונות במעבר למחשוב ענן לעסקים קטנים ובינוניים.

מוניטין בעידן הדיגיטלי

בשנים האחרונות, המושג מוניטין מתפתח בשל התקדמות האינטרנט והכניסה של הרשתות החברתיות. אם בעבר חברות ניהלו את מוניטין החברה באמצעות יחסי ציבור, עובדי החברה וכדומה, הרי שהיום חלק נכבד מהמוניטין מנוהל באמצעות שימוש בנכסים דיגיטליים. כיצד עושים זאת?

מה בין Cupcake לשיווק העסק שלך?

מי מכן שמתעסקת באפייה, או שיצא לה לפחות פעם אחת בחייה לאפות - יודעת, מכירה ומודעת לחשיבות המתכון, וכמה שהוא יותר מומלץ - יותר טוב. אי אפשר להתחיל לעבוד בלי מתכון. כלומר, אפשר - אבל בשביל זה את צריכה להיות מספיק מנוסה כדי שתוכלי להמציא אחד משלך וזה נושא אחר לגמרי :)

חווית משתמש בעולם החדש

קחו לדוגמה את "איקאה" - וואוו איזו חווית משתמש! למי מאיתנו שמכור לכלי בית ועיצוב פנים, לא יכול שלא להתפעל בכל פעם מחדש שהוא נכנס לחנות. החדרים המזמינים, פינות החמד הקטנות, הריהוט המשלים - כל אחת מאיתנו תוכל בקלות להתחבר לבית שהיא מצאה שם, כי היא חווה אותו דרך קירות הגבס, דרך המחשב פלסטיק ואפילו דרך התנור שלא עובד. זה קטע שדווקא במקום כל כך "מפעלי" יש תחושה של בית, וזו גבירות...

Khao Phing Kan - A must tour in Thailand!

מאת: Ar Roy
Khao Phing Kan and Koh Tapu in Thailand. Commonly referred to as James Bond Island, a major local attraction at Ao Phang Nga National Park. Read more...

Where to go out on a Wednesday night in Haifa

do you think haifa is boring in the mid-week? think again:)

What Startups Can Learn From Larger Companies About Content Strategies

מאת: Tamar Weiss
I interviewed leading marketing professionals in Israel to learn about their viewpoints working for startups vs. larger organizations.

מזוודות ותיקי נסיעה

פרסום המזוודות ותיקי הנסיעה של חברת Carryonline

What does it take to make a unicorn content writer?

מאת: Marcom4all
A unicorn content writer lives and breathes the trade, but how can you tell is that is really so?
תוצאות 181 - 200
« לעמוד הקודם 1 2 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 17 18 לעמוד הבא »