מחפש פרילנסרים ב- מכירות?

מאמרים בתחום מכירות

עסקים, קהילה ומה שביניהם

מאת: יעל לוטן
בשנים האחרונות אנו ערים לתופעה מבורכת, ההולכת וגוברת, של מעורבות עסקים בקהילה כאשר השורה התחתונה של הפעילות העסקית היא לא רק סיכום הרווח הכספי, אלא גם מידת תרומתה לחברה טובה ושפויה יותר. יותר ויותר עסקים מבינים את המשולש של ממשל, עסקים וקהילה, משולש הנותן את האחריות החברתית. כעת כאשר הפערים הכלכליים במשק זועקים לשמיים ואי אפשר להתעלם מהעובדה שהם מהגדולים בעולם המערבי לא יכולות יותר החברות המובי...

התחלה חדשה לשנה חדשה

מאת: יעל לוטן
גם האימפריה הגדולה ביותר מקורה ברעיון אחד. כולנו בוודאי מלאים רעיונות כרימון אך השאלה הרלוונטית היא מי באמת מעז/ה? מי יכול/ה לקום ולתרגם את החלום למציאות?

עיצוב שתלוי בניתוב

מאת: יעל לוטן
עסק מעוצב באותה יעילות בה הוא מנותב למה הכוונה? מנהלת בעסק היא כמו במאי בהצגה כאשר העובדים שלה הם השחקנים. לכל עובד תפקיד משלו וההרמוניה של ביצוע כל התפקידים יחד על הצד הטוב ביותר היא זו שמביאה להגשמת יעדי העסק וחזונו.

סוגי התקשורות של מנהלת

מאת: יעל לוטן
מנהלת שרוצה לעבוד בצורה מסודרת ויעילה חייבת לדאוג שקווי התקשורת שלה יהיו פתוחים ולוודא שלא כל נתון מיותר יגיע לטיפולה.

יח"צ – נקודות התורפה של מנהל

מאת: יעל לוטן
מי אתה? יחסי ציבור הם אינטראקציה בינך ובין קהל היעד אליו אתה מעוניין להגיע. כל מה שתעשה או תאמר הוא חלק מיחסי הציבור שלך . זוהי התדמית שאתה משדר בכל יום עם כל מי שאתה פוגש.

ניהול קשרי לקוחות

מאת: יעל לוטן
חברת יחסי צבור בעידן החדש עובדת עם לקוחות מגוונים מתחומים שונים. הגיוון בא לידי ביטוי גם בתחומים השונים, גם במבנים הארגוניים וגם בגודלם של הלקוחות.

ניהול ותנועה מפותחת

מאת: יעל לוטן
בלבול ואיטיות הם תוצאה מובטחת של תנועה מפותחת! הגדרה של תנועה מפותחת היא – תנועה לא רגילה ולא הכרחית. זה כינוי גנאי לפעולות מיותרות שגורמות לעיכוב. פעולות כמו אי ציות, אי דיווחים, דיווחי שקר ורבות אחרות יוצרות תנועה מפותחת. הן גורמות לפעולות רבות מאוד שאינן הכרחיות כאשר רק האחת הנכונה נדרשת. כך שקבוצה יכולה להיראות מאוד עסוקה כאשר למעשה היא רק מטפלת בתנועה מפותחת.

הנוסחא לשימור השפע!

מאת: יעל לוטן
מי מאיתנו לא מאחלת לעצמה רווחים גבוהים?, כאשר עסק מרוויח זה סימן מובהק לכך שהוא מבצע את הפעולות הנכונות עבור ההישרדות שלו ועבור גדילתו.

מיתוג זה לא רק לוגו

מאת: יעל לוטן
לפעמים נדמה שמרגע שייצרנו את המותג הוויזואלי אפשר לנוח שהרי העבודה נעשתה. טעות ידידיי, בניית המותג הוויזואלי היא תחילתה של ידידות נפלאה עם דרך ארוכה של שיווק. אך החכמה היא שיווק נכון. איך עושים זאת? בשביל זה אני כאן...
תוצאות 121 - 129
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 לעמוד הבא »