מחפש פרילנסרים ב- ייעוץ, ליווי עסקי?

מאמרים בתחום ייעוץ, ליווי עסקי

האם כדאי לתת ללקוח הנחה?

כדאי לתת לקוח הנחה ? אני יוצא בסדר? אני לא מוזיל את עצמי ? מציע/ה ללקוח הנחה והוא עדיין לא סוגר איתך ? המאמר הזה הוא בשבילך!

מחזון למציאות באמצעות ייעוץ ארגוני, פיתוח עיסקי ובניית אסטרטגיה מנצחת

השאלה הראשונה שאני נשאל בפגישות עם הנהלות, מנכ"לים ובעלי עסקים מתמקדת בעניין הבסיסי ביותר – מהי הדרך הנכונה לתחילתו של כל תהליך ייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי? כיצד מתחיל תהליך נכון של ייעוץ ארגוני? מניסיוני אני מבקש לקבוע כי תהליך נכון של יעוץ ארגוני וליווי מנכ"ל או הנהלה מתחיל במפגש ראשוני שמייצר את ה"כימיה" הנכונה. לאחר מכן, יש צורך לייצר תיאום ציפיות והגדרת משימה, כולל הגדרת ה...

Green Card Organization - Moving people to the U.S since 2008

In Green Card Organization we guarantee full responsibility for your application details. Has it always been your dream to live and work in the USA? Fortunately, there is one easy path to the USA through the so called Green Card Lottery . The chance to win a Green Card only comes once a year – so it is best to be well-prepared for it!

תוכניות עבודה – חלום או מציאות הכרחית

מאת: SMC GROUP
נדמה כי רק עכשיו התחילה השנה וברקע כבר נשמעות הברכות של "שנה אזרחית טובה" והתאריך הנפוץ ביותר הופך להיות "בתחילת השנה האזרחית הבאה עלינו לטובה". חודש דצמבר כבר כמעט מאחורינו, תמו להם ארבעת הרבעונית של השנה. מה שעשינו עשינו. ומה שלא כבר לא נספיק כנראה לעשות.כן, כן, עוד לא הספקנו לסכם את מה שכבר עשינו בשנת העבודה הנוכחית וכבר צריך להתחיל ולתכנן את השנה הבאה.

Importance of ICO Marketing and Its Tools for a Successful ICO

מאת: ICO Development
This Article explains about ICO Marketing tools those successful in ICO Marketing.

Avoiding First Time Mistakes When Buying Pennsylvania Real Estate

Buying your own Pennsylvania real estate for the first time can be exciting. However, the buying process is full of many ups and downs which you can easily fall victim of as a first timer. So, this article will guide you on how to identify those mistakes and also avoid them. Here you go.

Mens Diamond Wedding Rings Sydney - Lotusjewels

מאת: Lotus Jewels
Jewellery is something which is well associated with woman. It is flashy and attractive, a type of attention which men don’t actually look for. But there is one piece of jewellery that a man will wear 100% throughout his lifetime, his wedding ring.

מלחמת הסחר בין ארה"ב וסין - הזדמנויות פז ליצואנים ישראלים

מלחמת הסחר בין ארה"ב וסין מהווה הזדמנות פז עבור יצואנים ישראלים עקב התייקרות סחורות מסין בין 15%-25%. מכסים שהטיל הממשל האמריקאי נוגעים לתחומים רבים החל בטכנולוגיות, דרך ריהוט, מוצרי פלסטיק, ועד במזון / חקלאות. יצרנים מכל העולם שהתקשו להתחרות עם מחירים נמוכים מסין,גורפים כעת נתח שוק הן ישירות מול הקמעונאות והן באמצעות שיתופי פעולה.

וולמאט נגד אמזון

תחום הקמעונאות (סחר אלקטרוני וחנויות) משתנה בעקבות התפתחות כלכלת חוויה, אך המלחמה בין וולמארט ואמזון - על כיסו של הצרכן האמריקאי- מגדירה את תהליכי ה OMNI-CHANNEL באופן הוליסטי ע"י המרחב הדיגיטלי באמצעות טכנולוגיות ואלו משולבות בחנויות, בבית הצרכן, ואפליקציות במכשירים הניידים שלו. מה שחשוב להבין הוא כי בארה"ב הסחר האלקטרוני עומד על כ 9% בלבד, יתר המכירות מבוצעות בחנויות, ומסיבה זו אמז...

מימון המונים

מאת: Nir Mako
על גיוס המונים, גיוס הון לסטרטאפים מספר טיפים

למה ייעוץ עסקי זה עניין רלוונטי לפרילאנסרים?

ייעוץ עסקי נתפס בעיניי רבים כשירות שמתאים לעסקים בינוניים וגדולים. הנה 4 סיבות שבגללן פרילאנסרים יכולים להרוויח מייעוץ עסקי (ואיך זה קשור לרואה החשבון ולפיג'מה שלכם?)

Electric Overhead Travelling Crane

Electric Overhead Travelling Crane is loaded with smart features, which makes it convenient in the construction or production process. It helps in making the work easier and efficient, which saves time and money, with increased productivity.

איך תדע אם המוצר שלך מצליח

כשאנו מתכננים לשווק מוצר חדש או לפתח מוצר חדש אנו מתמלאים חששות ושאלות לגבי המוצר שלנו, איך נדע אם אנשים ירצו לרכוש את המוצר שלנו. אז הנה התשובה לכל השאלות הללו.

בעל עסק,רוצה להגדיל את המכירות והרווחים בעסק שלך?

בעל עסק, המכירות בכל עסק הינו החלק החשוב ביותר . רוצה להגדיל את המכירות והרווחים בעסק שלך? אשמח להיות שותף לדרך בה נשביח את מערך המכירות שלך בכל הערוצים: מכירות שטח,תיאום פגישות, טלמרקטינג,אינטרנט

עסקים למכירה - מרפאות וקליניקות

מאת: Johnny Max
אחת הדרכים להשתלב בעולם העסקים היא לאו דווקא באמצעות הקמת עסק, אלא באמצעות רכישת עסק קיים. ניתן למצוא עסקים למכירה מכל הסוגים, אלו יכולות להיות מסעדות, חנויות מכולת, מכוני קוסמטיקה ועוד מגוון גדול של עסקים. הפעם נדבר אתכם על הנישה של מרפאות וקליניקות.

איך זה שאנחנו משלמים המון כסף על קידום ברשת ועדיין לא מרוצים מהתוצאות

פונים אליי בעלי עסקים רבים המשלמים סכומים נכבדים לחברות המתמחות בקידום ברשת שלא מקבלים תמורה ולא מרוצים מהתוצאות . אותי באופן אישי זה מכעיס,  כי אני מבינה את הקושי של הלקוחות לשנות חשיבה,  לגייס כספים לעתים במימון על מנת למנף את העסק ובסופו של דבר לראות אותם מאוכזבים ומיואשים . אז מה לא עובד ???

רשימת ה"לא לעשות" 9 דברים לא לעשות כדי להגדיל יעילות בעבודה

רשימת ה"לא לעשות" שתגדיל משמעותית את האפקטיביות שלכם, את ניהול העבודה והמשימות שלכם, ומה שקרוי היום באופן מאד פופולארי - ניהול זמן.

"נטישה תכליתית"-סיפורה של פרידה הכרחית

להשאיר מאחור(באופן יזום) את מה שכבר לא רלוונטי ולפתח את היכולות הנדרשות לארגון או החברה כדי להתמודד טוב יותר עם אתגרי העתיד.

הקמת חנות בגדים – צ'ק ליסט

בשעה טובה החלטתם לפתוח חנות בגדים,  מצאתם את המקום המושלם, גיבשתם קונספט, ערכתם תוכנית עסקית ובדיקת כדאיות ואף איתרתם מקורות לרכש ועדיין ישנם נושאים מהותיים שחובה עליכם לקחת בחשבון ולתכנן מראש....

האם כדאי לפתוח חנות בשוק תחרותי ?

יזמים רבים יש חלום להקים חנות קמעונאית, הם יודעים בדיוק אך תראה החנות, ומה הם ימכרו. עבורם זה מימוש של חלום  שיש בו חזון והגשמה עצמית, הם מאמינים שהצרכן יקנה מהם את המוצר אם רק יגיע אליהם לחנות, הם גם בטוחים שהמוצר שלהם זה בדיוק מה שהצרכן צריך . 
תוצאות 81 - 100
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 לעמוד הבא »