מחפש פרילנסרים ב- עיצוב אפליקציות למובייל, סלולאר, מעצב iOS, Android?

מאמרים בתחום עיצוב אפליקציות למובייל, סלולאר, מעצב iOS, Android

טיפים לסטארטאפים ומיזמים בתחילת דרכם לניהול צוות מרקטינג מרוחק

תהליך גדילה של מיזם, מצריך לעיתים עבודה עם צוותי מרקטינג מרוחקים. במאמר מובאת רשימה של כלים וטיפים, שיעזרו לתקשר ולשתף מידע בקלות. זאת, ע"ס ניסיון מעשי.

שלבים בתהליך פיתוח האפליקציה משלב הרעיון עד שלב ההשקה

במאמר מפורטים 7 השלבים העיקריים בפיתוח אפליקציה כדי לעזור ליזמים להבין טוב יותר מה מכיל בתוכו התהליך, מאיזה שלבים הוא בנוי ומהם התוצרים השונים המתקבלים בסוף כל שלב.

תוכנות גרפיות במובייל

מאת: יוניש
בעידן המובייל, אנו המעצבים חייבים לשנות כעת ותמיד, את דרך העבודה לא רק בויזואליות שהמשתמש רואה בסופו של דבר, אלא גם בתכנון ובביצוע. וכעת זה לא כאב ראש, אלא בשורה. בשורה חשובה.

My human Startup

מאת: TooTouch
how to train new developers from the bottom up - a human startup

How to use VR without loosing reality

מאת: TooTouch
the dangers inherent in the use of augmented or virtual reality and what can we do to avoid them

Use case: Muscle and Motion Strength Training and Emyoli

The M&M Success Story

כשעיצוב ופסיכולוגיה נפגשים

בכל מיזם ופרויקט, מטרתנו העיקרית היא להתבלט ולמשוך את קהל היעד הרלוונטי לעסק. יש כיום אין ספור אתרים בכל תחום ועניין, כך שמשימה זו מאתגרת בהחלט. לא רק שנדרשת נוכחות בולטת, עלינו גם לגרום לגולשים שנכנסו להישאר באתר, להיות פעילים, אינטראקטיביים ולחזור פעם נוספת.בניית אתר אינטרנט יש כללים עיקריים שמכוונים אותנו לאורך כל הליך בניית האתר. קיים קשר הדוק בין כל שלבי בניית האתר, לא קיים שלב עצמאי. עיצ...

קידום אפליקציות בסלולר – ASO/GPO

קידום אפליקציה בחנות אפליקציות בסלולרי דומה במובנים רבים לתהליך ה- SEO באתר האינטרנט. בתהליך זה נדרשים משאבים רבים כדי לבלוט ול"תפוס" את העין של הגולש בזירה תחרותית כמו חנויות האפליקציות השונות. בתהליך זה נדרשת מחשבה רבה, יצירתיות, ניסיון והבנה כיצד ואיך לפעול בזירות אלו. כל מי שיוצא לתהליך של יצירת אפליקציה צריך להביא בחשבון שעליו להכין תכנית ואסטרטגיה שנתית של קידום האפליקציה, שיווק...

5 BENEFITS OF OUTSOURCING YOUR WEBSITE

מאת: SteelKiwi Inc.
Outsourcing still remains a questionable affair for those who deal with software development. Although some business owners consider outsourcing to be something inappropriate, it no longer can be referred to as a cheap stuff. On the contrary, outsourcing time-consuming tasks proved to be an extremely wise decision for all kinds of businesses.

איך מפעילים או מבטלים התראות Push Notifications בטלפון נייד או בטאבלט?

מאת: Kidum JP
איך מפעילים או מבטלים התראות Push Notifications בטלפון נייד או בטאבלט? כדי לקבל התראות Push Notification, תצטרך תחילה להפעיל אותן בהגדרות הטלפון הנייד או הטאבלט.

מה הסרט שלכם?

מאת: Red Bird Studio
על האפקטיביות של סרטים שיווקיים- כבר קראתם מליון פעם, אבל לבחור את סוג הסרט המתאים לכם - את זה עוד לא גילו לכם איך לעשות. נופר ספיר, בעלת סטודיו לאוןליין וסרטי קריאטיב נותנת כמה טיפים שיחסכו לכם כאבי ראש ויוציאו אתכם עם סרט ממתק לטעמכם.

What is the connection between User Experience and Cognitive Psychology?

מאת: Noga David
Our main goal as UX designers is to recognize our users’ patterns, whether formed as a task completion need or as part of a fun game or app, causing us pleasure. Each of those can trigger addictive mechanisms and is designed to make the user act in a certain way. Our targets should be clear from our first designing steps. Though we may consider different types of users, our product can only ...

תהליך מיתוג של הגאדג'ט הישראלי החדש SLEEVELY

מאת: Studio BARS
המאמר הינו מקרה מבחן של מיתוג גאדג'ט ישראלי חדש. במאמר מוצגים הסברים ותהליכי עבודה שונים בעיצוב הלוגו, עיצוב אפליקציה, עיצוב שפה חזותית ועיצוב תדמית בכלל.

פיתוח אפליקציה – מה צריך לדעת ואיך מתחילים?

הרבה מאוד חברות, בתי עסק ויזמים הבינו את הפוטנציאל באפליקציית מובייל ורוצים לקחת חלק בעולם חדשני ומתקדם זה אך המרחק מהרעיון והרצון ועד להתחלת התהליך נראה להם רחוק שנות אור. במאמר הבא אנסה לעשות קצת סדר בבלגאן ולענות על השאלות שעולות כמעט אצל כולם (ואם לא, אז על אחת כמה וכמה כדאי להיות מודעים להן).
תוצאות 101 - 114
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 לעמוד הבא »