מחפש פרילנסרים ב- עיצוב אפליקציות למובייל, סלולאר, מעצב iOS, Android?

מאמרים בתחום עיצוב אפליקציות למובייל, סלולאר, מעצב iOS, Android

עקרונות עיצוב ממשק משתמש לאפליקציות ועיצוב אפליקציות

מאת: ITAY ALON
עיצוב ממשק משתמש הפך להיות אטרקטיבי כיום בשל האוניברסליות של עקרונות עיצוב ממשק המשתמש.  כדי להוסיף משמעות וערך למוצר, מעצבים שיש בידם מומחיות ב UI ו UX יודעים לרקוד בתוך התחום העדין והמעורפל של תכנון ועיצוב אפליקציות וממשקי משתמש ולבטא באופן מושלם וייחודי את הייחוד של האפליקציה.

כמה עולה לעצב אפליקציה?

מאת: ITAY ALON
אז יש לכם רעיון גדול והגעתם לשלב שבו אתם מעוניינים לדעת מכמה כסף תצטרכו להיפרד בשביל לקבל את העיצוב המושלם לאפליקציה שלכם?, אתם במקום הנכון. התשובה לשאלה שלכם אינה שחור ולבן, ואתם לא תצאו מכאן עם מחיר מדויק על השקל, אבל יהיה לכם מושג די ברור מה לבקש, מה התמורה שתקבלו וכמה נהוג לשלם עבור מה שאתם מבקשים.

17 טרנדים ומגמות באפליקציות מובייל ב-2017 שישנו את הדרך שבה אתם עושים עסקים

מאת: ITAY ALON
17 טרנדים ומגמות עולמיים באפליקציות מובייל ב-2017 שלוקטו מתוך אפליקציות מובייל מובילות, מומחי UX (חווית משתמש) ו-UI (ממשקי משתמש).

עקרונות עיצוב ממשק משתמש לאפליקציות ועיצוב אפליקציות

מאת: ITAY ALON
עיצוב ממשק משתמש הפך להיות אטרקטיבי כיום בשל האוניברסליות של עקרונות עיצוב ממשק המשתמש.  כדי להוסיף משמעות וערך למוצר, מעצבים שיש בידם מומחיות ב UI ו UX יודעים לרקוד בתוך התחום העדין והמעורפל של תכנון ועיצוב אפליקציות וממשקי משתמש ולבטא באופן מושלם וייחודי את הייחוד של האפליקציה.

Considerable Factors To Avail Reliable Mobile App Development Services

מאת: AppsChopper
Mobile & web apps are highly advantageous platforms for taking the business to higher level. Almost every company owns a user-friendly app in order to flourish sales and increase profits through the online medium. That’s why, mobile app development service providers continue to remain in demand in the corporate world.

כל מה שרציתם לדעת על אחסון מידע ברשת

מאת: bosonet
שומרים מידע חשוב במחשב? גיבוי מסמכים הוא חלק בלתי נפרד משירותי האבטחה. כל מי שאיבד אי פעם מסמך חשוב כגון תמונה יקרה או תכשיט מבין את חשיבות שיש לשמירה על דברים יקרי ערך. כל מי שאיבד חפץ או מסמך חשוב מבין את חשיבות האבטחה והגיבוי, בייחוד כשזה מגיע למסמכים חשובים. אם אנחנו לא רוצים ללמוד על בשרנו את השיעור של איבוד מידע, מה שעלול לעלות לכם בעוגמת נפש, כיום קיימות אפשרויות גיבוי המאפשרות לשמור את ...

5 טיפים לעיצוב אפליקציה טובה יותר

מאת: ילוטייל
חמישה טיפים חשובים שיעזרו לכם לשמור על חווית וממשק משתמש מוצלחים באפליקציה שלכם

WHY WE STOPPED DESIGNING APPS WITH PHOTOSHOP (And Cut Costs for Our Clients)

מאת: ילוטייל
For almost a decade our main user experience and interface design tool was strictly Photoshop. But not anymore. Six months ago, we made a hard decision to adopt a new software, one that's been generating a lot of buzz in the digital design world and has received a fair amount of praise through the community in general - Sketch.

לא יודעים מאיפה להתחיל? המאמר הבא בשבילכם !!!

מאת: LDA company
השלבים בפיתוח אפליקציה , סדר בדברים ולמי לפנות.

עיצוב רספונסיבי - מה זה?

היום בישראל יש מעל 4 וחצי מיליון מכשירים חכמים כגון טלפונים ניידים, טאבלטים ומשחבי גלישה אשר גולשים באתר שלך וזה רק ממשיך לגדול וצובר תאוצה. בניגוד לבעבר, כיום שימוש בעיצוב אתר רספונסיבי הוא כבר לא מותרות אלא בגדר כמעט חובה.

אילו טרנדים עיצוביים צפויים לנו ב-2017?

בינה מלאכותית, בוטים מדברים, עיצובי תגובה, מציאות מדומה, כל אלה ועוד נמצאים במוחם של המפתחים, המעצבים ואנשי המקצוע בכל מקום. זה רק מראה עד כמה מהר דברים נעו בעולם האפליקציות. על מנת להצליח ולבנות יישומים מגניבים אשר יהיו שימושיים ופונקציונליים, תהיו חייבים להיות מוכנים ולהתכונן לאתגרים החדשים.

5 טיפים חשובים לשיפור חווית משתמש

חווית המשתמש היא חלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב ומיצירת המוצר הסופי והיא זאת שתכריע בין מוצרים מוצלחים לכאלו שלא, היא זאת שגורמת ליזמים צעירים פעם אחר פעם לגבור על החברות הגדולות בעזרת יצירת ממשקים משכנעים, וזאת שבסופו של דבר תבליט אתכם מהשאר. גם אם אתם לא מעורבים בתהליך העיצוב בפועל, ידיעת המושגים האלה תעזור לכם להבין טוב יותר את התהליך ולתת משוב טוב יותר לאלה שעושים את העבודה.

פיתוח אפליקציות

מאת: bosonet
צירוף המילים "פיתוח אפליקציה" הופך להיות יותר ויותר שגור בשפה היומיומית, מה שלא מפתיע כלל בהתחשב בעובדה שהסמאטפונים הפכו להיות סוג של איבר חדש בגופנו. משמעות המושג הוא פיתוח יישום מיוחד עבור כל מכשירי הסמארט פון "טלפון חכם" שקיימים בעולם.

הנוסחה ליצירת חווית משתמש ב- 3 מרכיבים

מאת: AssafHershko
חווית משתמש הוא מושג רחב שאנו נתקלים בו שוב ושוב במסגרת תפקידים שונים בעיצוב דיגיטלי, אך מהי בדיוק חווית משתמש ואיך אנחנו בתור מעצבים/ביצועיסטים יכולים ליצור / להעצים אותה בשלושה מרכיבים.

חמשת השלבים ליצירת אפליקציה מנצחת - ביצוע ולא רעיון

מאת: ITAY ALON
ניסיון צנוע ולא מעט לקוחות בתוספת המנטליות המקומית הישראלית יצרו אצלי את הידע ליצירת התהליך הבריא עבור האפליקציה שלכם.

3 חוקי הרובוטיקה עבור בוטים בפייסבוק מסנג'ר

תחום הרובוטיקה הוא כבר לא מדע בדיוני. ניתן למצוא עשרות אלפי בוטים באינטרנט. המאמר מפרט מהם 3 החוקים עבור עולם הבוטים המתפתח בפייסבוק מסנג'ר.

10 מערכות לניהול יעיל של סטארטאפים ועסקים דיגיטליים

ניהול עסק דוגמת סטארטאפ מהווה אתגר מורכב, שמצריך ניהול נכון של זמן, מידע ומשימות. במאמר זה מובאת רשימה של 10 מערכות, שיכולות לפשט את המשימה, לחסוך זמן ולמנוע טעויות.

ג'יני מהבקבוק או איך למצוא את השאלות הנכונות שיקדמו את הסטארט-אפ שלך

המאמר מפרט מהם השאלות החשובות לשאול לפני הקמת סטארט אפ

איך בונים חווית משתמש מוצלחת עבור צ'אט בוט

המאמר מפרט את כל הנקודות החשובות בפיתוח בוטים

מרובוטים לבוטים

במאמר מפורטים היתרונות העיקריים בפיתוח בוטים
תוצאות 81 - 100
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 לעמוד הבא »