מחפש פרילנסרים ב- אירוח אתרים, שרתים?

מאמרים בתחום אירוח אתרים, שרתים

הטרנד האפור - חיפוי קיר בטון בסלון

מאת: ProSites.co.il
חיפוי קיר בטון בסלון הפך לטרנד מוביל בין מעצבי פנים וארכיטקטים מובילים העוסקים בתכנון מבנים ודירות חדשות. לאור ההצלחה, ביקוש הולך וגובר ופיתוח טכנולוגיות חדישות של חיפוי קירות מאפשר כיום להתקין קיר בטון בסלון גם בהליכי שיפוץ ושדרוג של מבנים ודירות קיימות גם כאשר אינן גדולות במיוחד.

הובלת מבנים

מאת: ProSites.co.il
המצבים בהם משתמשים במשאיות מנוף להעברת מבנים מגוון ביותר. כמובן כאשר מעבירים מבנים יבילים, קרוואנים ומבנים טרומיים מאתרי הייצור אל אתרי הלקוח, אולם במקרים רבים לאחר זמן יש צורך לבצע העברה נוספת של המבנה היביל לאתר חדש. להעביר קרוואן או מבנה משרד או מחסן ממקום למקום, להעביר מכולה שהוסבה למשרד או מגורים לאתר חלופי. להעביר מבנה טרומי שהורכב במקום אחד להצבה במקום חדש. כל אלה ועוד מצבים רבים אחרים ב...

How do we host our static website

We will show you how to host a static website in a few minutes without manual steps, you can define the CI/CD pipeline to automate your deployment process pretty easy.

בניית אתרים רספונסיביים

מאת: WebConcepts
חברת WebConcepts היא חברת אפיון, פיתוח והטמעת אתרי אינטרנט וקידום ויראלי ברשת. WebConcepts, בהנהלת יצחק נחמד, מעצב תוכנה ואתרים בכיר, מקצועי מנוסה, בעל תארים מהטכניון, ממכון לנדר ומהאוניברסיטה הפתוחה במנהל עסקים ושיווק, פיתוח תוכנה וחומרה ועיצוב גראפי, היא חברה צעירה ודינאמית, "ילידת" ינואר 2010, אך עם זאת מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחומים אלו ועל כך יעידו הלקוחות המגוונים והיקרים שלנו,...

Do’s and Don’ts of Choosing a WordPress Theme

מאת: SKT Themes
Choosing the right WordPress theme is very important and obvious. The right theme will showcase your business in a positive way, be responsive for all devices and load very quickly.

Fixing Slow WordPress On GoDaddy

מאת: Tutoriage
Have you ever tried running WordPress on GoDaddy’s economy servers? The truth is that after a few posts are added, your site will eventually come to a slow crawl. The WordPress forums and Google are littered with complaints of the problem as everyone scrambles to recover their looming load speeds.

The advantages of Boiler Installation in Greater London

The company can offer the expert installation of plumbing solutions too. They offer services in both the commercial and the domestic segment.

רקמה על מגבת - לצבוע את החגים

מאת: ProSites.co.il
רקמה 123 המקום שבו  בעזרת רקמה על מגבת, הופכים מגבות חלקות בצבע יחיד ל מתנה מדהימה לכל אירוע אך במיוחד לקראת החגים. אנו מאפשרים לכם להכין מראש מתנה מיוחדת באריזה מהודרת אשר מתאימה במיוחד לתקופת חגי תשרי. צרו עמנו קשר והעבירו לנו שמות, נוסחי ברכות, צבעי מגבות וצבעי רקמה מועדפים ואנו נכין לכם באמצעות רקמה על מגבת מתנות יפות לחג שאין דומה להן.

Moving on to RestFul Backend in PHP

This article explains the need to move from a server rendering to a non view dependent development

דומיין

שם דומיין או DNS זוהי מערכת עולמית להקצאת כתובות אינטרנט למארחים (שרתי אינטרנט). ממש כפי שארכיון מספרי טלפון בינלאומיים עובד, DNS מספק שרתי אינטרנט שקל לזכור ולאיית. במקביל, שמות דומיין מסייעים בהסתרת כתובות הפרוטוקול האינטרנטי טכני (IP). בזמן שכתובת IP מספקת כתובת מדוייקת של מיקום האתר, שם דומיין נוהג כמו מונית שמביאה אותך לכתובת ספציפית שביקת שלהגיע אליה. לכן שמות דומיין מאפשרים גישה קלה לאת...

היכן ניתן לתקן את המחשב?

כיום העולם שלנו מתקדם מאד וכי ההתקדמות תלויה במחשבים. כל מערכת כיום מנוהלת ובנויה על מערכות ממוחשבות ומתוחכמות. נפילה של מערכת ממוחשבת עשויה להביא לשיתוק מוחלט של האדם הפועל הן במערכת הביתית והן במערכת האישית. כאשר המחשב מקולקל, מעבדת מחשבים היא המקום בו ניתן לתקן את המחשב.

החשיבות בשירותי מחשוב לעסקים

החשיבות בשירותי מחשוב

תשתיות תקשורת בעידן המודרני

תשתיות תקשורת, חשיבות

מדריך אחסון אתרים - 3 טיפים שכדאי לדעת

אירוח טוב הוא דבר חשוב מאוד לכל אתר אינטרנט. למעשה הוא בסיס של אתר האינטרנט שלך, המותג שלך ושל העסק שלך. כל השבתת השרת עלולה לפגוע ולהרוס את כל מה שפיתחת במשך שנים. אם אתה רציני לגבי אתר האינטרנט שלך, אתה צריך לוודא שהם בידיים טובות.

אחסון אתרים, בארץ או בחו”ל?

מאת: אופוס
קצת על הנושא של אחסון אתרים, האם לאחסן את האתר בחוות שרתים בארץ או בחו"ל.

איך בונים אתר אינטרנט מנצח

איך בונים אתר אינטרנט מנצח רבים אומרים שעסק שיש לו אתר באינטרנט הוא המרכיב החשוב ביותר של בניית עסק מצליח במאה ה -21. בעוד אנו מסכימים עם הניתוח הזה במידה מסוימת, רק להיות "בעל אתר" זה לא מספיק. אתר צריך הרבה תכנון ומחשבה שיושקעו בו כל כך שהוא יהפוך להיות במקומות גבוהים ומבוקש במונחים של תוצאות החיפוש וחווית משתמש.

אחסון אתרים לחנות וירטואלית

איפה כדאי לאחסן חנות וירטואלית ?

התוכן הוא מלך!

מאת: AWH
הקידום של האתר שלך היום בתוצאות החיפוש בעקבות האלגוריתם של גוגל, נקבע בעיקר ע"פ זמן השהייה של הגולש באתרך. ככל שהגולש יהיה באתרך יותר זמן ויבלה ביותר עמודים באתר...

כיצד בוחרים ספק תוכנה מתאים

מאת: item-soft
בעולם פיתוח מערכות התוכנה ניצבות בד"כ חברות רבות מול השאלה כיצד נוכל לבחור ספק לפיתוח התוכנה הייעודית בצורה המהירה ביותר, עם מינימום סיכונים ושירות איכותי ואמין .

פתרון אבטחה לשרתי IIS

פתרון אבטחה לשרתיIIS מבוסס על ISAPI Filter ומספק הגנה אפליקטיבית בפני התקפות Web שונות . בין היתר התקפות כגון : Cross-site-scripting Cross Site Tracing Cache Poisoning Full Path Disclosure LDAP injection Relative Path Traversal SQL Injection
תוצאות 41 - 60
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 לעמוד הבא »