מחפש פרילנסרים ב- צילום, הפקת וידאו, סרטי תדמית והדרכה?

מאמרים בתחום צילום, הפקת וידאו, סרטי תדמית והדרכה

סרטון הדמיה אחד שווה אלף מילים…

מאת: יוניקס 3D
תמונה אחת שווה אלף מילים. מי מאיתנו לא מכיר את האמירה המפורסמת הזאת שאמר הפילוסוף הסיני קונפוציוס לפני 2500 שנה. מדהים שדווקא בעידן הנוכחי, האמירה העתיקה הזאת נכונה יותר מאי פעם. אנו חיים בעידן שבו הכל מהיר, זמין ו-ויזואלי. עובדה זו מקבלת משנה תוקף כשאנו מדברים על עולם העסקים בכלל, ועולם הסטארטאפ בפרט. בהתאם להתפתחות הזו, גובר כיום השימוש בסרטוני הדמיה למטרות שיווקיות המאפשרים להציג רעיון, מוצ...

צלמים רבים בוחרים לצלם אנשים מרחוק. מתוך הפחד לפגוע, לחדור לפרטיות או להיפגע בעצמם. ישנם מקרים בהם צ

צילום ועריכה בעידן הרשתות החברתיות

באנר-קאוור אנימציית וידאו לפייסבוק

מאת: CloseApp
בחודשים האחרונים פייסבוק מאפשרת להוסיף תמונת פרופיל עסקית כקובץ וידאו. (Banner Cover) הקאוור מתנגן לגולשים באופן אוטומטי ומאפשר לבעל העמוד למשוך יותר תשומת לב ולתת יותר פירוט על המוצרים שלו. רוצים גם אחד כזה לעמוד העסקי שלכם? צרו איתנו קשר וקבלו הצעה אטרקטיבית לבאנר קאוור + סרטון באנר לוואצאפ במחיר מצויין.

איך להשתמש באנימציה בקמפיין השיווקי שלך

מחקרים מוכיחים כי וידאו מוכר יותר, במיוחד סרטוני הסברה באמצעות אנימציה. עובדות אלו מגובות על ידי גוגל, פייסבוק וטוויטר ועוד חברות גדולות שגילו את כוחם של סרטוני השיווק בוידאו. אנימציה היא שיווק חזותי שמעביר את המסר במהירות ובקלות, והשיתוף ויחסי ההמרה שלה הם הטובים ביותר.

הענפים השונים של האנימציה - מדריך למתחילים

זהו סדרת מאמרים שמתארת את הענפים השונים של האנימציה. מתאים למתחילים המעוניינים לקבל מושג בתחום.

סרט תדמית כחלון ראווה איכותי ויעיל שיוצר עסקיות

כל מי שמנהל עסק שואל את עצמו תמיד איך הוא יוכל להגיע לכמה שיותר לקוחות. איך אפשר לשכנע לקוחות לפנות דווקא אליכם ולא אל המתחרים שלכם? ולמה שהם יקנו דווקא את המוצר שאתם מוכרים ולא מוצרים שאחרים מציעים להם?

פרסום הוא ערך מוסף

בעולם התקשורת המודרני, עתיר שתף המידע, הצופה מפתח סבילות לפרסום פורמאלי וממאט לפתח קשר רגשי עם המפורסם. התופעה הזאת לא חדשה, אבל ממשיכה להתפתח, לתפוס יותר ויותר את תשומת ליבם של המפרסמים ודורשת התייחסות בגישה לאסטרגיה שיווקית.

Katana Colectivo - film, video and animation production

Coming up with an alternative to communicate your ideas, brand or business in an effective, creative and powerful way.

סרט תדמית לגידול בפניות לקוחות

יש הרבה סוגי עסקים שנשענים על אינספור שיטות שיווק. החל מפה לאוזן ועד שיווק בטלוויזיה ושלטי חוצות. אין באמת דרך טובה יותר מאחרת. יש את הדרך המתאימה ביותר לסוג העסק הנתון ועסקים חכמים שיש להם יכולת כלכלית לכך משקיעים בכמה שיותר אפיקי פרסום על מנת למשוך אליהם כמה שיותר לקוחות.

סרט תערוכה וגיוס משקיעים

בעלי עסקים, מפתחי מוצר, סטארט- אפים, חברות גדולות המציגות בתערוכות מוצר, שווקים בינלאומיים למוצרי טכנולוגיה ומיכון כולם נצרכים מעת לעת להפיק סרט למוצר קיים או מוצר בשלבי פיתוח. מטרות סרטים מסוג זה הם לרוב גיוס משקיעים להגשמת הפצת המוצר או המשך פיתוחו. תערוכות איכותיות מושכות משקיעים רבים המתעניינים במוצרים החדשים הקיימים בשוק, הם מחפשים אפיקים ורעיונות חדשים שאיתם יוכלו להזדהות ולזהות בהם את ה...

סרטי הדרכה ובטיחות

חברות ועסקים גדולים המעסיקים מספר רב של עובדים נצרכים לא אחת להפיק סרטי הדרכה ובטיחות לעובדיהם. סרטים אלו יכולים לשרת הדרכת עובדים חדשים על תפעול מיכון מיוחד, עבודה עם חומרים מסוכנים, נהלי בטיחות ורענון הדרכה לעובדים ותיקים. כמו כן יש צורך, בחברות בהן אותו מיכון מיוחד הוא בר סיכון להפיק גם סרט בטיחות המדגיש את הסכנות הטמונות בהפעלת אותו מיכון אם מחוץ לעסק ואם בשוטף במהלך פעילות ספציפית באתר החברה.

סרטי תדמית - השאלות החשובות

דנו בחשיבות של סרט תדמית במאמרים הקודמים. המרכיב של המחיר הוא זה שמרתיע לא אחת עסקים להפיק סרט תדמית שבאמת יקדם את העסק. בעלי עסקים נוטים לשאול כמה עולה סרט תדמית, כאילו זה מוצר קבוע ללא הבדלי רמה. לשאול כמה עולה סרט תדמית זה כמו לשאול כמה עולה דירה. איזו דירה? באיזו עיר? כמה חדרים? חדשה או ישנה? יש מרפסת או גינה? נוף לים? וכו'...

סרט תדמית - על עניין וזמן

סרט תדמית כמו כל סוג של תוכן וידאו רצוי שיהיה בו התחלה- אמצע – סוף. בסרט ארוך מדי, אף אם התכנים המועברים בו נעשים בצורה המקצועית ביותר ובאופן האודיו-ויזואלי המעניין ביותר הם לא בהכרח "יחזיקו" את הצופה עד לסוף החשוב שבו בדרך כלל נסגר המעגל שמוכוון מהתחקיר, גיבוש הקונספט והתסריט.

סרטי תדמית - עובדות חשובות

סרט תדמית הוא לא מותרות- הוא הכרח לעסק מצליח. יותר מכך, עסקים רציניים משדרגים את האתר שלהם בסרט תדמית חדש אחת לכמה זמן מהסיבה הפשוטה שסרט תדמית מקצועי הוא לא מוצר שעולה לעסק כסף אלא כלי שמכניס כסף והרבה. בעולם העסקי אסור לכם להישאר מאחור. בעולם טכנולוגי הכול נעשה נגיש יותר, ממש בלחיצת כפתור אך במקביל גם התחרות גדלה ובמקביל סבלנותו של הלקוח הממוצע התקצרה.

שלבי הפקת סרט תדמית

הפקת סרט תדמית איכותי המייצרת את האפקט המבוקש הוא עניין מורכב המצריך מקצוענות, מחשבה, מקוריות ויכולת ביצוע גבוהה.

קונספט בסרט תדמית

סרט עסקי טוב מחייב רעיון טוב, שנשען על תסריט טוב ומבוצע טוב. אך הבסיס מתחת לכל זה הוא הקונספט. קונספט = מושג, תפיסה. הקונספט הוא מה שמכווין את בנייתו של הסרט אך גם מה שנשאר עם הצופה/לקוח מהסרט. זהו הרעיון/מושג/תפיסה שהוא מפתח ומבין אודותיכם, העסק שלכם והשירותים אותם אתם מעניקים.

סרט תדמית - השאלות החשובות

לשאול כמה עולה סרט תדמית זה כמו לשאול כמה עולה דירה. איזו דירה? באיזו עיר? כמה חדרים? חדשה או ישנה? יש מרפסת או גינה? נוף לים? וכו'... אם באופן ספונטני אלו השאלות החשובות ששואלים כשניגשים לרכוש דירה ומנסים להבין האם מחירה כדאי לאור הנתונים שהיא עונה עליהם ננסה במאמר זה לחשוף בפניכם את השאלות החשובות שצריך לשאול לפני הפקת סרט תדמית.

מה הסרט שלכם?

מאת: Red Bird Studio
על האפקטיביות של סרטים שיווקיים- כבר קראתם מליון פעם, אבל לבחור את סוג הסרט המתאים לכם - את זה עוד לא גילו לכם איך לעשות. נופר ספיר, בעלת סטודיו לאוןליין וסרטי קריאטיב נותנת כמה טיפים שיחסכו לכם כאבי ראש ויוציאו אתכם עם סרט ממתק לטעמכם.

איך יוצרים סרט אישי?

כשאנחנו בוחרים לספר סיפור וליצור סרט, אנחנו בעצם דוחסים אלפי שעות ורגעים לתוך מספר דקות ובעצם מייצרים מהחיים משהו חדש. ואז לפי האמת שלנו אנחנו עוברים תהליך של בחירה שבו אנחנו מסננים ומציגים מה שנראה לנו נכון.

איך להכין מהסרטים והתמונות שלכם סרט?

אפשר לומר די בוודאות - לכולנו יש מצלמות באיכות טובה. היום בכל סמרטפון מובנית מצלמה שיכולה לצלם מצויין גם תמונות וגם סרטים. כל שנותר לנו הוא פשוט ללחוץ על הכפתור ולהתחיל…
תוצאות 21 - 40
« לעמוד הקודם 1 2 3 לעמוד הבא »