מחפש פרילנסרים ב- אימון עסקי?

מאמרים בתחום אימון עסקי

כיצד "להיכנס לראשו" של המשקיע במהלך גיוס ההון?

אתם בפגישה עם משקיע פוטנציאלי או לקראת פגישה עם משקיע פוטנציאלי. ברצונכם להציג בפניו את הרעיון ואת התכנית העסקית שלכם, על מנת לגייס כסף עבור המוצר, השירות או המיזם שלכם. כיצד להציג את התכנית בצורה אפקטיבית ואטרקטיבית? כיצד למקסם את הסיכוי לגייס כסף באותה פגישה או מאותו משקיע?

לזהות כישורים כדי למצוא מוכשרים

FINALLY, מתמחה ביעוץ אבחון והערכה בתחום התקשורת וההתנהגות של בני האדם. ובעלת כלי יחודי אינטרנטי לזיהוי זה. אנו עובדים מול מנהלי משאבי אנוש- בכל הקשור לגיוס, מיון אבחון והשמה. מנהלים בכל הקשור0 למשוב, קידום ועתודה ניהולית אנשי מככירה שיווק ושירות- בכל הקשור לתקשורת אפקטיבית ורתימת האחר

שדרוג קורות חיים - כרטיס הביקור שלך - לתוצאות טובות יותר

קורות חיים הם כרטיס הביקור שלך. שדרוג קורות חיים שפותח בפניך דלתות. שכתוב קורות חיים שדרוש לקבלת תוצאות טובות יותר.

חוזרים לשגרה

אנו לקראת יציאה מהמשבר ולאור העובדה שהרבה מאוד עסקים נקלעו לקשיים כלכליים בשנה האחרונה, ניהול נטו מציעה טיפים כלכליים וניהוליים חשובים שיעזרו לכם, בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, להתייצב מחדש על מפת הדרכים העסקית.

סיוע מיוחד וייעוץ ליקבים ולעסקים חקלאיים

לראשונה בארץ - סיוע מיוחד ליקבים ולעסקים חקלאיים יינתן על ידי משרד החקלאות בסיוע מנהלי כספים ומלווים עסקיים, עבור בניית תוכנית עסקית תמורתה יוכלו לקבל הלוואה של עד 750,000 שקלים!

מיסוי ביזוי

לפי רפורמת הליסינג, האוצר עומד לגבות מבעלי כלי הרכב הצמודים מס כפול מהנדרש. חברת איתוראן פרסמה השבוע כי מניתוח פרופיל הנסיעה של כלי הרכב שבהם מותקנות מערכותיה עולה כי 30% מהנסיעות ברכב צמוד (ליסינג) הן פרטיות.

אימון אפקטיבי מתחיל בגרפולוגיה

המכון לגרפולוגיה בניהולה של טלי ירדני מתמחה במתן חוות דעת למעסיקים,בסיוע במיון וקליטת עובדים . אנו מתמחים במתן ייעוצים אישיים בנושאים כמו: בחירת מקצוע ,זוגיות וכד'. וכמו כן הרצאות, סדנאות וקורסים.

משרד האוצר מרדים את בעלי העסקים

בכל פעם מועלה שיעור המס בשברי אחוזים, אך לבסוף כל השברים מצטברים לסכום משמעותי, שמעלה ספק לגבי הרטוריקה של הורדת נטל המס על המעסיקים.

לא להצמיח קרניים

במקום להקים קרן חדשה לסיוע לעסקים קטנים, על המדינה להגמיש את הקריטריונים בקרנות הקיימות. הדבר ימנע קריסת עסקים

איך לנהל עסק קטן בחופש הגדול?

המיתון הקשה השנה, אינו מחייך אל בעלי העסקים שקורסים תחת הנטל הכלכלי, אולם שימוש במומחים, השקעה בשיווק ומכירות ושמירה על מזומנים לימים שחונים - מאפשרים לנצל את התקופה הזו כדי להתייעל

ניהול עסקים נכון במשבר הנוכחי

חלק גדול מהעסקים המוקמים מדי שנה, מתחילים את פעילותם ללא תכנון והכוונה מוקדמת. על פי הרשות לעסקים קטנים, המרכיב המכריע בנפילת העסקים הקטנים והבינוניים נעוץ בניהול לקוי. ההתנהלות הלקויה הינה בכל מרכיבי הניהול, אולם בעיקר בהתנהלות הפיננסית. אם כן, כיצד מנהל של עסק קטן או בינוני יכול להתנהל בצורה אופטימאלית. ראשית על מנת לשרוד, אך יחד עם זאת לצאת מהמשבר, מחוזק ובמצב טוב מהמתחרים בשוק?

מיקור חוץ – גם בתחום הכספים

האם יש הצדקה למיקור-חוץ בתחום הכספים גם בחברות גדולות ובינוניות נוכח קיומן של מנהלי כספים בארגון? מתברר שכן, במיוחד בתחומים נישתיים ולפרויקטים מיוחדים או תקופתיים. מנהלים שחוששים מאובדן שליטה עשויים לגלות שמיקור-חוץ מקנה ערך מוסף גבוה לחברות, תוך שיפור עסקי וארגוני.

אימון גרפולוגי

כיצד אנחנו עומדים במטרות שהצבנו לעצמנו? עד כמה אנחנו מגשימים את החלומות שלנו? מה מעצים אותנו, ומה מחליש? מה הכיוון שלנו בחיים?טלי ירדני היא הגרפולוגית היחידה המשלבת בין אימון אישי וגרפולוגיה, והמעבירה אימון גרפולוגי, המעניק לכל אחד את הכלים לסייע לעצמו בפתרון בעיות

אבחון גרפולוגי של מיכאל מיכלאנג'לו - ע"י טלי ירדני מכון לגרפולוגיה

מיכלאנג'לו הביע את סבלו ואת מרירותו בציוריו, בציור 300 הדמויות הוא הראה אותן מביעות סבל ,אימה וכאב- אין בציור דמויות שמחות

מדוע אנו פונים לגרפולוג ?

חוות דעת למעסיקים- הגרפולוגיה היא כלי עזר מצוין העוזרת לנו בבחירת העובד האולטימטיבי מאחר ואנו יכולים לראות תכונות אשר שחבויות באישיותנו

כיצד נוצר מבנה הדעת של המקצוע - גרפולוגיה

הראשון ש"יצר" את מקצוע הגרפולוגיה היה הכומר הצרפתי זאן היפוליט מישון (1806-1881). הוא קבע כי לכל סימן גרפי בכתב ידו של האדם יש משמעות פרשנית. לדוגמא- כתב גדול- מימדים מעיד על אישיות בעלת נוכחות בעולם, אדם שאוהב להציג את עצמו לראווה, בוטח בעצמו וכד', אך למעשה אמירה זו נכונה רק בחלקה כי לפעמים – אדם שכותב בכתב יד גדול, מנסה דווקא להראות עצמו כבעל חשיבות משום שהוא חסר ביטחון עצמי.

מהי גרפולוגיה - טלי ירדני מכון לגרפולוגיה

אכן הגרפולוג נעזר גם במבנה הדעת של הפסיכולוגיה בשעה שהוא מאתר תכונות אופי, קווי אישיות וכן דרכי התנהגות צפויות אצל האדם. הגרפולוגיה , כמקצוע בעל אפיון משלו, בנתה לעצמה כלים ייחודיים על מנת להבין את אופיו והתנהגותו של האדם.

נוהל קבלת החלטות

קבלת החלטות הוא תחום העוסק באופן שבו אנשים שוקלים את החלופות (אלטרנטיבות) ומקבלים את החלטותיהם. אתם העצמאים ובעלי העסקים נדרשים לעיתים קרובות לקבלת החלטות בתחומים שונים : החל בבחירת הספקים שלנו,באיזה מדיה לפרסם,איך לסדר את הסחורה בעסק,בחירת עובדים,קבלת מימון,רכישת ציוד ועוד ועוד ועוד....

מה ההבדל בין יועץ למאמן

בשנים האחרונות, מאז כניסת האימון (coaching ) לתוך חיינו, ישנו בלבול במושגים: אימון אישי, אימון עסקי, ייעוץ עסקי, ליווי עסקי וכו'. כלל הציבור לא מודע להבדלים בין ייעוץ לאימון ואת איכות השירות שמציעים לו בשני התחומים ומתי הוא צריך יועץ ומתי מאמן.

ניהול תהליך הגבייה - חלק ג

בימים של משבר בהם לקוחות רבים של חברות נקלעים לקשיים כלכליים, על בעלי החברות לדעת כיצד לבצע תהליך גבייה נכון על מנת להבטיח לחברתם תזרים מזומנים חיובי. במאמר זה נסקור בשלושה חלקים את תהליכי הגבייה הנכונה והמקצועית החל מהתקשרות עם לקוח חדש וכלה בגביית התשלום מלקוח בעייתי. בחלק א ו-ב של המאמר סקרנו את שלבי ההתקשרות, ההסכמים וגביית התשלום מהלקוח. בחלק זה, האחרון בסדרה, נתאר את שלבי הגבייה מלקוחות ב...
תוצאות 61 - 80
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 לעמוד הבא »