מחפש פרילנסרים ב- תוכנית עסקית, כתיבת תוכניות עסקיות?

מאמרים בתחום תוכנית עסקית, כתיבת תוכניות עסקיות

Avoiding First Time Mistakes When Buying Pennsylvania Real Estate

Buying your own Pennsylvania real estate for the first time can be exciting. However, the buying process is full of many ups and downs which you can easily fall victim of as a first timer. So, this article will guide you on how to identify those mistakes and also avoid them. Here you go.

למה ייעוץ עסקי זה עניין רלוונטי לפרילאנסרים?

ייעוץ עסקי נתפס בעיניי רבים כשירות שמתאים לעסקים בינוניים וגדולים. הנה 4 סיבות שבגללן פרילאנסרים יכולים להרוויח מייעוץ עסקי (ואיך זה קשור לרואה החשבון ולפיג'מה שלכם?)

Electric Overhead Travelling Crane

Electric Overhead Travelling Crane is loaded with smart features, which makes it convenient in the construction or production process. It helps in making the work easier and efficient, which saves time and money, with increased productivity.

New Ideas Of Story Writing And Way For Budding Writers

מאת: FanStory
The idea of writing and the approach of writers is not a sudden discovery. There are experts waiting with hidden talents to be excavated from millions of people for one good story or articles and all kinds of writing work for that matter.

Writing Forum: Write a Story or a Poem and Earn Cash Prizes

מאת: FanStory
The abstractness being discussed here is regarding expressing the feelings. Writing expresses the feelings, views, emotions, and stance on a particular subject.

Why should I consider Malta Company Set Up?

מאת: Joseph Martin
Malta is a serious consideration for those wishing to set up a company in another jurisdiction and has several very serious advantages to consider. Malta company set up services it should be noted from the beginning are affordable in comparison to other more well-known financial services jurisdictions.

עסקים למכירה - מרפאות וקליניקות

מאת: Johnny Max
אחת הדרכים להשתלב בעולם העסקים היא לאו דווקא באמצעות הקמת עסק, אלא באמצעות רכישת עסק קיים. ניתן למצוא עסקים למכירה מכל הסוגים, אלו יכולות להיות מסעדות, חנויות מכולת, מכוני קוסמטיקה ועוד מגוון גדול של עסקים. הפעם נדבר אתכם על הנישה של מרפאות וקליניקות.

החלטות מוטות אגו הן עניין יקר מאד לחברה

מאת: Merav Grossman
רובנו מסתובבים בשבועות האחרונים מוטרדים ומודאגים מההידרדרות של חברת טבע, הפיטורים הצפויים, השלכתם על אלפי משפחות בארץ ובעולם ועל קרנות הפנסיה של כולנו... אותי תפסה כותרת אחת במיוחד: "אטימות וכוחנות: טבע לא יודעים אפילו לפטר". עסקת הענק, רכישת החטיבה הגנרית של "אלרגן", שהפילה בסופו של דבר את החברה הייתה עסקה של "אגו". ידעתם שההערכה היא שעלות האגו לחברות נעה בין ...

אני צריך משקיע. היכן מתחילים?

מאת: Johnny Max
לפני שאתם מתחילים בחיפוש אחר המשקיע האולטימטיבי, חשוּב שתדעו מה בדיוק אתם מחפשים. יש משקיעים מכל הסוגים והזנים. יש משקיעים המחפשים מקור הכנסה פסיבי והתערבותם בעסק היא מינימלית, ויש משקיעים הרוצים להיות מעורבים בהחלטות העסק.

המדריך להקמת עסק חדש

לאחר שזיהה היזם הזדמנות עסקית, הגדיר את הרעיון העסקי- מוצר/ שירות, אמצעי שיווק, קהל יעד וכו' ולאחר שבדק היתכנות עסקית- הוצאות קבועות, משתנות ונקודת איזון, צריך היזם להחליט על צורת ההתאגדות- עוסק פטור/ עוסק מורשה או חברה, כאשר להחלטת היזם ישנן השלכות מרחיקות לכת, הן באשר לחובות הדיווח המוטלות עליו והן באשר להיבטי המיסוי. מדריך זה מתיימר לספק קווים מנחים באשר להבדלים בין צורות ההתאגדות השונ...

Mor-Clean חברת ניקיון | אחזקה | ניהול

מאת: גן בטוח
חברת ניקיון שעובדת בשבילך. Mor Clean הכירו אותנו. Mor Clean. חברת תפעול ותחזוקת נכסים שתמיד עובדת בשבילך. עם שרות אישי ואכפתי, זמינות בכל רגע ובעיקר, רמה גבוהה של ניקיון ותחזוקה.

הקיץ מתקרב והילדים צריכים קייטנה, איך לדעת שהקייטנה פועלת ברישיון?

תקופת הקיץ והחופש הגדול אינה מבשרת טוב להורים עובדים אשר זקוקים למצוא מסגרת לילדיהם בחופשת הקיץ בזמן שהם עובדים סביב השעון. כיום, נפתחות קייטנות רבות זו אחר זו המציעות ימי כיף וגיבוש לילדים בגילאים שונים וכל אחת מבטיחה הנאה מרובה, אחריות, פעילויות מגוונות, שעות ארוכות, מדריכים מומחים וכיף גדול לילדים ועוד יותר להורים. אולם, הורים רבים אינם בודקים האם הקייטנות המוצעות אכן פועלות ברישיון כחוק. חל...

הבדלים בין קבלת רישיון עסק בתחום המזון לעומת תחומים אחרים

הוצאת רישיון עסק הוא אחד הדברים החשובים בעת פתיחת חנות או כל עסק המחייב באחזקת רישיון עסק. ישנם עסקים מסוימים הדורשים אחזקת רישיון עסק וחלקם לא, מן הסתם שחנויות העסקות בתחום הקמעונאי, המזון, מסעדות ועסקים המובילים מזון או חומרים מסוכנים זקוקים לאחזקת רישיון עסק, אולם חשוב תמיד להתעדכן ולבחון באתר של רישוי עסקים האם העסק שהנכם פותחים אכן מחויב על פי החוק החזיק ברישיון זה. חשוב לציין כי כיום עסקי...

בלונים לארועים

היופי של הבלונים בארועים ולמה כדי לבחור בזה.

האם קארל מארקס צדק?

מאת: Urbunny
בחינה בדיעבד 100 שנים אחרי - האם הנחות היסוד של הקומוניזם צלחו את מבחן המציאות?? לקוח מתוך הבלוג שלי - "המדריך לקפיטליסט המתחיל"

תכנית ה-SME INSTRUMENT

תכנית ה-SME INSTRUMENT מדגישה עד כמה האיחוד האירופאי פועל בצורה עדכנית כדי להתאים את תכניות המחקר והפיתוח שלו לתנאי השוק המשתנים. תכנית מענק זו ניתנת לחברות קטנות ובינוניות בעלות רעיון פיתוח מקורי.

מכירת עסקים – מציאת עסק פעיל למכירה

מאת: Johnny Max
הקהל הישראלי חי חיי יזמות כמות העסקים הנפתחים עומד בקו אחד מול כמות העסקים שנסגרים, בשל הביקוש למוצר חדש, אך עם זאת הסטטיסטיקה אומרת אחרת שעל כל 3 עסקים שנתחים עסק אחד נסגר, ועל זה לא ניתן להתווכח, אם זאת, יש לא מעט יזמים הרוכשים עסק חדש פעיל, "משקמים" את העסק מכל הכיוונים: מיתוג, לוגו, וכו'.. ומרווחים המון, לוקיישן מרכזי, ציוד לשימוש חוזר, מחיים את המקום ע"י מעצב פנים לעסקים...

מודל התיירות התהליכית

כיצד מתנהלים במהלך תקופת הפיתוח של אתר תיירותי? האם ניתן להפיק תועל מ"ימי הביניים" המאופיינים באי-וודאות?

The Left Brain / Right Brain “Business Model” Theory

We’ve all been there. You are passionate about your idea, you get excited about its potential, the product, its features, your co-founders… making the world a better place. Everything seems to be moving in the right direction and then, investors and other entrepreneurs ask you casually “and… how are you going to make money?”.

סיפור על יזם עם מוסר השכל בצידו

מאת: אורמור
אתם מכירים את ההרגשה, לא את הידיעה שכשמי שהוא מספר לכם מה הוא הולך לעשות ואתם יודעים בוודאות מלאה כי הוא הולך לטעות בגדול וכי הוא הולך להפסיד כסף אבל אתם לא יכולים להסיט אותו מהדרך?
תוצאות 61 - 80
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 לעמוד הבא »