מחפש פרילנסרים ב- כללי, שונות?

מאמרים בתחום כללי, שונות

יחסי ציבור באינטרנט

מאת: יעל לוטן
רשת האינטרנט חדרה לחיינו לפני כ- 12 שנים בלבד. כולנו עדיין מנסים ללמוד ולהכיר את האפשרויות החדשות הגלומות במדיום זה ולפתח שיטות לייעול תהליכים קיימים אותם ביצענו עד כניסת האינטרנט לחיינו בצורה שונה: קניות, לימודים, תקשורת, מסחר ועבודה.

מה הסקר?

מאת: יעל לוטן
תמיד כשעולה המחשבה על קידום, לנגד עינינו עומדים לקוחות פוטנציאלים אליהם אנו נכספים להגיע. תחילה אנו מגדירים אותם ואח"כ מתחילים לחשוב על אופן הפנייה אליהם. תמיד כאשר רוצים למכור משהו למישהו יש צורך באיסוף של מרבית הנתונים אשר יעידו על הרגלי הצריכה שלו ועל העדפותיו זאת על מנת שנוכל לדייק עד כמה שניתן בפנייתנו אליו.

תכנית תדמיתית שיווקית ומטרותיה

מאת: יעל לוטן
כשאת מנהלת עסק הגלגלים במוח תמיד עובדים שעות נוספות (ואף אחד לא משלם על זה...) תמיד מקננת המחשבה על איך לקדם יותר, איך לגדול יותר ואיך להצעיד קדימה את החברה.

למה כובע?

מאת: יעל לוטן
בעסק שלך קיים צורך חיוני בכך שכל אחד יחבוש את ה"כובע" שלו על מנת שלא ייווצר מצב של כיסאות מוסיקליים ובלבול אשר בדרך כלל גורם לכאוס. כובע בהגדרה זו מילת סלנג עבור התואר והעבודה של תפקיד בארגון. מילה זו נלקחה מהעובדה שבמקצועות רבים, כמו בהפעלת מסילות ברזל סוג הכובע הנחבש הינו התג המסמל את העבודה.

כשהבלגן חוגג...

מאת: יעל לוטן
כמה פעמים הבטחת לעצמך שהיום את מסדרת את השולחן ויהי מה?, כמה פעמים איבדת נייר חשוב בסבך ערימת הניירות המצטברת?, וכמה פעמים היית במצב בו לא נשאר מקום אפילו למקלדת? בטוחה אני כי לא מעט. אבל את יכולה להתנחם את לא היחידה.

כספים, יח"צ והקשר ביניהם

מאת: יעל לוטן
זהו עולם של יח"צ היום. המשמעות של יח"צ היא יחסי ציבור. בסלנג, משמעות הביטוי היא גם "יחסים טובים הנמצאים תחת שליטה בקהילה או באזור". כאשר את עושה יח"צ למשהו, את מבקרת בו, כותבת אליו או מטפלת בו בצורה אשר תעשיר ותשפר את התדמית הציבורית שלך.

כלים לעבודה מול עיתונאי

מאת: יעל לוטן
עיתונאים הם כמו כולנו, בני אדם. הם עצבנים, שמחים, ממהרים, מקפידים ובעלי מספר תכונות נוספות אשר מאפיינות בני אדם על הפלנטה הזו. הם לא אלוהים ואין צורך לחשוש מהם צריך רק לדעת איך לעבוד עימם.

כך תקבלי את תפקיד חייך!

מאת: יעל לוטן
מכירה את השלב הזה בו נמאס לך ממקום העבודה ואת רוצה שינוי? אני מכירה הרבה כאלו. שרוצות לגוון, לשנות את הרוטינה השגרתית בעבודה ולפנות לאפיקים חדשים. ואז מגיע הרגע שבו צריך להיכנס שוב לקטגוריית המובטלת ולתור את העיר בראיונות עבודה. שלב ראיון העבודה תמיד נראה כמבחן גורלי שצריך להתכונן אליו הרבה ולחשוב על כל מילה שיוצאת מהפה איזה רושם היא תעשה ואיך זה עלול להתפרש.

יעדים ושאיפות לשנת 2007

מאת: יעל לוטן
שנת 2007 נכנסה כמעט בלי לבקש רשות.... נראה שמרוב עשייה לא נשאר זמן לנשום וטוב שכך. מצד אחד סיום שנה שמחייב סגירות של אלף ואחד עניינים ומצד שני תחילת שנה שבטוחני טומנת בחובה הפתעות, הצלחות ושאר ירקות...

יח"צ גורר יחס

מאת: יעל לוטן
"למי אני מאמין?, ומי עובד עלי בעיניים?" עידן התקשורת מביא איתו שינויים בכל תחומי החיים, העולם נהיה קטן, הגבולות היטשטשו, ערוצי תקשורת אינסופיים באוויר בים וביבשה.

יח"צ – נקודות התורפה של מנהלת

מאת: יעל לוטן
מי את? יחסי ציבור הם אינטראקציה בינך ובין קהל היעד אליו את מעוניינת להגיע. כל מה שתעשי או תאמרי הוא חלק מיחסי הציבור שלך . זוהי התדמית שאת משדרת בכל יום.

יחסי ציבור באינטרנט

מאת: יעל לוטן
רשת האינטרנט חדרה לחיינו לפני כ- 12 שנים בלבד. כולנו עדיין מנסים ללמוד ולהכיר את האפשרויות החדשות הגלומות במדיום זה ולפתח שיטות לייעול תהליכים קיימים אותם ביצענו עד כניסת האינטרנט לחיינו בצורה שונה: קניות, לימודים, תקשורת, מסחר ועבודה.

יחסי ציבור זה לא רק מדיה!

מאת: יעל לוטן
ענף יחסי הציבור מתפתח ומקבל יותר ויותר את חשיבותו המתבקשת. תהליכי העבודה אכן מתמקצעים אך עדיין ישנה בעיה נפוצה של חוסר ידע בקרב הלקוחות הפוטנציאלים.

יחסי ציבור, הייטק והקשר בניהם

מאת: יעל לוטן
בעניין יחסי ציבור והייטק נראה כאילו "מה עניין שמיטה להר סיני" אך כמו שאמרתי בעבר וכנראה אומר תמיד כל חברה צריכה יחסי ציבור! ובינינו, חברות ההייטק חייבות. בתוך בועת החומרה, תוכנה, תקשורת נתונים, תקשורת מחשבים וכו' ישנה מעין שפת סתרים המיוחדת לתחום הספציפי הזה החל ממונחים מקצועיים, קיצורים, ראשי תיבות ומלל רב באנגלית אשר רובו לא באמת מובן לקהל הרחב.

יחסי ציבור בדור השלישי

מאת: יעל לוטן
בדרך כלל כשאנו שומעים את המילים הגיל השלישי זה מתחבר לנו מייד לזקנים שלא מבינים מה הולך וכביכול "עבר זמנם". מדובר בטעות חמורה ביותר מכיוון שזהו הגיל בו הרגלי הצריכה לא נגמרים אלא להיפך הם רק מתחילים.

יחסי ציבור בעידן החדש

מאת: יעל לוטן
עידן התקשורת מביא איתו שינויים בכל תחומי החיים, העולם נהיה קטן, הגבולות היטשטשו , ערוצי התקשורת צצים כפטריות לאחר הגשם ואת מהדורת החדשות ניתן כבר לראות תוך כדי נסיעה מהסלולארי.

יחסי ציבור בסלולר

מאת: יעל לוטן
עקב חדשנותה של המדיה הסלולרית, נערכים מחקרים רבים בתחום אשר מטרתם למדוד את אפקטיביות המדיה. במחקר שערכה חברת המחקר פורסטר בשיתוף עם הפדרציה האירופאית לשיווק ישיר (FEDMA) נבדק היקף השימוש בפרסום סלולרי ב- SMS באירופה ומידת האפקטיביות שלו. המחקר התבסס על סקר שנערך בקרב למעלה מ- 200 משווקים גדולים באירופה ועל ראיונות עומק עם 40 משווקים מובילים.

יחסי ציבור – הזדמנות לאמנות!

מאת: יעל לוטן
למה אמנים צריכים יחסי ציבור? כל אחד צריך יחסי ציבור! הכי צריכים הם האמנים. האמנות היא הדבר הכי בעל ערך לציוויליזציה שלנו, הייתה ותמיד תהיה. היא הדבר המאחד אנשים ואומות, ממוסס מחסומי דת, גזע ותרבות וומבדל תרבויות.

קמפיין יח"צ לאשת העסקים

מאת: יעל לוטן
שנת 2006 התחילה ולא ניתן להתעלם מן העובדה שאנו בפתחו של עידן חדש. עידן בו הפרסומת הופכת פחות רלוונטית, מסוג הדברים שמתרגלים אליהם וכבר לא מתרגשים מהם. כולנו הרי יודעים שאת הפסקת הפרסומות אנו מנצלים להכנת הקפה.....

חדש, שונה אך לא משונה

מאת: יעל לוטן
כשמדברים במושגים של יחסי ציבור נדמה לפעמים שמדובר רק בשרבוב הלקוח לעיתונות ,סידור אירוח בתכנית טלוויזיה וזהו. אני מניסיוני טוענת שבשביל כתבה לא צריך משרד יחסי ציבור מה שצריך זה את פרטי ההתקשרות לכתב והודעה שכתובה ברמה מינימליסטית.
תוצאות 181 - 200
« לעמוד הקודם 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 לעמוד הבא »