מחפש פרילנסרים ב- חקר שוק?

מאמרים בתחום חקר שוק

הגדלת המכירות על ידי שיפור השירות

מאת: דרור כהן
בהתאם למשוב המצוין שקיבלתי על הכתבה "כוח השירות ככוח השיווק" מצורפת בזאת לעיונכם כתבת המשך במטרה להגדיל את רמת המכירות.

הפרסום בתקופת מיתון

מאת: דרור כהן
המשק הישראלי נמצא במצב כלכלי קשה מאוד, ואנו בעלי העסקים נבוכים לאור השאלה האם להשקיע בפרסום בתקופה שכזו? מחד, המצב הכלכלי ותזרים המזומנים אינו מאפשר הוצאות נוספות ומאידך, חייבים להביא לקוחות חדשים לפתח העסק. כל משרדי הפרסום מצהירים מול לקוחותיהם כי זה הזמן להגדיל את תקציבי הפרסום אף על פי שבפועל סל ההוצאות של המשק הישראלי לפרסום התכווץ בצורה משמעותית. אז מהו בעצם הפתרון?

דיוור ישיר אפקטיבי

מאת: דרור כהן
עסקים רבים משתמשים בדיוור ישיר כחלק משיטות השיווק של הארגון עם כל היתרונות והחסרונות הגלומים בשיטה. אמנם הדיוור מהווה כלי שיווקי זול אך אחוזי ההצלחה שלו נמוכים מאוד. כדי לתת כבוד לעסק, רצוי להכניס את חומר הדיוור למעטפה אישית עם שם נמען ספציפי וכתובת בהתאם.

"אפשר לעזור לך?" לא!

מאת: דרור כהן
חנויות ורשתות רבות מוציאות תקציבי פירסום גדולים כדי להגדיל את קצב כניסת הלקוחות לפתחי החנויות והכל-בו. ואנו בעלי העסקים, מנהלי החנויות והמוכרים בפועל, שצריכים לנצל כל הזדמנות וכל לקוח פוטנציאלי לפעילות מכירה, נתפסים לא מוכנים וחסרי כלים מעשיים לנהל פעילות זו, כך שבמצבים בהם כבר מבוצעת רכישת לקוח הדבר בה מיוזמתו ולא על ידי פעילות מכירה . אם כך, איפה מתחילה הבעיה?

מיתון? לא בבית סיפרנו!

מאת: דרור כהן
למי שקרא את רב המכר "עסקים באמצעות הפניות" של דר' איוואן מייזנר מייסד ארגון BNI האחראי מדי שנה למיליוני פניות המניבות עסקים במיליוני דולרים, בטח מכיר את הסיפור הבא.

Social VoIP Cures Service providers Churn

מאת: DSP-IP
ITSP and VoIP service providers are fighting high user aquisition costs and churn. Could social networks assist them in reducing those costs?
תוצאות 41 - 46
« לעמוד הקודם 1 2 3 לעמוד הבא »