מחפש פרילנסרים ב- חקר שוק?

מאמרים בתחום חקר שוק

האם העסק שלך באמת צריך אתר?

כדי שתוכל לדעת אם העסק שלך באמת צריך אתר, אתה קודם כל צריך לדעת מה האתר יוכל לתת לך והאם זה יהיה רווחי בסופו של דבר.

ניהול תיק לקוחות יעיל

מאת: דרור כהן
מנהל תיק לקוחות מוגדר כאיש מכירות, שעיקר עבודתו ביצוע מכירות חוזרות לתיק לקוחות, בפילוח גיאוגרפי או על פי סוג הלקוחות או אחראי על משפחת מוצרים לאורך זמן. מחד מחובתו של כל מנהל להגדיל את נתח הלקוח המצוי ברשימת הלקוחות הקבועים ומאידך להגדיל את כמות הלקוחות בתיק.

עשה סרט תדמית לכולם - והפסדת אותם!

אחת הטעויות הרווחות בקרב יוצרי סרטי תדמית היא מידת ה"כלליות" שבה נעשים הסרטים הללו. "בואו נעשה סרט על החברה, נהפוך אותה למעניינת ונגיד שהיא הטובה ביותר בשוק..." סרט לא יכול לפנות לקהלי מטרה רחבים מדי או מגוונים מדי. יוצר הסרט חייב להגדיר את קהל המטרה המדויק ולהבין את צרכיו, לקלוט מה משפיע על עולמו ומה הוא מחשיב לבעל ערך ורק אחר כך לשדר לו את המסרים הנכונים והמותאמים. אין זה עניין של ניצול קהלי...

המדריך למרושת המתחיל

יותר ארגונים וחברות רוצים להכנס לתחום הרשתות החברתיות, אך לא כל כך יודעים איך להתחיל. לטובתם, הנה מדריך קצר למתחילים (ומי שמכיר את ארבעת ה- P של השיווק - Product, Price, Place, Promotion, בוודאי יבין את מקורות ההשראה)

מלונאות ויחסי ציבור

מאת: יעל לוטן
ענף המלונאות בארץ מחייב התנהלות של יחסי ציבור דינאמית וחדשנית, הענף נתון לתחרות מתמדת וחידושים, הן מהארץ והן מהעולם, אשר משפיעים מאוד על קהלי המטרה שלו. הקהל הישראלי מטייל הרבה בחו"ל, מכיר את העולם, ורוצה שירות בארץ לפחות כפי שהוא מכיר מחו"ל.

שכפול אתרים

מאת: OISNET
קיימת היום בתחום בנייה ועיצוב אתרים תופעה שנקראת "שכפול אתרים", תופעה זו מזיקה כי היא פוגעת בתדמית של בוני האתרים מצד אחד ובלקוחות מצד שני ולכן תופעה זו צריכה להטריד אותנו ולהיבדק!

שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי

מאת: דרור כהן
עובדים רבים הנדרשים לבצע פעילות מכירה בארגונים בהם הם עובדים כאנשי מכירות או כבעלי מקצוע בתחום ההנדסה, תכנות ופיתוח, מנהלי פרוייקטים, שירות וכד', נתקלים בקשיים רבים לקדם תהליכי מכירה.

טיפים לעבודה מול ספקים (Outsourcing)

מאת: יעל לוטן
בעידן התקשורת והמידע, הצורך להתמקצע מחייב חברות עסקיות לעבוד עם ספקים חיצוניים (Outsourcing). ספק טוב הוא המושיע הכי גדול שלנו ואילו ספק גרוע הוא סוג של אויב אשר גורם להמון כאבי ראש....

לא הכל תלוי במקום הבילוי!

מאת: יעל לוטן
מקומות הבילוי בארץ משנים גישה. המודעות למיצוב הולכת וגוברת וקהל הבליינים נהנה יותר ויותר מאיכות הבר או המסעדה אליהם הוא יוצא.

תכנית תדמיתית שיווקית ומטרותיה

מאת: יעל לוטן
כשאת מנהלת עסק הגלגלים במוח תמיד עובדים שעות נוספות (ואף אחד לא משלם על זה...) תמיד מקננת המחשבה על איך לקדם יותר, איך לגדול יותר ואיך להצעיד קדימה את החברה.

צעד צעד בעקבות קהל היעד

מאת: יעל לוטן
בעבודת יחסי הציבור זיהיתי את מה שאני מכנה "סינדרום ההפצה" אני מתכוונת לכך שקיימת נטייה לחשוב שצריך "להפיץ כמה שיותר לכל מקום" פעולה מהסוג הזה מעידה בדרך כלל על חוסר מקצועיות ומתוך כך פספוס של המטרה ב-50% לפחות. לכל מוצר יש את קהל המטרה שלו, כאן אינני מחדשת דבר. אך בכל זאת הדבר הכל כך "ברור" הזה לא מיושם כלל וכתוצאה מכך נוצר בזבוז זמן ואנרגיה לכיוון הלא נכון. במהלך פגישות עם לקוח פוטנציאלי...

וידאו בהתאמה אישית - פרסונליזציה של הוידאו

מאת: DSP-IP
המאמר סוקר מגמות פרסונליזציה בוידאו : פרסונליזיה של תפריטים, פרסומות בוידאו מותאמות אישית ולוח שידורים מותאם אישית PEPG

הקשר שבין שירות הלקוחות לנאמנותם

מאת: דרור כהן
מחקר חדש הבודק את הקשר שבין רמת השירות לנאמנות הלקוחות, אשר בוצע על ידי יועצי השיווק של המרכז הישראלי לשיווק ומצא קשר רופף בין שני האלמנטים. הגורם המרכזי להגדלת נאמנות לקוח נמצא דווקא במספר הרכישות החוזרות ובהעמקת נתח לקוח.

כוח השירות ככוח השיווק .

מאת: דרור כהן
בשנים האחרונות ארגונים וחברות נותנים את הדעת בנושא שיפור השירות בחברתם כחלק בלתי נפרד מהשיווק, שהרי לשמר לקוח קיים זול יותר מאשר לגייס לקוח חדש (לקוח חדש עולה פי 5 מלשמר לקוח קיים) ואני דרור כהן כיועץ דווקא מעדיף שימוש באלמנטים שיווקיים לשיפור השירות. יחידות שירות רבות סובלות מלקוחות שאינם שבעי רצון, עובדים מתוסכלים עם אחוז נטישה גבוה, שחיקה ושעמום בעבודה, המתנה ארוכה למתן מענה וחוסר נאמנות ל...

האם כדאי לשדרג את קניית הלקוח בכל מחיר?

מאת: דרור כהן
הגדלת נפח הפעילות של הלקוח, הפכה בשנים האחרונות אסטרטגיה מובילה בעסקים וברשתות רבות, התומכים באסטרטגיה זו מניחים את ההנחה כי עלות הוספת לקוח חדש הינה פי 5 משימור לקוח קיים. במגביל מרצים רבים בעולם המכירות, שעיקר פעילותם הרצאות והדרכות שהועברו מדור לדור יגדירו איש מכירות ככזה ש"טורקים" לו את הדלת נכנס מהחלון. האומנם, זהו איש המכירות האידיאלי?

שיווק בתי תוכנה

מאת: דרור כהן
בשנתיים האחרונות נמצא שוק התוכנות במשבר כלכלי גדול ואף בתי תוכנה רבים הפסיקו לשווק את מרכולתם וסגרו את עסקיהם גם עם המוצר הסופי שלהם ברמה טכנולוגית גבוהה. בשנתיים אילו שרדו בעיקר החברות הגדולות והחברות בעלי מימון ועושר פיננסי אשר השקיעו כספים רבים בכנסים זוהרים תערוכות וימי עיון לאוכלוסיית הפוטנציאל שלהן.

מהו סוד הפרסום היעיל?

מאת: דרור כהן
מפרסמים רבים שהוציאו כסף רב לרכישת מדיום פרסום לעתים אינם מרוצים מהתוצאות הסופיות . ההכזבה מביאה עמה את השאלה מהו סוד הפרסום היעיל? להלן מספר טיפים שיעזרו לכם בעלי העסקים לבצע את הבחירה הנכונה מבלי להוציא כסף מיותר.

סודות מחדר ההלבשה

מאת: דרור כהן
ענף האופנה עבר שינויים רבים בשנים האחרונות, חנויות רבות הפכו לרשתות, הצטרפו לשוק מותגים חדשים מחו"ל כדוגמת סליו מצרפת, מותגים קיימים הוציאו קווי אופנה חדשים - קסטרו מן, רנואר מן, פוקס וגולף בייבי ותקציבי הפרסום והמיתוג "חוגגים" . כמומחים בשיטות מכירה נתבקשנו על ידי חברת מדיה מסוימת לאפיין את איכות המכירות ברשתות האופנה והתמקדנו ברשתות המשווקות מותגים אשר נחשבים איכותיים ועדכניים במערכת התפיסתי...

מחיר עם סיומת 99 מייצג אופנה חדשה או שיטת שיווק?

מאת: דרור כהן
האם סיומת 99 במחיר מגדילה את פוטנציאל המכירות? שאלה הנשאלת שוב ושוב בקרב לקוחותיי המעונינים לתמחר את מוצריהם שיווקית.

השקת מוצר והפיכתו למותג – שיטות וטיפים.

מאת: דרור כהן
השקת מוצר של חברה יבואנית או חברה יצרנית חדשה מהווה את נקודת הזינוק של המוצר לשלב החדרתו לשוק ולעיתים את מיתוגו. תפקידו של אירוע ההשקה ליצור חשיפה ראשונית, מודעות והנעת גלגל המכירות. בשל חשיבות השקת המוצר והפיכתו למותג יש לפעול במקצועיות רבה ומומלץ להיעזר בחברות שעשו זאת בעבר, אך במידה והחלטתם לעשות זאת בעצמכם להלן התהליך.
תוצאות 21 - 40
« לעמוד הקודם 1 2 3 לעמוד הבא »