מחפש פרילנסרים ב- עיצוב אתרים?

מאמרים בתחום עיצוב אתרים

בניית אתרים - מקצועיות היא שם המשחק

מאת: JOOMI
כמו כל תחום אחר, ההצלחה של אתר מתחילה מהאנשים שיוצקים את היסודות וזוהי בדיוק תפקודה של חברת בניית אתרים. ישנם גורמים המשפיעים ביותר על הצלחת האתר: בניית אתר בצורה נכונה ואופטימאלית למנועי חיפוש, עיצוב אטרקטיבי נוח ותואם את אופי החברה, קידום ומיקוד האתר למקומות הנכונים ברשת. כאשר אנו בונים אתר, שלושת גורמים אלה הם הקווים המנחים שלנו כחברה.

התועלות בפתיחת דלת לאנשים עם מוגבלות

אתרי אינטרנט רבים אינם נגישים לאנשים עם מוגבלות. בתהליך הנגשת האתרים – החזר ההשקעה מובטח. חברה הרוצה להעלות את היקף המכירות והשרותים שלה באתר- חייבת לאפשר לכולם להיכנס! תעשיית האינטרנט בישראל מוזמנת לפתוח דלת לאנשים עם מוגבלות - מכל הסיבות הנכונות

שכפול אתרים

מאת: OISNET
קיימת היום בתחום בנייה ועיצוב אתרים תופעה שנקראת "שכפול אתרים", תופעה זו מזיקה כי היא פוגעת בתדמית של בוני האתרים מצד אחד ובלקוחות מצד שני ולכן תופעה זו צריכה להטריד אותנו ולהיבדק!

אתרי הפלאש המוצלחים של העשור- דודי אשכנזי

מאת: sticklight
טכנולוגיית הפלאש להנפשה ועיצוב ציינה השנה עשור לקיומה. לרגל החגיגות, הציצו במבחר אתרי הפלאש המרשימים ביותר בכל שנה מאז 1996 הכתבה נכתבה עבור זמן דיגילי והתפרסמה ב- YNET.

עיצוב תדמית באינטרנט

מאת: yaniv dvir
הכל עניין של פרזנטציה הדרך שבה תציגו את חברתכם או את עצמכם, כך יתייחסו אליכם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. התדמית אותה אתם מעוניינים ליצור צריכה להיות מותאמת לקהל היעד שלכם וכן לשקף את האופי והפעילות של חברתכם.

סווישמקס - פלאש - מי אמר שפלאש חייב להיות מסובך?

סווישמקס מהווה אלטרנטיבה לתוכנת פלאש של אדובי. במאמר זה אסקור את התפתחות התוכנה ויתרונותיה ביצירת פלאש לכל מטרה. פלאש לא חייב להיות עסק יקר ומסובך.

שיווק באמצעות תוכן המילים כחלק מתפיסה שיווקית

תוכן דינמי באתר עושה את ההבדל בין פלקט חסר ערך למכונת שיווק שמניבה תוצאות. מאמרים,כתבות, עדכונים, סיפורים זה מה שהגולש מחפש ,תוכן דינמי זאת הדרך.

הבנת ה Box-Model בדפדפפנים השונים

המאמר מדבר על ההבדלים בין Internet Explorer 6 לבין FireFox 1.5, באופן בו הם מבינים מונחים של CSS Styles לגבי הגודל שלהם ניתן לקרוא עוד בנושאים טכניים הקשורים לפיתוח ב .NET וב ASP.NET בבלוג שלי, בכתובת: http://www.kenegozi.com/blog

CSS - טכנולוגיה או שפה?

מאת: octava
CSS היא לא טכנולוגיה שתהפוך את האתרים שלכם לנפלאים ונגישים כבמטה קסם או שיקוי פלא. CSS היא שפה שתהפוך את האתרים שלכם לנפלאים ונגישים אחרי שתלמדו איך להשתמש בה נכון.

What makes a good logo?

It’s all about creating clever Identity. A logo is not just a pretty picture or an image that company execs have decided upon.
תוצאות 261 - 270
« לעמוד הקודם 1 2 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 לעמוד הבא »