מחפש פרילנסרים ב- סרטונים, אנימציה, אנימציית פלאש?

מאמרים בתחום סרטונים, אנימציה, אנימציית פלאש

יום העצמאות האישי שלנו..

מאת: world media
לא קל להיות פרילנס בישראל..

הענפים השונים של האנימציה - מדריך למתחילים

זהו סדרת מאמרים שמתארת את הענפים השונים של האנימציה. מתאים למתחילים המעוניינים לקבל מושג בתחום.

Offering my talent and experience to service your visual needs...

I´m a professional 3d, vfx artist and video editor with over 30+ years of experience.

סרט תדמית כחלון ראווה איכותי ויעיל שיוצר עסקיות

כל מי שמנהל עסק שואל את עצמו תמיד איך הוא יוכל להגיע לכמה שיותר לקוחות. איך אפשר לשכנע לקוחות לפנות דווקא אליכם ולא אל המתחרים שלכם? ולמה שהם יקנו דווקא את המוצר שאתם מוכרים ולא מוצרים שאחרים מציעים להם?

Katana Colectivo - film, video and animation production

Coming up with an alternative to communicate your ideas, brand or business in an effective, creative and powerful way.

סרט תדמית לגידול בפניות לקוחות

יש הרבה סוגי עסקים שנשענים על אינספור שיטות שיווק. החל מפה לאוזן ועד שיווק בטלוויזיה ושלטי חוצות. אין באמת דרך טובה יותר מאחרת. יש את הדרך המתאימה ביותר לסוג העסק הנתון ועסקים חכמים שיש להם יכולת כלכלית לכך משקיעים בכמה שיותר אפיקי פרסום על מנת למשוך אליהם כמה שיותר לקוחות.

סרט תערוכה וגיוס משקיעים

בעלי עסקים, מפתחי מוצר, סטארט- אפים, חברות גדולות המציגות בתערוכות מוצר, שווקים בינלאומיים למוצרי טכנולוגיה ומיכון כולם נצרכים מעת לעת להפיק סרט למוצר קיים או מוצר בשלבי פיתוח. מטרות סרטים מסוג זה הם לרוב גיוס משקיעים להגשמת הפצת המוצר או המשך פיתוחו. תערוכות איכותיות מושכות משקיעים רבים המתעניינים במוצרים החדשים הקיימים בשוק, הם מחפשים אפיקים ורעיונות חדשים שאיתם יוכלו להזדהות ולזהות בהם את ה...

סרטי הדרכה ובטיחות

חברות ועסקים גדולים המעסיקים מספר רב של עובדים נצרכים לא אחת להפיק סרטי הדרכה ובטיחות לעובדיהם. סרטים אלו יכולים לשרת הדרכת עובדים חדשים על תפעול מיכון מיוחד, עבודה עם חומרים מסוכנים, נהלי בטיחות ורענון הדרכה לעובדים ותיקים. כמו כן יש צורך, בחברות בהן אותו מיכון מיוחד הוא בר סיכון להפיק גם סרט בטיחות המדגיש את הסכנות הטמונות בהפעלת אותו מיכון אם מחוץ לעסק ואם בשוטף במהלך פעילות ספציפית באתר החברה.

סרטי תדמית - השאלות החשובות

דנו בחשיבות של סרט תדמית במאמרים הקודמים. המרכיב של המחיר הוא זה שמרתיע לא אחת עסקים להפיק סרט תדמית שבאמת יקדם את העסק. בעלי עסקים נוטים לשאול כמה עולה סרט תדמית, כאילו זה מוצר קבוע ללא הבדלי רמה. לשאול כמה עולה סרט תדמית זה כמו לשאול כמה עולה דירה. איזו דירה? באיזו עיר? כמה חדרים? חדשה או ישנה? יש מרפסת או גינה? נוף לים? וכו'...

שלבי הפקת סרט תדמית

הפקת סרט תדמית איכותי המייצרת את האפקט המבוקש הוא עניין מורכב המצריך מקצוענות, מחשבה, מקוריות ויכולת ביצוע גבוהה.

קונספט בסרט תדמית

סרט עסקי טוב מחייב רעיון טוב, שנשען על תסריט טוב ומבוצע טוב. אך הבסיס מתחת לכל זה הוא הקונספט. קונספט = מושג, תפיסה. הקונספט הוא מה שמכווין את בנייתו של הסרט אך גם מה שנשאר עם הצופה/לקוח מהסרט. זהו הרעיון/מושג/תפיסה שהוא מפתח ומבין אודותיכם, העסק שלכם והשירותים אותם אתם מעניקים.

סרט תדמית - השאלות החשובות

לשאול כמה עולה סרט תדמית זה כמו לשאול כמה עולה דירה. איזו דירה? באיזו עיר? כמה חדרים? חדשה או ישנה? יש מרפסת או גינה? נוף לים? וכו'... אם באופן ספונטני אלו השאלות החשובות ששואלים כשניגשים לרכוש דירה ומנסים להבין האם מחירה כדאי לאור הנתונים שהיא עונה עליהם ננסה במאמר זה לחשוף בפניכם את השאלות החשובות שצריך לשאול לפני הפקת סרט תדמית.

מה הסרט שלכם?

מאת: Red Bird Studio
על האפקטיביות של סרטים שיווקיים- כבר קראתם מליון פעם, אבל לבחור את סוג הסרט המתאים לכם - את זה עוד לא גילו לכם איך לעשות. נופר ספיר, בעלת סטודיו לאוןליין וסרטי קריאטיב נותנת כמה טיפים שיחסכו לכם כאבי ראש ויוציאו אתכם עם סרט ממתק לטעמכם.

סרטוני תדמית לאינטרנט

הכירו כלי רב עוצמה חברת אקסטרים פרו מתמחה בהפקת סרטוני תדמית מקצועיים לחברות ועסקים. בעולם העסקי של היום, חשוב להעביר מסרים ומידע עסקי באופן יעיל ללקוחות. סרט תדמית באתר האינטרנט של החברה יכולה לתת מידע משלים ללקוחות פוטנציאליים ותוולה כלי שיווקי יעיל ורב עצמה .

JUDITH DARMONT Studio :::: Transform BRAND TO ART

fresh French ola hadasha looks for her ways in ISRAEL to share experiences and a matured creative vision dedicated to BRANDING / BUSINESS / CORPORATE Events, Brand ID & Retail needs. I pioneered digital marketing productions back in the 90s, in Paris. after 20 years of international creations/prod. with luxury and top leading industries, here I am. more info: http://www2.judithdarmont.com

שיווק בעזרת הומור - כיצד להשיג את היתרון?

במאמר זה אני אתמקד בגורם חשוב המעורר רגש אצל כל הצופה בפרסומת - הומור.

הפתעה! שיווק ויראלי חכם

במאמר זה ננסה להבין מדוע אלמנט ההפתעה הוא מרכיב כל כך חשוב בשיווק הויראלי.

איך סרט אנימציה נולד?

כל מה שאתה צריך לדעת אודות תהליכי עבודה בהפקת סרט אנימציה

סרט תדמית- למה זה טוב?

היום כל עסק חייב שיהיה לו סרט תדמית סרטון תדמית הוא כמו כרטיס ביקור שלך ברשת האינטרנט, סרט טוב משדר מסר ברור , מסביר ללקוח איזה צורך המוצר שלך ממלא ומניע את הלקוח לפעולה - התקשרות לעסק שלך!

הדמיה תלת מימדית – למי זה מתאים ולמה ?

מאת: WEB3D
הדמיות תלת מימד הינו תחום רחב ששולט ועוזר להנגיש את עולם הדמיון לעולם המעשי של הלקוח. ההדמיה הינה ירידה לפרטי פרטים עד להמחשת האלמנטים המזעריים ביותר במוצר, אלמנט, בית, חדר וכד'.
תוצאות 21 - 40
« לעמוד הקודם 1 2 3 לעמוד הבא »