מחפש פרילנסרים ב- מכירות?

מאמרים בתחום מכירות

מדוע חשוב במאה ה21 אימון אישי לבעלי ADHD הפרעות קשב וריכוז

מאת: COACHING-ADHD
עקרונות מנחים לאימון אישי ADHD -הפרעות קשב וריכוז . מטרת האימון: היא לשפר את איכות החיים על ידי הגברת הערנות לסדרי עדיפויות ומתן תמיכה ומשוב לתהליך פיתוח חשיבה חיובית ,מאורגנת ויעילה

יחסי ציבור אופנה

האם יש כלל צורך ביחסי ציבור כאשר מדובר באופנה? הרי אופנה באה והולכת ואינה תלויה. ומהי אופנה? האם אופנה קשורה אך בביגוד, הנעלה ואקססוריז, או שמא קשורה היא בכל דבר ויזואלי (פטישיסטי אם תרצו) אשר משתנה לאורך הזמן ובהתאם לתכתיביו?

המרכיב החסר לאתר מוכר

2,000,000 מיליון איש עדיין לא יודעים מי אתה או מחשיבים אותך לשחקן מוביל בשוק והדרך לשנות את זה ולשגשג.

עשרת כללי הזהב לאיתור נציג מכירות

העובד הממוצע בישראל מחליף את מקום עבודתו מדי שנתיים(!) והמנהלים מוצאים את עצמם משקיעים שעות רבות בראיון ומיון מועמדים לעבודה. מה הדרך לביצוע תהליך זה ביעילות, במהירות ובבטחון מלא בתוצאה?

עידן הבידול

מאת: יעל לוטן
המודעות לצורך ביחסי ציבור כבר כאן. התפתחות הענף מצביעה על בשלות ובגרות אשר מאופיינת בכך שהמגזר העסקי, שעובד עם יחסי ציבור על בסיס קבוע, מודע לצורך בשינוי ורענון בגישה, ובניהול אסטרטגי של המערך התדמיתי תקשורתי.

הגדלת המכירות – חלום או מציעות ? חלק ב' – ניהול יעיל של צוות המכירות

מאת: דרור כהן
ניהול יעיל של מערך מכירות מחייב את העומד בראשו להיות מקצוען בניהול אנשים ומומחה במכירות המוצר/שירות . ניהול אנשי מכירות שונה משמעותית מניהול אנשי מקצוע אחר, היות וה"דלק" המניע את איש המכירות הינו האמונה בהצלחה היוצרת את המוטיבציה והתוצאות בהתאם . כדי לספק למערך המכירות את האמונה ביכולות האישיות ואת המוטיבציה הדרושה לביצוע התפקיד, מוגשות לפניכם שיטות לניהול ולהפעלה יעילה של המערך .

שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי

מאת: דרור כהן
עובדים רבים הנדרשים לבצע פעילות מכירה בארגונים בהם הם עובדים כאנשי מכירות או כבעלי מקצוע בתחום ההנדסה, תכנות ופיתוח, מנהלי פרוייקטים, שירות וכד', נתקלים בקשיים רבים לקדם תהליכי מכירה .

הגדלת המכירות – חלום או מציעות ? חלק א' – תכנון הצלחת המכירות

מאת: דרור כהן
הגדלת המכירות מהווה חלומו של כל מנהל עסק, חברה או עמותה גם במצבי הצלחה ורווחיות . מנהלים רבים חוקרים ומחפשים תשובות לשאלה מה צריך לעשות כדי להגדיל מכירות ? וישנם כאלו שמעבירים את האחריות ישירות לעובדיהם, שצריך להגדיל את היעדים ובהתאם את הביצועים .

אבולוציה של אתר אינטרנט

"אינטרנט" העסק של המחר, לכולנו החלום לפתוח אתר ולהצליח בגדול. זה מקושר איפשהוא ביחד עם הצלחה להקים עסק משגשג, לפעמים זה אף מתחיל בנאיביות יקומית שמובילה להצלחה בינלאומית.

שיווק גרילה לטובת חברות השירותים – או מה ההבדל בין שיווק אפקטיבי למקרר?

מאת: Xtra Mile
מאמר שמתמקד בצרכי השיווק הייחודיים שיש לחברות שירותים בכלל וחברות IT בפרט ומפרט מספר כללים מרכזיים לשיווק גרילה- היינו שיווק ממוקד תוצאות ומונחה מכירות ולאו דווקא שיווק העוסק בתדמית/מיתוג, ואיך להנחיל שיווק שיעצים את החשיפה של הספק ללקוחות קיימים ופוטנציאלים

שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי

מאת: דרור כהן
עובדים רבים הנדרשים לבצע פעילות מכירה בארגונים בהם הם עובדים כאנשי מכירות או כבעלי מקצוע בתחום ההנדסה, תכנות ופיתוח, מנהלי פרוייקטים, שירות וכד', נתקלים בקשיים רבים לקדם תהליכי מכירה.

תעמולה שחורה

מאת: יעל לוטן
תעמולה שחורה היא הפצה של הצהרות, רעיונות ומסרים שליליים כדי להרוס את המוניטין ואת שמם הטוב של אנשים, חברות ולהריסת אמון הציבור בהם.

תמיד יש "סיבה למסיבה"

מאת: יעל לוטן
לכל חברה אשר יש לה רעיון או מוצר שהיא רוצה לקדם יש צורך באירוע תדמיתי. הגדרה של אירוע תדמית ביחסי ציבור היא – אירוע תדמית הוא אירוע יצירתי המפגיש קהל מטרה מסוים סביב נושא המקדם את מטרותיו התדמיתיות והשיווקיות של הלקוח. כל אירוע נבנה סביב קונספט ומכיל תוכן בהתאם למטרות הלקוח.

תדמית לעיצוב היא עניין של מיצוב!

מאת: יעל לוטן
הרבה לפני שדנים בסוגיה זו מהיבט תקשורתי עלינו להיזכר לרגע בדעות הקדומות עליהם מבוסס תחום היח"צ, אותן דעות האומרות "להתפרסם בכל מחיר ובכל מקום" והטוענות ללא כל בסיס ש"כל חשיפה היא טובה ומתבקשת".זו חשיבה הסוברת שהעיקר שיהיה פרסום וכמה שיותר ולא משנה איפה.

שם המוצר – יחסי ציבור!

מאת: יעל לוטן
קצת לא נעים להודות ולפעמים לוקח שנים כדי להבין שהשיטה לא עובדת וחייבים לשנות. בעידן התקשורת החדש אי אפשר שלא לפרגן לאינטליגנציה של הלקוח וחייבים לבנות קונספט חדש ליחסי ה"תן וקח" בין משרד יחסי הציבור ללקוח.

שולטת או נשלטת?

מאת: יעל לוטן
כמה פעמים רצית לעשות משהו ולא ידעת איך להתחיל? כמה פעמים הרגשת שלא הולך לך עם משהו אך לא הצלחת לשים את האצבע על מה בדיוק? פעם אחת זה בטוח קרה ופעם אחת זה במקרה הטוב.

קמפיין יח"צ מצוין, שווה כסף מזומן!

מאת: יעל לוטן
שנת 2006 התחילה ולא ניתן להתעלם מן העובדה שאנו בפתחו של עידן חדש. עידן בו הפרסומת הופכת פחות רלוונטית, מסוג הדברים שמתרגלים אליהם וכבר לא מתרגשים מהם. כולנו הרי יודעים שאת הפסקת הפרסומות אנו מנצלים להכנת הקפה...

צריך שניים לטנגו!

מאת: יעל לוטן
העסק מתחיל להכביד? פתאום האחריות גדלה וגדלה ואת קורסת? לא פעם עולה המחשבה לקחת שותף ( או שותפה) כדי שיהיה עם מי לחלוק את כאב הראש.

שם המוצר – יחסי ציבור!

מאת: יעל לוטן
קצת לא נעים להודות ולפעמים לוקח שנים כדי להבין שהשיטה לא עובדת וחייבים לשנות. בעידן התקשורת החדש אי אפשר שלא לפרגן לאינטליגנציה של הלקוח וחייבים לבנות קונספט חדש ליחסי ה"תן וקח" בין משרד יחסי הציבור ללקוח.

עצרי, יש גבול!

מאת: יעל לוטן
ברוב התחומים בחיים צריך לדעת לזהות את הגבול בין האפשרי לבלתי אפשרי. חובה לדעת לזהות עד איפה ניתן למשוך את החבל ומתיי לומר עד כאן. אני יכולה לזהות מצב של תיחום גבולות ברוב התחומים בחיים אבל אתן שלושה דוגמאות בינתיים.
תוצאות 101 - 120
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 לעמוד הבא »