מחפש פרילנסרים ב- יצירת לידים?

מאמרים בתחום יצירת לידים

כוח השירות ככוח השיווק .

מאת: דרור כהן
בשנים האחרונות ארגונים וחברות נותנים את הדעת בנושא שיפור השירות בחברתם כחלק בלתי נפרד מהשיווק, שהרי לשמר לקוח קיים זול יותר מאשר לגייס לקוח חדש (לקוח חדש עולה פי 5 מלשמר לקוח קיים) ואני דרור כהן כיועץ דווקא מעדיף שימוש באלמנטים שיווקיים לשיפור השירות. יחידות שירות רבות סובלות מלקוחות שאינם שבעי רצון, עובדים מתוסכלים עם אחוז נטישה גבוה, שחיקה ושעמום בעבודה, המתנה ארוכה למתן מענה וחוסר נאמנות ל...

מיהו מנהל המכירות האידיאלי?

מאת: דרור כהן
בארגונים וחברות רבות כאשר מתפנה משרת מנהל מחלקת המכירות נשאלת השאלה האם לבחור את איש המכירות המצטיין של אותה מחלקה ולקדמו, להעביר מנהל ממחלקה אחרת למחלקת המכירות או לחילופין לגייס מנהל חיצוני ?

האם כדאי לשדרג את קניית הלקוח בכל מחיר?

מאת: דרור כהן
הגדלת נפח הפעילות של הלקוח, הפכה בשנים האחרונות אסטרטגיה מובילה בעסקים וברשתות רבות, התומכים באסטרטגיה זו מניחים את ההנחה כי עלות הוספת לקוח חדש הינה פי 5 משימור לקוח קיים. במגביל מרצים רבים בעולם המכירות, שעיקר פעילותם הרצאות והדרכות שהועברו מדור לדור יגדירו איש מכירות ככזה ש"טורקים" לו את הדלת נכנס מהחלון. האומנם, זהו איש המכירות האידיאלי?

שיווק בתי תוכנה

מאת: דרור כהן
בשנתיים האחרונות נמצא שוק התוכנות במשבר כלכלי גדול ואף בתי תוכנה רבים הפסיקו לשווק את מרכולתם וסגרו את עסקיהם גם עם המוצר הסופי שלהם ברמה טכנולוגית גבוהה. בשנתיים אילו שרדו בעיקר החברות הגדולות והחברות בעלי מימון ועושר פיננסי אשר השקיעו כספים רבים בכנסים זוהרים תערוכות וימי עיון לאוכלוסיית הפוטנציאל שלהן.

ניהול קשרי לקוחות - CRM

מאת: דרור כהן
כבר בתחילת שנות ה 2000 הועלה במערכות ניהול רבות נושא "שווי הלקוח לארגון". בשנים האחרונות, כאשר המצב הכלכלי הפך להיות קשה מאוד וחברות רבות נלחמות על אותם הלקוחות, שווי הלקוח גדל משמעותית. כתוצאה ממחקרים שנעשו בשלוש שנים האחרונות אשר הראו כי, עלות הכנסת לקוח חדש לארגון עולה פי 5 מעלות שימור לקוח קיים, החלו ארגונים רבים להתמקד באסטרטגיה של שימור לקוחות והגדלת נתח לקוח.

בניית אמון בפגישת מכירות

מאת: דרור כהן
פגישת עסקים כמוה כפגישה עיוורת, כל תנועה שנעשית וכל מילה שנאמרת נבחנת בקפדנות רבה. הצלחת הפגישה ותוצאותיה תלויות במידה רבה ביכולתו של איש המכירות או נציג החברה לבצע בניית אמון איכותי המהווה את השלב הראשון בתהליך המכירה, שהרי עסקים נעשים בסופו של דבר בין אנשים ולא בין עסקים.

מהו סוד הפרסום היעיל?

מאת: דרור כהן
מפרסמים רבים שהוציאו כסף רב לרכישת מדיום פרסום לעתים אינם מרוצים מהתוצאות הסופיות . ההכזבה מביאה עמה את השאלה מהו סוד הפרסום היעיל? להלן מספר טיפים שיעזרו לכם בעלי העסקים לבצע את הבחירה הנכונה מבלי להוציא כסף מיותר.

סודות מחדר ההלבשה

מאת: דרור כהן
ענף האופנה עבר שינויים רבים בשנים האחרונות, חנויות רבות הפכו לרשתות, הצטרפו לשוק מותגים חדשים מחו"ל כדוגמת סליו מצרפת, מותגים קיימים הוציאו קווי אופנה חדשים - קסטרו מן, רנואר מן, פוקס וגולף בייבי ותקציבי הפרסום והמיתוג "חוגגים" . כמומחים בשיטות מכירה נתבקשנו על ידי חברת מדיה מסוימת לאפיין את איכות המכירות ברשתות האופנה והתמקדנו ברשתות המשווקות מותגים אשר נחשבים איכותיים ועדכניים במערכת התפיסתי...

מחיר עם סיומת 99 מייצג אופנה חדשה או שיטת שיווק?

מאת: דרור כהן
האם סיומת 99 במחיר מגדילה את פוטנציאל המכירות? שאלה הנשאלת שוב ושוב בקרב לקוחותיי המעונינים לתמחר את מוצריהם שיווקית.

השפעת הפרסום על החלטת הקניה

מאת: דרור כהן
ארגונים וחברות רבות עוסקים בשאלה "באיזו נקודת זמן ומקום יש לפרסום כדי לקבל את ההשפעה המקסימאלית על החלטת הקניה של הלקוח הפוטנציאלי?" כחלק מהצורך לחקור ולהבין את התנהגותו של הלקוח הפוטנציאלי והשפעת ערוצי הפרסום אנו במרכז הישראלי לשיווק, שכל קיומנו תלוי בשיפור רמת המכירה של לקוחותינו החלטנו לבדוק נושא זה.

הגדלת המכירות על ידי שיפור השירות

מאת: דרור כהן
בהתאם למשוב המצוין שקיבלתי על הכתבה "כוח השירות ככוח השיווק" מצורפת בזאת לעיונכם כתבת המשך במטרה להגדיל את רמת המכירות.

הגדלת כמות המכירות

מאת: דרור כהן
חברה שתאתר באופן מקצועי ואובייקטיבי לחלוטין את מכשולי השיווק והמכירות שלה (רצוי גורם חיצוני שאינו מושפע מגורמי המערכת) ותיצור דו"ח אפיון תוכל לבנות מערכת תומכת מכירות הכוללת נהלים ודרכי עבודה וכן תוכנית הדרכה איכותית שתספק כלים מעשיים לצוות בעבודתו. להצלחה מרבית יש להטמיעה את התהליך בתקופת ליווי ובכך להבטיח שינוי משמעותי ברמת המכירות.

כיצד להגביר את הסיכוי להופיע בעיתון?

מאת: דרור כהן
בתמהיל התקשורת השיווקית נחשבת פעילות יחסי הציבור לפעילות בה תופס הקהל את המסרים שמעבירה החברה כמסרים אובייקטיביים . בנוסף, נחשב מרכיב זה בתמהיל למרכיב שאינו יקר בהשוואה לפעילות פרסום או פעילות קידום מכירות . עם זאת, ליחסי ציבור ישנה בעיה אחת, הנובעת מעצם העבודה מול כלי תקשורת – המסרים המועברים על ידי הארגון או באמצעות משרד יחסי הציבור שלו, מסוננים על ידי כתבים ועורכים . הקושי הוא לשלוט באופן מ...

הסודות הכמוסים ביותר להקמת מערך טלמיטינג יעיל

מאת: דרור כהן
בשיווק היזום חובה להשקיע משאבים לצורך התקשרות ללקוחות הפוטנציאלים מחד, לתאום פגישות ומאידך, להזכיר לאותם הלקוחות כי אתם אכן קיימים. העלות החודשית להקמת יחידת מתאמות עולה כ 25% מעלות חד פעמית של מודעת עמוד בעיתון ארצי המכבד את מותג חברתכם והתוצאות המתקבלות גבוהות משמעותית. כדי ליצור 90 – 80 פגישות חודשיות ממודעה, יש צורך בהתקשרות של כ 350 מתעניינים בזמן קצר מאוד מהופעת המודעה. במידה והצלחנו לגר...

הפרסום בתקופת מיתון

מאת: דרור כהן
המשק הישראלי נמצא במצב כלכלי קשה מאוד, ואנו בעלי העסקים נבוכים לאור השאלה האם להשקיע בפרסום בתקופה שכזו? מחד, המצב הכלכלי ותזרים המזומנים אינו מאפשר הוצאות נוספות ומאידך, חייבים להביא לקוחות חדשים לפתח העסק. כל משרדי הפרסום מצהירים מול לקוחותיהם כי זה הזמן להגדיל את תקציבי הפרסום אף על פי שבפועל סל ההוצאות של המשק הישראלי לפרסום התכווץ בצורה משמעותית. אז מהו בעצם הפתרון?

הפרזנטציה המנצחת

מאת: דרור כהן
המערכת השיווקית ברוב הארגונים מתבססת על השיווק היזום שמטרתו קבלת במה להצגת המוצר/שירות של החברה. לפעמים תהליך החדירה ללקוח הפוטנציאלי לוקח זמן רב ועבודה ממושכת וחובתו של כל איש מכירות, מנהל או נציג חברה להציג את המוצר/שירות בדרך הטובה, היצירתית והמעניינת ביותר שתיצור חיבור וצורך בין הלקוח הפוטנציאלי לתוכן המוצג. בכתבה זו ברצוני להעביר לכם מספר טיפים על הדרך הטובה ביותר לביצוע מצגת.

דיוור ישיר אפקטיבי

מאת: דרור כהן
עסקים רבים משתמשים בדיוור ישיר כחלק משיטות השיווק של הארגון עם כל היתרונות והחסרונות הגלומים בשיטה. אמנם הדיוור מהווה כלי שיווקי זול אך אחוזי ההצלחה שלו נמוכים מאוד. כדי לתת כבוד לעסק, רצוי להכניס את חומר הדיוור למעטפה אישית עם שם נמען ספציפי וכתובת בהתאם.

מדיניות מחירים כחלק מתמהיל השיווק

מאת: דרור כהן
תמהיל השיווק, כפי שמלמדים באוניברסיטאות השונות מורכב מארבעה חלקים : בחירת מקום העסק כחלק מבחירת האוכלוסיה הפוטנציאלית, תקשורת שיווקית, תמהיל המוצר ומדיניות מחירים.

טלמרקטינג – חברות חיצוניות או מערך פנימי של החברה?

מאת: דרור כהן
הטלמרקטינג כמייצג את השיווק היזום וכבעל השפעה רבה על סך המכירות בחברות הינו פעילות הכרחית למדי. לכל פעילות, חיצונית או פנימית יש את היתרונות המיוחדים לה ויש לבצע התאמת השיטה לצורכי החברה.

ניתוח התוצאות בקמפיין אינטרנטי

"באינטרנט הכול מדיד" הוא אחד ממשפטי המפתח בו מנופפים מומחי השיווק באינטרנט. אך בניגוד למיתוסים רבים אחרים, מיתוס זה באמת נכון.
תוצאות 61 - 80
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 לעמוד הבא »