מחפש פרילנסרים ב- מרצים, מדריכי שיווק ומכירות?

מאמרים בתחום מרצים, מדריכי שיווק ומכירות

להתרכז במה שחשוב באמת

שלום רב, שמי ארז עזריה יש לי עסק שמספק פתרונות מחשוב לעסקים. הסיבה שהקמתי את העסק היות ואני בא במגע יום יומי עם בתי עסק וכשאני משוחח איתם אני שם לב למוטיב שחוזר בלא מעט בתי העסק במקום להתרכז במהות של העסק שיווק ויצירת לקוחות חדשים/שימור הלקוחות הקיימים הם מתעסקים בכיבוי שריפות,לא מצליחים לממש את מה שהם רוצים,חלק מהם חסר מיומנות מסוימת כך שבמקום לשלם כמה גרושים ולהוריד כאב ראש המטלה שורפת עבור...

מה באמת עוצר אותך מלמכור יותר?

מה לגבי העסק שלך? למי אתה נותן להיות אחראי על המכירות בעסק? הרי ברור שהסיכוי לשרוד לעסק שלא מוכר, קרוב לאפסי. זה ממש גזר דין מוות, כמעט כמו לעלות לכביש מבלי לדעת איך לנהוג.

CODE 38 – ״סכין היין״ שלא תבזה את הבקבוק האהוב עלייך

במאמר זה ישנה דוגמא לפרסום מוצר, גם אם יקר מאוד, הפונה לקהל שמוכן לשלם, שמבין איכות ומזהה מתי עובדים עליו ומתי לא. חשוב להיות אמיתי ולדבר למכנה המשותף.

עבירות מס- התנאים להמרת כתב אישום בקנס מנהלי

הוראות משרד המשפטים, המחלקה הפיסקאלית- הודעה לעיתונות, התקבל ע"י המחלקה המשפטית (פלילי) ביום 29/11/2004 (ללא שינוי מהותי).

הניצוץ האלוהי

כשמגלים את הניצוץ, זה פועל כמו הדלקת פנס קטן קטן בתוך חושך גדול גדול, שמאיר על שביל ברור מאוד, שלא הבחנו בו קודם. כמו חומת אבן קרה ומקובעת שהופכת לפתע למסך עשן ומתפוגגת, מגלה את כל שעמד מאחוריה. כמו שמיים אפורים, מתכתיים, שקרן של שמש יציבה ומעודדת, מגיחה לפתע מתוכם, ושוטפת אותנו באור ובאהבה, מאירה את היפה והנהדר והנאצל שבנו.

מה הקשר בין הבחינה מקצועית א' של הרשות לניירות ערך לענקית הריהוט השבדית?

מאת: עוז שמש
שינויים עדכניים במבנה הבחינה מקצועית א' וברציונל המופיע בשאלות רבות ברירה בסגנון פסיכומטרי הנשען על ידע בהשקעות. מסקנות ודגשים בעקבות הניסיון בלימוד ובבחינות הרשות לניירות ערך מאת עוז שמש מרצה בכיר במקצועית א'- המכללה ובקורס יועצי השקעות מנהלי תיקי השקעות וסוכני ביטוח פנסיוני באוניברסיטת חיפה- המאמר הינו מתוך המבוא לספר הלימוד מקצועית א' מאת עוז שמש שיראה אור בקרוב.

עולמות וירטואלים - עולם הדרכה אחר

עולמות וירטואלים כדוגמת SECOND LIFE הינם פלטפורמה גמישה ורחבת אופקים לביצוע הדרכה וסימולציה פנים ארגונית. השימוש בעולמות אלו מאפשר למידה תוך כדי חווי באיכות שאינה קיימת באף סביבת למידה אחרת

ניהול פרויקטים בעידן המודרני

יותר ויותר חברות עוברות משיטת ניהול פרויקטים רגילה (WATERFALL) לשיטות חדשניות כמו AGILE-SCRUM, AGILE-XP וכדומה. כתבה זו מתארת בקצרה את הסיבות לתופעה זו כולל הסבר למי שטרם שמע על שיטות ה-AGILE.

Owner / Online Distribution Channels Expert Consultant/Advisor at Online Marketing Strategies

שיווק באמצעות שותפים הוא "מטרייה" לכל שיטות השיווק הקיימות מומחה בבניית ערוצי הפצה/מכירה אינטרנטיים.
תוצאות 21 - 29
« לעמוד הקודם 1 2 לעמוד הבא »