מחפש פרילנסרים ב- בדיקות תוכנה ואבטחת איכות - QA?

מאמרים בתחום בדיקות תוכנה ואבטחת איכות - QA

Enhance Your Free Video Conference With Revolutionary Features

מאת: Prysm Systems
Are you looking for free video conference software that can transform the way your teams interact and operate? even the free video conference software comes with HD resolutions to deliver a top-notch experience to the users.

Can Video Walls be Use as a Medium to Enhance Customer Engagement?

מאת: Prysm Systems
Keeping customers engaged is an essential aspect of every business entity. This article puts light on video walls and how they can help in engaging customers.

שירותי בדיקות תוכנה ואבטחת איכות

מבצעי בדיקת תוכנה מוסמכים בעלי ניסיון עם הנכונות לעזור שיודעים לבדוק את הבעיות באופן מהיר תוך כדי איתור בעיות התוכנה. מבצעי בדיקת תוכנה מוסמכים עם ציוד מקצועי כדי שהשורות קוד יהיו תקינות , אבל אי אפשר להיות בטוחים שלא יהיה באג שוב , ואז לוקחים בחשבון ש :מבצעי בדיקת תוכנה מוסמכים, הם אף פעם לא בודקים במקצועיות , לעומת זאת ישנן גישות שמתנגדות לנתינת שירות באופן קבוע מנותני שירותי בדיקת תוכנה.

Best Free Consulting Business Scheduling Software 2020

מאת: Emma Joyce
If you are a consultant or a consulting firm looking for scheduling software that fits in your business, you are in the right place. Picktime is essentially free with virtually no limitations. Second, it comes with all the necessary tools – not just a database of your prospects or existing clients, but invoices, automated reminders, and customized dashboards as well. Thirdly, it is a collaborat...

בחינת גורם המזל במשחקי-הימורים באינטרנט

מאת: אלעד כהן
בחינת גורם המזל במשחקי-הימורים באינטרנט, איך האתרים השונים קובעים האם שחקן זכה או הפסיד, בחינת שני מחוללי מספרים אקראיים (מבוססי-תוכנה ומבוססי-חומרה) ורעיון חדש שיאפשר לשחקנים לפקח על האתרים בהם הם משחקים כדי להגביר את ביטחון השחקנים במהימנות האתרים.

שלבים בפיתוח משחק פלאש

מאת: אלעד כהן
פירוט שלבי הפיתוח השונים של משחק פלאש: איפיון, עיצוב, תיכנות, הטמעת העיצוב, צלילים ובדיקות. מאמר זה יאפשר לכל מי שמעוניין בפיתוח משחק פלאש, להבין טוב יותר את תהליך העבודה ואת תפקידם של בעלי המקצוע השונים.

זכיה במשחק 'על כל הקופה' באמצעות ניצול של חור אבטחה

מאת: אלעד כהן
בדיקת אבטחת מידע במשחק הפופולרי 'על כל הקופה' בפייסבוק עם פירוט איך ניתן לזכות מבלי לדעת שאלה אחת, איך עניתי נכון על 1,000 שאלות ואפליקציה לדוגמא עם קוד-מקור.

Automated Testing Results in Error-Free and Sound Software

מאת: kiwiqa india
Today, automated testing has taken place of manual software testing. This method is more robust and gets completed within a very small time frame. Various tools are now available in the market for an automated software testing.

Avail The Best Of Software Testing Services At KiwiQA

מאת: kiwiqa india
Software testing is of great significance today. There are many companies that are offering software testing services to the clients. Many companies are also outsourcing testing tasks to other for many reasons.

Mobile App Testing Business Attracting Huge Returns

מאת: kiwiqa india
This article represents the importance and process of mobile app testing that eventually leads to build advanced operational apps across all Android powered mobile handsets.

פיתוח תוכנה באאוטסורסינג - איך לבחור ספק טוב?

לפעמים, פיתוח עצמאי של תוכנה מסיט את החברה מן המיקוד העיקרי שלה וגוזל זמן ומשאבים מיותרים, בפרט אם מדובר בטכנולוגיה שלא עסקו בה קודם. במקרים כאלה, מומלץ לפנות לספק חיצוני. אמנם יש רבים בשוק, אך איך נדע במי לבחור?

זכיה במשחק 'על כל הקופה' באמצעות ניצול של חור אבטחה

מאת: אלעד כהן
בדיקת אבטחת מידע במשחק הפופולרי 'על כל הקופה' בפייסבוק עם פירוט איך ניתן לזכות מבלי לדעת שאלה אחת, איך עניתי נכון על 1,000 שאלות ואפליקציה לדוגמא עם קוד-מקור.

שלבים בפיתוח משחק פלאש

מאת: אלעד כהן
פירוט שלבי הפיתוח השונים של משחק פלאש: איפיון, עיצוב, תיכנות, הטמעת העיצוב, צלילים ובדיקות. מאמר זה יאפשר לכל מי שמעוניין בפיתוח משחק פלאש, להבין טוב יותר את תהליך העבודה ואת תפקידם של בעלי המקצוע השונים.

TPI - Test Process Improvement

מאת: QualiTest
Test Process Improvement (TPI*) is a structured assessment of an organization's testing maturity with a view to improving its overall testing and QA effectiveness and efficiency. It allows you to evaluate the current status of your QA and testing processes according to 20 key dimensions (Key Areas). TPI offers insight regarding the "maturity" of your test processes and, based on this ...

KDT - Keyword Driven Testing

מאת: QualiTest
Has this ever happened to you? An automation test tool vendor meets you for a presentation. The demonstration illustrates how testing can be executed virtually overnight without human intervention. Taking it one step further, a real script is recorded on your system. The conclusion of the presentation is a lucrative ROI plan that can save you most of your testing budget. Wait, don`t pack you...

המדריך הקצר לניהול אפקטיבי של פרויקטי בדיקות

מאת: Tesnet Group
בשנים האחרונות גברה המודעות בקרב הארגונים ביחס לחשיבות הרבה של תהליך בדיקת המערכת או התוכנה המפותחת. למרות זאת, עדיין יש לא מעט מקבלי החלטות ומנהלי פיתוח ותחזוקת מערכות ממוחשבות אשר לוקחים סיכונים גדולים מידי בכך שהם אינם נותנים את המקום הראוי לתהליך הבדיקות בפרויקט הפיתוח ואינם דואגים להקצות עבורו את המשאבים הנדרשים

בדיקות תוכנה במתכונת שירות מנוהל

מאת: Tesnet Group
נושא בדיקות התוכנה משולב בעומקם של תהליכי הפיתוח ולכן, יישום נכון של הבדיקות מהווה גורם קריטי בהצלחתו של הארגון לספק את המערכות אותן הוא מפתח, בזמן ובאיכות שהוגדרו. אחת האפשרויות ליישום מוצלח של נושא בדיקות התוכנה בארגון היא ביצוע בדיקות באמצעות "שירות מנוהל". כאשר ארגון מחליט לקבל שירות כלשהו במתכונת של שירות מנוהל הוא בעצם בוחר להעביר את האחריות בתחום זה לספק המתמחה מקצועית, טכנולוגית ותפעולי...

מתודולוגיית בדיקות אוטומטיות

מאת: Test Pro
מיועד למי שמעוניין להקים ולהטמיע מערך אוטמציה בחברתו. לחברת טסטפרו ניסיון רב בתחום זה והיא תוכל לתרום רבות ולייעל הטמעה מסוג זה
תוצאות 21 - 38
« לעמוד הקודם 1 2 לעמוד הבא »