מחפש פרילנסרים ב- אימון עסקי?

מאמרים בתחום אימון עסקי

יעדים ושאיפות לשנת 2007

מאת: יעל לוטן
שנת 2007 נכנסה כמעט בלי לבקש רשות.... נראה שמרוב עשייה לא נשאר זמן לנשום וטוב שכך. מצד אחד סיום שנה שמחייב סגירות של אלף ואחד עניינים ומצד שני תחילת שנה שבטוחני טומנת בחובה הפתעות, הצלחות ושאר ירקות...

יח"צ גורר יחס

מאת: יעל לוטן
"למי אני מאמין?, ומי עובד עלי בעיניים?" עידן התקשורת מביא איתו שינויים בכל תחומי החיים, העולם נהיה קטן, הגבולות היטשטשו, ערוצי תקשורת אינסופיים באוויר בים וביבשה.

יח"צ – נקודות התורפה של מנהלת

מאת: יעל לוטן
מי את? יחסי ציבור הם אינטראקציה בינך ובין קהל היעד אליו את מעוניינת להגיע. כל מה שתעשי או תאמרי הוא חלק מיחסי הציבור שלך . זוהי התדמית שאת משדרת בכל יום.

יחסי ציבור באינטרנט

מאת: יעל לוטן
רשת האינטרנט חדרה לחיינו לפני כ- 12 שנים בלבד. כולנו עדיין מנסים ללמוד ולהכיר את האפשרויות החדשות הגלומות במדיום זה ולפתח שיטות לייעול תהליכים קיימים אותם ביצענו עד כניסת האינטרנט לחיינו בצורה שונה: קניות, לימודים, תקשורת, מסחר ועבודה.

יחסי ציבור זה לא רק מדיה!

מאת: יעל לוטן
ענף יחסי הציבור מתפתח ומקבל יותר ויותר את חשיבותו המתבקשת. תהליכי העבודה אכן מתמקצעים אך עדיין ישנה בעיה נפוצה של חוסר ידע בקרב הלקוחות הפוטנציאלים.

יחסי ציבור, הייטק והקשר בניהם

מאת: יעל לוטן
בעניין יחסי ציבור והייטק נראה כאילו "מה עניין שמיטה להר סיני" אך כמו שאמרתי בעבר וכנראה אומר תמיד כל חברה צריכה יחסי ציבור! ובינינו, חברות ההייטק חייבות. בתוך בועת החומרה, תוכנה, תקשורת נתונים, תקשורת מחשבים וכו' ישנה מעין שפת סתרים המיוחדת לתחום הספציפי הזה החל ממונחים מקצועיים, קיצורים, ראשי תיבות ומלל רב באנגלית אשר רובו לא באמת מובן לקהל הרחב.

יחסי ציבור בדור השלישי

מאת: יעל לוטן
בדרך כלל כשאנו שומעים את המילים הגיל השלישי זה מתחבר לנו מייד לזקנים שלא מבינים מה הולך וכביכול "עבר זמנם". מדובר בטעות חמורה ביותר מכיוון שזהו הגיל בו הרגלי הצריכה לא נגמרים אלא להיפך הם רק מתחילים.

יחסי ציבור בעידן החדש

מאת: יעל לוטן
עידן התקשורת מביא איתו שינויים בכל תחומי החיים, העולם נהיה קטן, הגבולות היטשטשו , ערוצי התקשורת צצים כפטריות לאחר הגשם ואת מהדורת החדשות ניתן כבר לראות תוך כדי נסיעה מהסלולארי.

יחסי ציבור בסלולר

מאת: יעל לוטן
עקב חדשנותה של המדיה הסלולרית, נערכים מחקרים רבים בתחום אשר מטרתם למדוד את אפקטיביות המדיה. במחקר שערכה חברת המחקר פורסטר בשיתוף עם הפדרציה האירופאית לשיווק ישיר (FEDMA) נבדק היקף השימוש בפרסום סלולרי ב- SMS באירופה ומידת האפקטיביות שלו. המחקר התבסס על סקר שנערך בקרב למעלה מ- 200 משווקים גדולים באירופה ועל ראיונות עומק עם 40 משווקים מובילים.

יחסי ציבור – הזדמנות לאמנות!

מאת: יעל לוטן
למה אמנים צריכים יחסי ציבור? כל אחד צריך יחסי ציבור! הכי צריכים הם האמנים. האמנות היא הדבר הכי בעל ערך לציוויליזציה שלנו, הייתה ותמיד תהיה. היא הדבר המאחד אנשים ואומות, ממוסס מחסומי דת, גזע ותרבות וומבדל תרבויות.

קמפיין יח"צ לאשת העסקים

מאת: יעל לוטן
שנת 2006 התחילה ולא ניתן להתעלם מן העובדה שאנו בפתחו של עידן חדש. עידן בו הפרסומת הופכת פחות רלוונטית, מסוג הדברים שמתרגלים אליהם וכבר לא מתרגשים מהם. כולנו הרי יודעים שאת הפסקת הפרסומות אנו מנצלים להכנת הקפה.....

חדש, שונה אך לא משונה

מאת: יעל לוטן
כשמדברים במושגים של יחסי ציבור נדמה לפעמים שמדובר רק בשרבוב הלקוח לעיתונות ,סידור אירוח בתכנית טלוויזיה וזהו. אני מניסיוני טוענת שבשביל כתבה לא צריך משרד יחסי ציבור מה שצריך זה את פרטי ההתקשרות לכתב והודעה שכתובה ברמה מינימליסטית.

זו לא טעות, הגיע הזמן לקחת אחריות!

מאת: יעל לוטן
שנות האלפיים כבר בעיצומן ומסתבר שלמרות שזה אולי נורא נוח, לא ניתן עוד לטמון את הראש בחול. אנו נמצאים בתקופה שבה חברות צריכות ויכולות לפתח את החשיבה העסקית גם לכיוון חשיבה חברתית, זה כבר מזמן לא עניין של בחירה זו חובה לחברה שהיא בעצם באופן ישיר גורמת להתפתחות או לחילופין לנפילה של ארגון.

יחסי הציבור נכנסים אל קידמת הבימה - והעיקר קריאייטיב

מאת: יעל לוטן
היום אין שלב טרום-שיווקי בסיסי ללא יחסי ציבור, ואין יחסי ציבור ראויים, ללא תפיסה מקפת של המוצר. חברת יחסי ציבור מעודכנת מובילה את המסר ובונה את התוכן באמצעות מחקר והתוויית אסטרטגיה. לצורך זה היא מעסיקה מנהלי-תיקים הקריאטיב ומלמדת את יועציה לתת מענה ללקוח- החל מהאריזה וכלה במהות התוכן של המותג. כל אלו בלי לרכוש מדיה, אינצ'ים או זמן אויר בכסף רב. כאשר הלקוח מגיע אל בין כתלי משרד יחסי הציבור, הוא ...

התקשורת והעידן החדש

מאת: יעל לוטן
עידן התקשורת מביא איתו שינויים בכל תחומי החיים, העולם נהיה קטן, הגבולות היטשטשו , ערוצי התקשורת צצים כפטריות לאחר הגשם ואת מהדורת החדשות ניתן כבר לראות תוך כדי נסיעה מהסלולארי. אז איך בכל זאת נוכל לשמור על קווי התקשורת?, ואיך אפשר להיות מובילי דעת קהל במקום שבו הקהל כל כך מבולבל שאינו יודע כבר למה להאמין?

העובד - שגריר בכל מחיר

מאת: יעל לוטן
יותר ויותר ארגונים מבינים היום את הערך המוסף של רווחת העובד ומשתדלים להיות קשובים יותר לצרכיו ולהרגשתו בקשר למקום העבודה. במקרים רבים נמצאים בעסק אותו עובד/ת שהם לא מסופקים, לא נהנים ממקום עבודתם והם מאלה שהולכים לעבודה רק כדי "לגמור את החודש". עובדים כאלו יכולים לגרום צרות רבות לעסק ובמקרים מסוימים אף להרוס אותו כליל.

האם את מנהיגה?

מאת: יעל לוטן
את בהחלט יכולה להיות! בתור אישה הנמצאת בעמדה ניהולית את כבר בעמדה של כוח. לפעמים לא כולנו יודעות או מסוגלות להבחין בין כוח לבין מנהיגות. מנהיגות היא לאו דווקא, קשיחות אין קץ אשר באה לידי ביטוי במתן פקודות נחרצות. מנהיגות אמיתית היא זו כאשר את אומרת משהו פעם אחת והוא מתבצע מיידית! בלי שאלות, בלי תירוצים ובלי הסברים על "למה זה לא ניתן כרגע".

ובנימה אופטימית זו... מסקנות ממלחמה

מאת: יעל לוטן
החלטה על הפסקת אש היא בהחלט התחלה של ניצוץ תקווה לתקופה חדשה. השאלה הגדולה היא אלו הבטחות צפונות בתקופה זו? איפה אנחנו באמת עומדים בסופה של המלחמה הכול כך מיותרת הזו?

אמנות כקריירה

מאת: יעל לוטן
אמנות כדרך חיים היא בהחלט דרך שצריך לדעת לנהל. תחום האמנות "התנפח" קמעה בשנים האחרונות ונראה כאילו אין צורך בלעשות דבר רק ליצור ואז למכור את היצירה בעשרות אלפי דולרים.

איך לשווק מסעדה בעשרה צעדים

מאת: יעל לוטן
מה גורם לאדם ללכת למסעדה ספציפית? האוכל?,השירות?, העיצוב? היום כבר לא כל כך בטוח. הרבה לפני שנחשפים ליכולות הקולינאריות של השף נחשף קהל המטרה של מסעדות לתופעת ה"שמעתי על" .כן, אנו חיים ונושמים את עידן ההמלצה. מרגיש לנו יותר נוח ללכת למקום שמישהו כבר היה בו (ולא קרה לו כלום....)מאשר "לקחת את הסיכון" וללכת למקום חדש.
תוצאות 141 - 160
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 לעמוד הבא »