מחפש פרילנסרים ב- צילום מסחרי, פרסום?

מאמרים בתחום צילום מסחרי, פרסום

צילום סטילס לשיווק מוצרים - רקע- חלק ראשון

צילום סטילס הינו אחד המרכיבים של המסע השיווקי. כתבה זו הינה חלק ראשון משניים המגדיר את תהליך אפיון הצילום ושילובו של הצלם בתהליך. חלקו השני יעסוק בעבודתו של הצלם ותרומתו לתהליך.

וידאו עם HTML-5 מול פלאש

מאת: חץ ביז
במאמר זה אסביר מה היתרונות וחסרונות של וידאו עם HTML-5 מול Flash של Adobe, מהם היתרונות והחסרונות של 2 השיטות ומה מתאים למה.

צילום פורטרט עיסקי

צילום פורטרט עיסקי צילום המיועד לאנשי עסקים,אנשי חברות,בעלי תפקידים המייצגים את החברה. המעוניינים בצילום פורטרט מקצועי ואיכותי לצרכי שיווק ותדמית,לאתר אינטרנט ולקטלוג.

צילום כנסים ואירועים

צילום כנסים צילום המתעד אירוע עסקי,יום גיבוש,תערוכה,כנס או כל אירוע אחר,וזאת על מנת לתת ללקוח כלי תדמיתי המנציח את האירוע בצורה המדוייקת והטובה ביותר.מסיבות אלו ואחרות רבים הם הארגונים והחברות הבוחרים לתעד את האירוע בצילום דיגיטלי מקצועי.

צילום פורטרטים

טיפים ועצות לצילום פורטרט מחמיא ומקצועי חשוב קשר וקשב למצולם,עבודה משותפת,סבלנות ובעיקר רצון טוב ל"הוציא" את המצולם בצורה המחמיאה ביותר.

צילום סטודיו

צילום סטודיו-צילום הנעשה בסטודיו-סטודיו לצילום דיגיטלי,ובו לצלם יש אפשרות לפקח ולבקר על תנאי התאורה.תחומי הפעילות בסטודיו: צילום מוצרים לאתרי אינטרנט,תמונות לקטלוגים,צילום פורטרטים לאנשי עסקים,וכן צילום פורטרטים לאתרי הכרויות.

צילום אדריכלות

צילום אדריכלות- צילום הניתן לאדריכלים,מעצבי פנים,חברות נדל"ן על מנת להציג בצורה החזותית והמרשימה ביותר את הנכס שאותו הם עיצבו ותיכננו. צילום אדריכלות מוצע גם לאנשים פרטיים המעוניינים לצלם את בתיהם.
תוצאות 41 - 47
« לעמוד הקודם 1 2 3 לעמוד הבא »