מחפש פרילנסרים ב- יצירת לידים?

מאמרים בתחום יצירת לידים

השיווק הרזה והאפקטיבי

תקופת המיתון אינה מטיבה עם העסקים ויוצרת ירידה במחזור המכירות וברווחיות. בכתבות ובמאמרים רבים אני רואה המלצות להגביר את פעילות השיווק והפרסום דווקא בתקופה זו ואינני מבין מהו ההיגיון סביב המלצות אלו .

"הסוד" בעסקים ובדת היהודית

בקורסים למכירות של המרכז הישראלי לשיווק בין נושאי ההדרכה, אנו מלמדים את המשתתפים להשתמש בתת המודע כאלמנט נוסף בדרך להצלחה במכירות, שכן איש מכירות שלא מאמין ביכולות המכירה שלו, לא יצליח להגיע להישגים גדולים וישנה חשיבות רבה להכנה המנטאלית לפני תחילת העסקה על הצלחתה.

ניהול אפקטיבי של מערך המכירות חלק – א'

בחברות ובארגונים רבים, בחירת מנהל מכירות מקצוען, היא אחת ההחלטות הקשות ביותר ליזמים ומנהלים, הצלחת העסק והכנסותיו תלויות באופן ישיר בפונקציה זו.

המכירות באולם תצוגה

חברות, רשתות וארגונים, משלמים כסף רב לעיצוב וארגון אולם התצוגה כדי שיהיה מושך ובנוסף כדי להביא למקום לקוחות פוטנציאליים משקיעות חברות תקציבי ענק לפרסום בהנחה שהפעילות תגדיל את קצב כניסות המבקרים .

חיזוק הקשר עם הלקוח – בניית אמון

בניה וחיזוק הקשר עם הלקוח הינו מרכיב חשוב ביותר, בתהליך המכירה ובהמשך, בניהול ושימור הלקוחות לאורך זמן. מקצועני מכירות יודעים שבניית הקשר עם הלקוח נעשית בשניות הראשונות של פגישת העסקים הראשונה, כבר בלחיצת היד אנו יוצרים וודאות ומעבירים ללקוח ביטחון ורוגע שניתן לסמוך עלינו.

האם העסק שלך באמת צריך אתר?

כדי שתוכל לדעת אם העסק שלך באמת צריך אתר, אתה קודם כל צריך לדעת מה האתר יוכל לתת לך והאם זה יהיה רווחי בסופו של דבר.

ניהול תיק לקוחות יעיל

מאת: דרור כהן
מנהל תיק לקוחות מוגדר כאיש מכירות, שעיקר עבודתו ביצוע מכירות חוזרות לתיק לקוחות, בפילוח גיאוגרפי או על פי סוג הלקוחות או אחראי על משפחת מוצרים לאורך זמן. מחד מחובתו של כל מנהל להגדיל את נתח הלקוח המצוי ברשימת הלקוחות הקבועים ומאידך להגדיל את כמות הלקוחות בתיק.

המרכיב החסר לאתר מוכר

2,000,000 מיליון איש עדיין לא יודעים מי אתה או מחשיבים אותך לשחקן מוביל בשוק והדרך לשנות את זה ולשגשג.

איך ליצור קמפיין פרסומי עובד

לפני כשבועיים הייתי בהרצאה שניתנה על ידי גוף הרזייה כלשהו. "בואו לגלות איך אפשר לעשות את זה אחרת" צעק הפלייר המושקע עם הכיתובים המסולסלים והתמונות הגדולות של לפני ואחרי ואני, שמחפשת (כמו כל אישה) את נוסחת הקסם המנצחת, השתוקקתי לגלות מה זה אחרת

הגדלת המכירות – חלום או מציעות ? חלק ב' – ניהול יעיל של צוות המכירות

מאת: דרור כהן
ניהול יעיל של מערך מכירות מחייב את העומד בראשו להיות מקצוען בניהול אנשים ומומחה במכירות המוצר/שירות . ניהול אנשי מכירות שונה משמעותית מניהול אנשי מקצוע אחר, היות וה"דלק" המניע את איש המכירות הינו האמונה בהצלחה היוצרת את המוטיבציה והתוצאות בהתאם . כדי לספק למערך המכירות את האמונה ביכולות האישיות ואת המוטיבציה הדרושה לביצוע התפקיד, מוגשות לפניכם שיטות לניהול ולהפעלה יעילה של המערך .

שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי

מאת: דרור כהן
עובדים רבים הנדרשים לבצע פעילות מכירה בארגונים בהם הם עובדים כאנשי מכירות או כבעלי מקצוע בתחום ההנדסה, תכנות ופיתוח, מנהלי פרוייקטים, שירות וכד', נתקלים בקשיים רבים לקדם תהליכי מכירה .

הגדלת המכירות – חלום או מציעות ? חלק א' – תכנון הצלחת המכירות

מאת: דרור כהן
הגדלת המכירות מהווה חלומו של כל מנהל עסק, חברה או עמותה גם במצבי הצלחה ורווחיות . מנהלים רבים חוקרים ומחפשים תשובות לשאלה מה צריך לעשות כדי להגדיל מכירות ? וישנם כאלו שמעבירים את האחריות ישירות לעובדיהם, שצריך להגדיל את היעדים ובהתאם את הביצועים .

שיווק גרילה לטובת חברות השירותים – או מה ההבדל בין שיווק אפקטיבי למקרר?

מאת: Xtra Mile
מאמר שמתמקד בצרכי השיווק הייחודיים שיש לחברות שירותים בכלל וחברות IT בפרט ומפרט מספר כללים מרכזיים לשיווק גרילה- היינו שיווק ממוקד תוצאות ומונחה מכירות ולאו דווקא שיווק העוסק בתדמית/מיתוג, ואיך להנחיל שיווק שיעצים את החשיפה של הספק ללקוחות קיימים ופוטנציאלים

שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי

מאת: דרור כהן
עובדים רבים הנדרשים לבצע פעילות מכירה בארגונים בהם הם עובדים כאנשי מכירות או כבעלי מקצוע בתחום ההנדסה, תכנות ופיתוח, מנהלי פרוייקטים, שירות וכד', נתקלים בקשיים רבים לקדם תהליכי מכירה.

האם את מנהיגה?

מאת: יעל לוטן
את בהחלט יכולה להיות! בתור אישה הנמצאת בעמדה ניהולית את כבר בעמדה של כוח. לפעמים לא כולנו יודעות או מסוגלות להבחין בין כוח לבין מנהיגות. מנהיגות היא לאו דווקא, קשיחות אין קץ אשר באה לידי ביטוי במתן פקודות נחרצות. מנהיגות אמיתית היא זו כאשר את אומרת משהו פעם אחת והוא מתבצע מיידית! בלי שאלות, בלי תירוצים ובלי הסברים על "למה זה לא ניתן כרגע".

איך מתמודדים עם משבר תקשורת

מאת: יעל לוטן
משבר תקשורת הינו משבר במשולש האמ"ת (אהדה, ממשות, תקשורת) , על המשולש לקוח, יועץ ועיתונאי. התוצאה של משבר תקשורת היא יחסי ציבור רעים ללקוח הבאים לידי ביטוי בקהל המטרה ובמדיה.

איך לשווק מסעדה בעשרה צעדים

מאת: יעל לוטן
מה גורם לאדם ללכת למסעדה ספציפית? האוכל?,השירות?, העיצוב? היום כבר לא כל כך בטוח. הרבה לפני שנחשפים ליכולות הקולינאריות של השף נחשף קהל המטרה של מסעדות לתופעת ה"שמעתי על" .כן, אנו חיים ונושמים את עידן ההמלצה. מרגיש לנו יותר נוח ללכת למקום שמישהו כבר היה בו (ולא קרה לו כלום....)מאשר "לקחת את הסיכון" וללכת למקום חדש.

10 הדיברות ללקוח יחסי ציבור

מאת: יעל לוטן
כל חברה צריכה יחסי ציבור! כל חברה אשר הוקמה, רוצה שיידעו עליה ורוצה לקוחות. חברה לא צריכה בהכרח מחלקת שיווק שלמה היא צריכה משרד טוב שילווה וידריך לגבי התנהלות החברה מול המדיה ומול קהל היעד. המשפט הידוע אומר "צריך שניים לטנגו" והוא נכון גם לגבי חברה אשר שוכרת משרד יחסי ציבור,לפעמים ישנה נטייה לחשוב שמרגע שנשכר משרד היח"צ עליו לשאת בכל ולנהל את הכול ובכן לא כך הדבר ואפרט זאת במספר שלבים להם אנ...

הקשר שבין שירות הלקוחות לנאמנותם

מאת: דרור כהן
מחקר חדש הבודק את הקשר שבין רמת השירות לנאמנות הלקוחות, אשר בוצע על ידי יועצי השיווק של המרכז הישראלי לשיווק ומצא קשר רופף בין שני האלמנטים. הגורם המרכזי להגדלת נאמנות לקוח נמצא דווקא במספר הרכישות החוזרות ובהעמקת נתח לקוח.

מפאסיביות לאקטיביות

רבים מאיתנו חיים בתחושה שגורלנו לא שפר עלינו אם כהלך רוח כללי, אם בתחומים מסוימים ואם בנסיבות מסוימות. אין לי מזל, נגזר עליי לחיות חיים קשים, לא הולך לי עם כסף, לא הולך לי בזוגיות, אני בתקופה קשה, התנאים כרגע הם בלתי אפשריים עבורי. מחשבות ומשפטים שאנו אומרים לעצמנו ומשאירים אותנו במצב פאסיבי.
תוצאות 41 - 60
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 לעמוד הבא »