מחפש פרילנסרים ב- ניהול פרויקטים, מנהל פרויקט?

מאמרים בתחום ניהול פרויקטים, מנהל פרויקט

איך להתחיל פרויקט בינה עסקית בארגון שאין לו ניסיון בנושא

הכנסת מערכת בינה עסקית (BI) לארגון הינה תהליך משנה סדרי עולם. כדאי להתחיל את הביצוע באופן שמניסיוני יגדיל את סיכויי ההצלחה.

מסחר אוטומטי בבורסה הישראלית

בבלוג זה תוכל לקבל מידע אודות האפשרות לבצע מסחר אוטומטי בבורסה הישראלית, כמו כן תוכל ללמוד על היתרונות במסחר אוטומטי וחשיבות השימוש במסחר אוטומטי לצורכי העלאת התשואה שלך.

CRM וכל הקשור אליו

מאת: GazitBMS ltd
שלום לכולם. אנו עוסקים בהתאמות והטמעות תוכנות CRM, תוכנות לניהול כל עסק ובהתאמה אישית. מפתחים מודולים לדרישת הלקוח. תוכנה מתאימה גם לארגונים גדולים ולעסקים קטנים. יש לנו כל המודולים ובכל תחום.

איך למדתי AGILE מבלי לדעת שזה AGILE

בלי לומר שומדבר מסווג, אבקש לחשוף שתי דינאמיקות של ניהול פרויקט שהכרתי בשירותי הצבאי, על פרוייקטים גדולים וקטנים ומנהלי המוצר שביניהם

ניהול פרויקטים בעידן המודרני

יותר ויותר חברות עוברות משיטת ניהול פרויקטים רגילה (WATERFALL) לשיטות חדשניות כמו AGILE-SCRUM, AGILE-XP וכדומה. כתבה זו מתארת בקצרה את הסיבות לתופעה זו כולל הסבר למי שטרם שמע על שיטות ה-AGILE.

My CV

מאת: Yanir Shalev
Senior Project Planner, with More than 19 Years experience of handling/coordinating large Project/crews.

המלצת סבר פלוצקר - העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות, על דרכו של עפר אלוני

מאת: code2hope
המלצה על תפיסה ייחודית של פילוסוף שיווקי בעולם העשיה של התקשורת, השיווק והפרסום. אסטרטגיה הנשענת מאמירה- קופירייט/ קונספט/ אסטרטגיה ועד לביצוע הסופי- מכרטיס ביקור ועד בניית מרכז מבקרים (גם בתערוכת אקספו בסין) וקמפיינים...

כתיבת אפיון מוצר

מאת: manuella
מדריך זה ילמד אותך כיצד לכתוב אפיון למוצר שלך, דבר אשר יעזור לך כשתיגש איתו לחברה לצורך פיתוח משלב הרעיון לשלב הביצוע.

גילגולו של האבן החל מימי התנך וכלה במפעלי מילסטון

מילסטון, החברה המובילה בישראל בקו מוצרי האבן ממשיכה לשמר ולפתח את המשאב היקר מימי הכהן הגדול:משאב האבן

תקשורת הורסת או בונה? יחסי ציבור באינטרנט

אמרת משהו, שהצטערת עליו בדיעבד, אבל עכשיו זה רודף אותך?! היית רוצה להחזיר את הגלגל אחורה, ולמחוק דברים שאמרת, או שנאמרו עליך?! מיתוג אישי ברשת יכול להיות הפתרון עבורך...

היכרות קצרה עם סקראם (Scrum) - חלק א'

בשנים האחרונות עולם ניהול הפרויקטים עבר מהפכה תפישתית אשר לוקחת את הבעיות הנפוצות שקיימות בניהול ובחיי פרויקטים ומייצרת עבורם שיטות עבודה מתקדמות וחדשניות אשר "מחבקות" את השינוי, מבינות שזה חלק מהתהליך ודואגות לוודא שהצוות עובד על הדברים החשובים ביותר בכל רגע.

ניהול תהליך הגבייה - חלק ג

בימים של משבר בהם לקוחות רבים של חברות נקלעים לקשיים כלכליים, על בעלי החברות לדעת כיצד לבצע תהליך גבייה נכון על מנת להבטיח לחברתם תזרים מזומנים חיובי. במאמר זה נסקור בשלושה חלקים את תהליכי הגבייה הנכונה והמקצועית החל מהתקשרות עם לקוח חדש וכלה בגביית התשלום מלקוח בעייתי. בחלק א ו-ב של המאמר סקרנו את שלבי ההתקשרות, ההסכמים וגביית התשלום מהלקוח. בחלק זה, האחרון בסדרה, נתאר את שלבי הגבייה מלקוחות ב...

כיצד לנהל את כספי הארגון

המשבר הכלכלי מאלץ את המעסיקים לעשות "חושבים" כבר היום. בין השאלות: האם כדאי, בתחומים מסוימים, להשתמש בשכירים, או שמא עדיף להשתמש בשירותי מיקור חוץ – למסור עבודות לעובדים חיצוניים ולשלם להם לפי פרוייקט

חשיבות תהליך הגבייה לאור המשבר (חלק ב)

בימים של משבר בהם לקוחות רבים של חברות נקלעים לקשיים כלכליים, על בעלי החברות לדעת כיצד לבצע תהליך גבייה נכון על מנת להבטיח לחברתם תזרים מזומנים חיובי. במאמר זה נסקור בשלושה חלקים את תהליכי הגבייה הנכונה והמקצועית החל מהתקשרות עם לקוח חדש וכלה בגביית התשלום מלקוח בעייתי. בחלק א של המאמר סקרנו את שלבי ההתקשרות וההסכמים מול לקוח. בחלק זה נשכיל להבין כיצד מבצעים את תהליך הגבייה בפועל.

תהליך הקמת אתר מקצועי

מאמר זה מתאר בפרוטרוט עבור לקוח המעונין לבנות אתר מקצועי, את התהליך הרצוי ואת השלבים השונים אותם עליו לעבור עד שיגיע לקבלת ההחלט, איזה אתר הוא מעונין לבנות ועל מי עליו להטיל את המשימה. לקוח אשר יהא מודע לכל השלבים המפורטים במאמר, יצמצם את הסיכויים לקבל החלטה שגויה.

חשיבות תהליך הגבייה לאור המשבר (חלק א)

בימים של משבר בהם לקוחות רבים של חברות נקלעים לקשיים כלכליים, על בעלי החברות לדעת כיצד לבצע תהליך גבייה נכון על מנת להבטיח לחברתם תזרים מזומנים חיובי. במאמר זה נסקור בשלושה חלקים את תהליכי הגבייה הנכונה והמקצועית החל משלבי ההתקשרות עם לקוח חדש וכלה בגביית התשלום מלקוח בעייתי.

ניהול באמצעות האינטרנט

מאת: BusinessWatch
שימוש בכלים ממוחשבים אך נוחים ופשוטים על גבי האינטרנט לניהול זמן בו מעורבים מספר אנשים ( ואפילו יחיד ) הינו ניהול אפקטיבי וחכם המשפר את הביצועים העסקיים ובסופו של דבר ישפר את רווחי החברה..

חיזוק הקשר עם הלקוח – בניית אמון

בניה וחיזוק הקשר עם הלקוח הינו מרכיב חשוב ביותר, בתהליך המכירה ובהמשך, בניהול ושימור הלקוחות לאורך זמן. מקצועני מכירות יודעים שבניית הקשר עם הלקוח נעשית בשניות הראשונות של פגישת העסקים הראשונה, כבר בלחיצת היד אנו יוצרים וודאות ומעבירים ללקוח ביטחון ורוגע שניתן לסמוך עלינו.

נספח מחקרי\שיווקי לניהול פרויקטים על גבי פלטפורמת האינטרנט

היום, בענף הבניה והתשתיות, שמירה על הרווח השולי שלך קשה להשגה. התחרות בענף מקיימת קו רווחיות דק בעוד רמת התכנון והביצוע של הפרוייקטים הופכים למורכבים יותר. פרוייקטים שפעלו בצורה חלקה בתחילת הדרך, לעיתים חוווים פגיעה בריווחיות בחודשים האחרונים. חוסר תאום וסנכרון בין המתכננים אינו מאפשר עבודה תקינה על גרסאות עדכניות של תוכנית. אי עמידה בלוחות זמנים ומשימות גורר עיכובים בהשלמת הפרוייקט. אתה בעסק כ...

ניהול תיק לקוחות יעיל

מאת: דרור כהן
מנהל תיק לקוחות מוגדר כאיש מכירות, שעיקר עבודתו ביצוע מכירות חוזרות לתיק לקוחות, בפילוח גיאוגרפי או על פי סוג הלקוחות או אחראי על משפחת מוצרים לאורך זמן. מחד מחובתו של כל מנהל להגדיל את נתח הלקוח המצוי ברשימת הלקוחות הקבועים ומאידך להגדיל את כמות הלקוחות בתיק.
תוצאות 101 - 120
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 לעמוד הבא »