מחפש פרילנסרים ב- כתיבת עבודות אקדמיות?

מאמרים בתחום כתיבת עבודות אקדמיות

מחפשים פרילנסרים עבור כתיבת עבודות אקדמיות במגוון תחומים? היכנסו לאתר XPlace ותהנו ממאגר איכותי של כותבים המתמחים בהכנת עבודות אקדמיות. ניתן למצוא כותבים לכתיבת עבודות אקדמיות באנגלית, משפטים, פסיכולוגיה ועוד מבחר רחב של תחומים.

הטרדות מיניות

הטרדות מיניות הינן תופעה ההולכת ומתרחבת בתקופה האחרונה, המקבלת גם חשיפה והד ציבורי ראויים. האם גם בתוך הממסד יודעים לטפל נכון בבעיות אלו, או שמא מחפשים את הדרך המנומסת "לאדות" את מירב התלונות בסבך בירוקרטי מיותר?

למה דווקא אני

מדוע לבחור בי דווקא? כתיבה יפה ועניינית. והחשוב מכל אהבה לכתיבה והתשוקה לה.

קהילות מדומיינות

מאת: Jake Morag
במאמר זה אני מציג חלקים ממאמר שכתבתי בן עשרה עמודים העוסק בתיאוריית "הקהילות המדומיינות" שהתפרסמה בספרו של בנדיקט אנדרסון בעל אותו השם משנת 1983. המאמר עוסק מעבר לסקירת התיאוריה גם בניתוח יכולת היישום של התיאוריה והצגה של דוגמא מספרות המחקר ליכולת זו.

חמשת כללי הזהב לכתיבת עבודה אקדמית

מאת: easystat
כתיבת עבודה אקדמית הינה מטלה מורכבת, שדורשת סבלנות, מיומנות, וידע. מה ניתן לעשות כדי לא להיתקע בכתיבה?

כתיבת עבודות אקדמיות - ממה להיזהר?

מאת: easystat
תחום כתיבת העבודות פרוץ למדי: מעט כותבים טובים והרבה שרלטנים. איך לנצח למרות הסיכויים ולמצוא כותב לעבודה המושלמת?

איך לשחרר כתיבה שנתקעה

עליך לכתוב, ו"זה לא בא". רגע לפני שאתה מתייאש, רגע לפני שאת פונה לעורך הלשוני או לכותב המקצועי - נסו בעצמכם. הפוסט הזה יעזור לכם. רגע של אושר כלול.

כתיבת אקדמית

כתיבה אקדמית היא מיומנות בפני עצמה. היא כוללת כללים הנוגעים לסגנון, מבנה וצורת הטקסט. לרוב בני האדם היא טורח אך כמי שאוהבת זאת אני יכולה להגיד שזה כיף גדול

על מוזיאון וירטואלי כבר חשבת?

המוזיאון הווירטואלי אמור להוות כלי חשוב לארגונים כלכליים, תרבותיים או חברתיים על מנת לתת ביטוי ל"רוח המקום". בעזרתו יכול הארגון לבטא ביתר שאת ודיוק את מהותו, מאפייניו ותפקידו. המוזיאון יציג לעולם את מהותו העצמית של הארגון. ההיסטוריה של הארגון ומקימיו ובו זמנית חזונו ודרכי התפתחותו העתידית.

כל מיני נושאים מצורפים לינקים

כותבת לכל בקשה שהיא לכל דבר שיתבקש מהלב מהנשמה ומכל מקום בעלת יכולות ניסוח המותאמות לבקשת הלקוח בעלת ניסיון באתרי האינטרנט השונים בעלת תואר ראשון בתקשורת ובוגרת קורס כתיבה יצירתית מאוניברסיטת חיפה מצורפים בזאת כמה נגיעות קטנות של מילים ממני

קידום חברת היי-טק באמצעות כתיבה שיווקית ?

מאת: master-writer
המאמר סוקר את הכללים החשובים של כתיבה שיווקית, המאפשרים לחברת היי-טק לקדם את מטרותיה האסטרטגיות והשיווקיות.

בניה ירוקה אקולוגית

מאת: master-writer
האם בניה ירוקה מאתגרת את הארכיטקטורה הקיימת והופכת לטרנד עיקרי ? - מהפך בתפיסה בישראל: וילות, שכונות, בתי ספר, כפרי-נופש ומרכזים מסחריים אקולוגיים. דוגמה לכלכלה ירוקה.
תוצאות 41 - 51
« לעמוד הקודם 1 2 3 לעמוד הבא »