מחפש פרילנסרים ב- אימון עסקי?

מאמרים בתחום אימון עסקי

שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי

מאת: דרור כהן
עובדים רבים הנדרשים לבצע פעילות מכירה בארגונים בהם הם עובדים כאנשי מכירות או כבעלי מקצוע בתחום ההנדסה, תכנות ופיתוח, מנהלי פרוייקטים, שירות וכד', נתקלים בקשיים רבים לקדם תהליכי מכירה .

הגדלת המכירות – חלום או מציעות ? חלק א' – תכנון הצלחת המכירות

מאת: דרור כהן
הגדלת המכירות מהווה חלומו של כל מנהל עסק, חברה או עמותה גם במצבי הצלחה ורווחיות . מנהלים רבים חוקרים ומחפשים תשובות לשאלה מה צריך לעשות כדי להגדיל מכירות ? וישנם כאלו שמעבירים את האחריות ישירות לעובדיהם, שצריך להגדיל את היעדים ובהתאם את הביצועים .

המדריך המלא לאקטיביות הארגונית

בניית ותחזוקת מאגרי נתונים מרכזיים בהחלט תורמים את חלקם להליך קבלת ההחלטות בארגון, אך זהו רק השלב הראשון במסלול. כעת אתם חייבים לאמץ מספר גישות ומונחי יסוד חדשים: בינה תפעולית ובינה ארגונית אקטיבית

מי מנהל את המועדון שלכם??

מאת: וובסטיק
ארגונים רבים מחליטים להעביר את ניהול מועדון הלקוחות שלהם למיקור חוץ (הוצאת פעילות/תהליך המבוצעים ע"י עובדים פנימיים של הארגון לספק חיצוני) וישנם כאלו הבוחרים לנהל זאת בעצמם. מה עדיף ולמי? איך מעבירים את לקוחותיכם למיקור-חוץ מבלי לאבד שליטה? האם עדיף לנהל את מועדון הלקוחות שלכם לבד ובאילו מקרים? שלבים בקבלת החלטות. שי סקנדרני

שיווק גרילה לטובת חברות השירותים – או מה ההבדל בין שיווק אפקטיבי למקרר?

מאת: Xtra Mile
מאמר שמתמקד בצרכי השיווק הייחודיים שיש לחברות שירותים בכלל וחברות IT בפרט ומפרט מספר כללים מרכזיים לשיווק גרילה- היינו שיווק ממוקד תוצאות ומונחה מכירות ולאו דווקא שיווק העוסק בתדמית/מיתוג, ואיך להנחיל שיווק שיעצים את החשיפה של הספק ללקוחות קיימים ופוטנציאלים

שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי

מאת: דרור כהן
עובדים רבים הנדרשים לבצע פעילות מכירה בארגונים בהם הם עובדים כאנשי מכירות או כבעלי מקצוע בתחום ההנדסה, תכנות ופיתוח, מנהלי פרוייקטים, שירות וכד', נתקלים בקשיים רבים לקדם תהליכי מכירה.

טיפים לעבודה מול ספקים (Outsourcing)

מאת: יעל לוטן
בעידן התקשורת והמידע, הצורך להתמקצע מחייב חברות עסקיות לעבוד עם ספקים חיצוניים (Outsourcing). ספק טוב הוא המושיע הכי גדול שלנו ואילו ספק גרוע הוא סוג של אויב אשר גורם להמון כאבי ראש....

מדריך לבחירת ספק פתרונות מחשוב

המדריך מיועד לעזור למקבלי החלטות ובעלי עסקים לבחור ספק פתרונות מחשוב! בתי עסק רבים אינם מייחסים חשיבות רבה לבחירת ספק שירותי המחשוב.

ניהול פרויקטים - תפקיד או מקצוע

ניהול פרויקטים זהו אחד התפקידים הקשים ביותר לטעמי שקיימים בעולם ה- IT. לא משום ששאר התפקידים קלים יותר, אלא משום הגדרת התפקיד בעיני הנהלת הארגון. תפיסתו בעיני המנהלים שונה בהרבה מקרים ממהותו האמתית. מאמר זה בא לבחון האם "ניהול פרויקטים" בארץ נתפש כתפקיד זמני או כמקוצע לכל דבר ועניין, וההשלכות לכך.

5 משוכות שכיחות בעת הכנסת מערכת ERP לארגון וכיצד ניתן להימנע מהן:

מאמר זה דן באתגרים האופייניים לחברות רבות המתמודדות עם החלטה על בחירת מערכת ERP ומעלה צעדים מוכחים להתגבר עליהם. עם כל כך הרבה פתרונות שונים בשוק, כשכל אחד מציע מספר אין ספור של תכונות ייחודיות, ממיין אותם ובוחר את הפתרון הנכון לארגון שלך, הנושא יכול לשאוב הרבה מאוד זמן ואפילו להיחשב למשימה מרתיעה.

סמכויות או לא להיות!

מאת: יעל לוטן
אם בעסק שלך נוצר מצב בו את כמנהלת מוצאת את עצמך " מבצעת מטלות כדי להיות בטוחה שיתבצעו על הצד הטוב ביותר" עצרי רגע זו לא הדרך לנהל עסק.

יחסי ציבור לנדל"ן - איך באמת עושים זאת?

מאת: יעל לוטן
תחום הנדל"ן הוא תחום מעניין במיוחד כיון שהוא מצביע על מגמות כלכליות של המשק. הוא מהוה מעין מדד לצמיחה. ומעמיד אתגר מיוחד לתחום של יחסי צבור.

יותר מוכשר – יותר תוצר

מאת: יעל לוטן
בתכנון לבנות עסק מצליח עולה על הפרק שאלת גיוס העובדים ויתרה מכך שאלת ההשקעה בהם. מעבר לשכר כספי שהוא מן הסתם התמורה לעבודתם חיוני ביותר ואם תשאלי אותי, הכרחי ביותר לדאוג להם להכשרה מקצועית.

תעמולה שחורה

מאת: יעל לוטן
תעמולה שחורה היא הפצה של הצהרות, רעיונות ומסרים שליליים כדי להרוס את המוניטין ואת שמם הטוב של אנשים, חברות ולהריסת אמון הציבור בהם.

תמיד יש "סיבה למסיבה"

מאת: יעל לוטן
לכל חברה אשר יש לה רעיון או מוצר שהיא רוצה לקדם יש צורך באירוע תדמיתי. הגדרה של אירוע תדמית ביחסי ציבור היא – אירוע תדמית הוא אירוע יצירתי המפגיש קהל מטרה מסוים סביב נושא המקדם את מטרותיו התדמיתיות והשיווקיות של הלקוח. כל אירוע נבנה סביב קונספט ומכיל תוכן בהתאם למטרות הלקוח.

שם המוצר – יחסי ציבור!

מאת: יעל לוטן
קצת לא נעים להודות ולפעמים לוקח שנים כדי להבין שהשיטה לא עובדת וחייבים לשנות. בעידן התקשורת החדש אי אפשר שלא לפרגן לאינטליגנציה של הלקוח וחייבים לבנות קונספט חדש ליחסי ה"תן וקח" בין משרד יחסי הציבור ללקוח.

שולטת או נשלטת?

מאת: יעל לוטן
כמה פעמים רצית לעשות משהו ולא ידעת איך להתחיל? כמה פעמים הרגשת שלא הולך לך עם משהו אך לא הצלחת לשים את האצבע על מה בדיוק? פעם אחת זה בטוח קרה ופעם אחת זה במקרה הטוב.

קמפיין יח"צ מצוין, שווה כסף מזומן!

מאת: יעל לוטן
שנת 2006 התחילה ולא ניתן להתעלם מן העובדה שאנו בפתחו של עידן חדש. עידן בו הפרסומת הופכת פחות רלוונטית, מסוג הדברים שמתרגלים אליהם וכבר לא מתרגשים מהם. כולנו הרי יודעים שאת הפסקת הפרסומות אנו מנצלים להכנת הקפה...

צריך שניים לטנגו!

מאת: יעל לוטן
העסק מתחיל להכביד? פתאום האחריות גדלה וגדלה ואת קורסת? לא פעם עולה המחשבה לקחת שותף ( או שותפה) כדי שיהיה עם מי לחלוק את כאב הראש.

שם המוצר – יחסי ציבור!

מאת: יעל לוטן
קצת לא נעים להודות ולפעמים לוקח שנים כדי להבין שהשיטה לא עובדת וחייבים לשנות. בעידן התקשורת החדש אי אפשר שלא לפרגן לאינטליגנציה של הלקוח וחייבים לבנות קונספט חדש ליחסי ה"תן וקח" בין משרד יחסי הציבור ללקוח.
תוצאות 101 - 120
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 לעמוד הבא »