מחפש פרילנסרים ב- רואי חשבון, חשבים?

מאמרים בתחום רואי חשבון, חשבים

קצת על חשבי שכר

מאת: חיים
כיום יש בכל חברה מקצועות רבים שנחשבים לחשובים. כמובן שבנושא האדמיניסטרציה ומשאבי האנוש, אחד המקצועות החשובים ביותר הוא של חשבי שכר. בין אם מדובר על מנהלי חשבונות שלמדו את התחום, או בין אם מדובר על אנשים שעוסקים רק בתחום זה בתוך חברה גדולה, שכן מדובר על תחום מורכב ומאתגר כאחד.

זכיינות- פרנקס ייעוץ לזכיינות:

מאת: חיים
עסקי זכיינות תמיד היו נראים לי מעניינים מאוד.. ניראה היום כי כל אחד יכול להרשות לעצמו להיות אדם עצמאי ולגרוף הצלחה עסקית חסרת מעצורים תוך השקעה מינימאלית בלי צורך ודאגה לנושא בניית המוניטין או הפרסום האגרסיבי. בעקבות האהבה לעולם הזכיינות החלטתי לפתוח את העסק העצמאי הראשון שלכם.. להגיד לכם שזה לא היה מפחיד? לא ניראה לי שזה יהיה נכון מצידי.. אך בד בבד אני יכול להגיד לכם, לאחר כמה שנים טובות שהעסק...

קרדיט יוניון עושה את הדברים טוב יותר

מאת: חיים
בעולם העסקי יש הרבה מאוד שיחות, על מה הם הגורמים שמביאים חברה מסוימת להצליח ומה הגורמים שמביאים חברה מסוימת כדי לא להצליח. לא תמיד התשובה היא רק אחת וברורה לחלוטין, אבל יש כמה דברים שהם בהכרח נכונים וקיימים.

חשבי שכר בישראל:

מאת: חיים
את תחום חשבות השכר הכרתי לא מזמן.. בתור בוגר תואר בכלכלה הבנתי שאני צריך למצוא עוד תחום (נישה בשפה של הח'ברה) מקצועי שאני יוכל לצאת לשוק חיפוש העבודה עם יתרון מסויים על פני חבריי שסיימו איתי את התואר..
תוצאות 21 - 24
« לעמוד הקודם 1 2 לעמוד הבא »